Kedves vásárló, köszönjük, hogy megvásárolta termékünket. Kérjük, az első használat előtt figyelmesen olvassa el az alábbi utasításokat, és őrizze meg ezt a használati útmutatót a későbbi használatra. Fordítson különös figyelmet a biztonsági utasításokra. Ha bármilyen kérdése vagy észrevétele van a készülékkel kapcsolatban, kérjük, forduljon az ügyfélvonalhoz.
Az óra bekapcsolásához nyomja meg hosszan az oldalsó gombot. Ezután töltse le a "Da Fit" alkalmazást a telefonja alkalmazásboltjából. Alternatívaként az alábbi QR-kódot is beolvashatja az alkalmazás letöltéséhez.
Ezután kapcsolja be a Bluetooth-t a telefonján, nyissa meg a Da Fit alkalmazást, és a "készülék hozzáadása" lehetőségre koppintva csatlakoztassa a telefont a készülékhez. Ezt követően koppintson a telefon menüjébe a készüléken. Ezután lépjen az óráján a "About" menübe, és ellenőrizze a MAC-cím utolsó négy számjegyét. Ezután lépjen be a telefonja Bluetooth-beállításaiba, és csatlakozzon ahhoz a Bluetooth-eszközhöz, amelynek a vége erre a négy számjegyre végződik. Az alábbi példában az eszköz MAC- címe 5994-re végződik.
Funkciók
Fő interfész
Bekapcsolás: Három másodpercig nyomja meg hosszan az oldalsó gombot.
Kikapcsolás: A fő felületen nyomja meg az oldalsó gombot három másodpercig, majd kattintson a jelölőnégyzetre az óra kikapcsolásához.
Fő felület váltás: Hosszan nyomja meg a fő felületet, amíg a felület egy kicsit összezsugorodik. Váltani tud a különböző felületek között. A negyedik tárcsa manuálisan helyettesíthető a felhasználó által meghatározott képpel vagy fotóval az alkalmazásban.
Funkciók menü
Pop-up menü
A felugró menü eléréséhez csúsztassa lefelé a képernyőt a fő felületen.
A felugró menüben több lehetőség közül választhat:
Színházi üzemmód
Fényerő beállítása
Rezgés vagy néma üzemmód
Időjárási információk
Beállítások (stopperóra, ébresztő, visszaszámlálás, fényerő, az óra ébresztése rázással opció be/ki, színház, visszaállítás, kikapcsolás, a készülékről, alkalmazáskód)
Funkciók a Da Fit alkalmazásban
1. | Adatszinkronizálás
Minden mért adat szinkronizálásra kerül a mobiltelefonnal a Da Fit alkalmazás segítségével.
2. | Fő interfész testreszabása
Itt testre szabhatja a számlapoklapok felületét.
3. | Értesítések
Itt testre szabhatja, hogy mely alkalmazásoknak van engedélye push-értesítések megjelenítésére az óráján (pl. Facebook, Twitter stb.).
4. | Ébresztőóra
Az ébresztőórát itt állíthatja be.
5. | Kamera zár
6. | Egyéb
7. | Keresd meg az órámat
A funkció bekapcsolása után az óra rezegni fog, amikor a Bluetooth csatlakozik.
8. | Idő formátum
Két lehetőség a 12 órás és a 24 órás rendszerre.
9. | Ne zavarjon mód
10. | Ülő emlékeztető
Érvényes időszak 10:00 és 22:00 között.
11. | Egész napos pulzusmérő
Ha a funkció be van kapcsolva, akkor a nap folyamán érzékeli a pulzusszámot.
12. | Gyorsnézet képernyő
Ébreszd fel a képernyőt.
13. | Emlékeztető a vízivásra
14. | Időjárás
Válassza ki a kívánt várost, vagy hagyja, hogy az óra automatikusan felismerje a tartózkodási helyét.
15. | Fiziológiai ciklus emlékeztető
Gyakori problémák
Mit tegyek, ha problémáim vannak a kapcsolattal vagy az értesítésekkel?
Próbálja meg visszaállítani a készülék kapcsolatát az alábbi utasításokkal:
A Da Fit alkalmazásban szakítsa meg az eszköz kapcsolatát, iOS-eszközök esetén pedig a Bluetooth-beállításokban is szüntesse meg a kapcsolatot.
Távolítsa el a Da Fit alkalmazást a telefonjáról.
Állítsa vissza az órát az alapbeállításokra a készülék beállításaiban.
Telepítse újra a Da Fit alkalmazást a telefonjára.
Kapcsolódjon újra az órájával a Da Fit alkalmazásban.
Miért nem kapok értesítéseket egyes alkalmazásoktól?
Két probléma lehet:
Az értesítések nem engedélyezettek az adott alkalmazáshoz. Menjen a telefonján a Da Fit alkalmazásban a készülék beállításaihoz, és kapcsolja be az értesítéseket a kiválasztott alkalmazáshoz, vagy kapcsolja be az értesítéseket a "többire". Az iOS-eszközökön előfordulhat, hogy újra kell indítania a telefonját a megfelelő működéshez.
