NPS 69.1
Az Alza.hu elkötelezett a vásárlók bizalmának megszerzése és megtartása iránt hosszútávon. Tudjuk, hogy az ügyfél a legnagyobb érték, ezért minden újításunk az ügyfeleket célozza meg, ezzel megszerezve ügyfeleink abszolút bizalmát. Az ügyfél elégedettségre irányuló szüntelen figyelmünk eredménye az, hogy folyamatosan, számos módon mérjük teljesítményünket. Az egyik legegyszerűbb és leghatékonyabb mód a mérésre a Net Promoter Score.
A Net Promoter Score, azaz NPS, egy, az ügyfeleknek feltett kérdésre alapul, amely így hangzik: „Ajánlaná-e ezt a céget barátainak és családtagjainak?”. Az ügyfél egy skálán helyezheti el válaszát, a „Nagyon valószínű, hogy ajánlanám”, a „Valamelyest ajánlanám”, és hasonló válaszoktól egészen a skála másik oldaláig, az „Egyáltalán nem valószínű, hogy ajánlanám” értékig. Az összes eredmény kombinálásra kerül egy értékben -100 és +100 között.
És itt a nagy pillanat: büszkén jelentjük be, hogy az Alza.hu 69.13 NPS értékkel rendelkezik. A piacon átlagos NPS kereskedők esetében 35, így a mi eredményünk garantálja helyünket a legjobbak között. Azonos szinten az olyan e-kereskedelmi óriásokkal, mint az Amazon vagy a Libri Bookline. Úgy gondoljuk, hogy ez nagyszerű eredmény!
Legközelebb, amikor grafikus kártyát vagy mobiltelefont vásárolsz nálunk, figyelj a kérdésre, mennyire ajánlanád az Alzát másoknak, és ha van valami, amelyet javítani tudnánk, ne habozz, oszd meg velünk. Végül is te, az ügyfél vagy számunkra a legfontosabb promoter.