Termékvisszaküldés lehetősége 60 napon belül
Ne mulaszd el a termék visszaküldésének lehetőségét abban az esetben, ha rossz döntést hoztál, vagy nem megfelelő ajándékot vásároltál.*
- A termékeket indoklás nélkül 60 napon belül bármikor visszaküldheted
- Kicsomagolhatod és kipróbálhatod a terméket
- Visszatérítés esetén a jóváírás után visszakapod a termék teljes árát, amelyet további vásárlásra válthatsz be

Hogyan működik?
-
Vásárold meg a szolgáltatást
Válaszd ki a terméket, és add hozzá a szolgáltatást a kosaradhoz.
-
A szolgáltatás máris a tiéd
Miután kifizetted a szolgáltatást, 60 napon belül bármikor igénybe veheted azt.
-
Valamiért nem tetszik a termék?
Küldd vissza a terméket nekünk, és jóváírás formájában azonnal visszakapod a termék árát, amelyet további vásárlásra válthatsz be.
A szolgáltatás ára változó - a termék árától függ. Ez az összeg mindig a termék árának egy meghatározott részét teszi ki.
A legtöbb esetben ez a termék árának 7%-a.
* A szolgáltatás nem érinti a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján biztosított elállási jogot.
Milyen termékhez érdemes igénybe venni a szolgáltatást
Hol találom meg a szolgáltatást?

Gyakran Ismételt Kérdések
-
Lehetséges-e a szolgáltatás visszamenőleges megvásárlása?
A szolgáltatást csak az átvétel napján vagy a megrendelés átvétele előtt lehet megvásárolni.
-
Kicsomagolhatom és kipróbálhatom a terméket?
Igen, de csak azon termékeket, amelyek nem tartoznak a szépségápolás és higiénia kategóriába (pl. borotvák, epilátorok, fogkefék stb.). Miután kipróbáltad a terméket, azt az eredeti állapotába kell visszaállítani és az eredeti csomagolásába kell visszacsomagolni.
-
Mikor jár le a visszaküldési időszak érvényessége?
A szolgáltatás 60 napig érvényes attól a naptól számítva, hogy átvetted a terméket, melyre a szolgáltatást megvásároltad.
-
Meddig lehet elállni a vásárlástól?
A szolgáltatás megvásárlásától 30 nap az elállási idő.
-
Hogyan érvényesíthetem a 60 napos termékvisszatérítés szolgáltatást?
Az Alza.hu bármelyik boltjában benyújthatod a reklamációt. Alternatívaként online is benyújthatod a reklamációs igényt az "Alza fiókom" oldalon keresztül, majd a terméket elhozhatod hozzánk a boltba, vagy elküldheted az AlzaBoxon keresztül vagy futárcég segítségével.
Oszd meg a barátaiddal
Érdekel az ajánlat? Ne tartsd meg csak magadnak, mondd el a barátaidnak is.