Android készüléken a telefon automatikusan bezárhatja a Da Fit alkalmazást, ha az a háttérben fut. Ha a Da Fit alkalmazás be van zárva, nem tud kommunikálni az órával. Kérjük, módosítsa az akkumulátor-takarékosság beállításait a telefonján, hogy az alkalmazás a háttérben futhasson.
Miért nem találom a készüléket?
Mivel az óra nem található a Bluetooth-adásvétel között, győződjön meg róla, hogy az óra áram alatt van és aktiválva, és nincs más telefonhoz csatlakoztatva. Ezután helyezze az órát a telefon közelébe. Ha még mindig nem működik, indítsa újra a mobiltelefont.
Miért kell szorosabban viselni a csuklópántot a pulzusszám mérésekor?
A csuklópánt a fényvisszaverődés elvét használja, a fényforráson keresztül behatol a bőrbe, és az érzékelőre visszavert jelet összegyűjti a pulzusszám kiszámításához. Ha nem szorosan viseli, a környezeti fény bejut az érzékelőbe, ami befolyásolja a mérési pontosságot.
Vízálló a csuklópánt?
A készülék támogatja az IP67 tanúsítási szabványt. Ez azt jelenti, hogy a készüléket 30 percre egy méteres mélységbe merítheti. Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy ez a készülék ellenáll a könnyű esőnek vagy a kézmosásnak. Az ezzel a tanúsítvánnyal rendelkező készülék nem vízálló vízfolyásokban, nagy nyomású vagy magas hőmérsékletű vízzel szemben.
A Bluetooth-kapcsolatot állandóan nyitva kell tartani? Van adat a kapcsolat megszakítása után?
Az adatok szinkronizálása előtt az adatok az órában maradnak (hét napnyi adatot lehet megőrizni). Ha az óra és a mobiltelefon Bluetooth-kapcsolata sikeres, az óra adatai automatikusan feltöltődnek a mobiltelefonra. Kérjük, rendszeresen szinkronizálja az adatokat a mobiltelefonra.
Jótállási feltételek
Az Alza.cz értékesítési hálózatában vásárolt új termékre 2 év garancia vonatkozik. Ha a garanciális időszak alatt javításra vagy egyéb szolgáltatásra van szüksége, forduljon közvetlenül a termék eladójához, a vásárlás dátumával ellátott eredeti vásárlási bizonylatot kell bemutatnia.
Az alábbiak a jótállási feltételekkel való ellentétnek minősülnek, amelyek miatt az igényelt követelés nem ismerhető el:
A terméknek a termék rendeltetésétől eltérő célra történő használata, vagy a termék karbantartására, üzemeltetésére és szervizelésére vonatkozó utasítások be nem tartása.
A termék természeti katasztrófa, illetéktelen személy beavatkozása vagy a vevő hibájából bekövetkezett mechanikai sérülése (pl. szállítás, nem megfelelő eszközökkel történő tisztítás stb. során).
A fogyóeszközök vagy alkatrészek természetes elhasználódása és öregedése a használat során (pl. akkumulátorok stb.).
Káros külső hatásoknak való kitettség, például napfény és egyéb sugárzás vagy elektromágneses mezők, folyadék behatolása, tárgyak behatolása, hálózati túlfeszültség, elektrosztatikus kisülési feszültség (beleértve a villámlást), hibás táp- vagy bemeneti feszültség és e feszültség nem megfelelő polaritása, kémiai folyamatok, például használt tápegységek stb.
Ha valaki a termék funkcióinak megváltoztatása vagy bővítése érdekében a megvásárolt konstrukcióhoz képest módosításokat, átalakításokat, változtatásokat végzett a konstrukción vagy adaptációt végzett, vagy nem eredeti alkatrészeket használt.
We care about your privacyAlza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More informationLess info
We use 8 categories of cookies on our website:
Technical cookies
These are strictly necessary for the functioning of the website and the features you choose to use. Without them, our website would not work; you wouldn't be able to log in to your user account, for example.
Functionality cookies
These cookies allow us to remember your basic choices and improve the user experience. These include remembering your preferred language or allowing you to stay logged in permanently.
Social media cookies
These cookies allow us to easily link you to your social media profile and, for example, allow you to share products and services with your friends and family.
Content personalisation
These cookies allow us to show you content and ads according to the information we have about you to best meet your needs. This includes what content you have viewed, or on what device you are accessing our website.
Non-personalised advertising
These cookies allow us to show you general ads for products and services.
Personalised advertising
Thanks to these cookies, we and our partners can offer you relevant products and services based on your purchases, your shopping behaviour and your preferences.
Audience metrics
These cookies allow us to optimise our site for your convenience based on how you use it. The aim is to remember or anticipate your choices. This includes, for example, the use of features, their location, or the behaviour on the page.
Third party cookies
These are third party cookies, and you can find out more about them and our partners here.
By giving your consent to the processing of cookies, functionality and analytical cookies will be installed on the device you use to browse the website (click on the "I understand" button for both categories, or you can select only one of the categories by clicking on the "Settings" button). We always install technical cookies on your device, even without your explicit consent, because without them our website would simply not work.
You can revoke your consent to the processing of cookies. In connection with our company's cookie processing, you also have the following rights: the right to access cookies, delete, modify, supplement and correct them, restrict processing and the right to lodge a complaint with the Office for Personal Data Protection. Read more about your rights.