TONI&GUY

TONI&GUY: A legjobb fodrászati márka
A TONI&GUY a legjobb fodrászati vállalat. Amikor Toni Mascolo és testvére 1965-ben megalapították az első TONI&GUY fodrászszalont, bizonyára nem is sejtették, hogy márkájuk mekkora hírnévre tesz szert. Ma a cég 475 szalonnal büszkélkedhet, és a világ 48 országában kezeli a nőket és férfiakat professzionális termékekkel, amelyekkel a gyönyörű hajat és az álomfrizurát hozzák létre.

Hajsamponok
A tökéletes frizura a tiszta és egészséges hajjal kezdődik, ezért a TONI&GUY samponok kíméletesek, miközben mélyen táplálják a hajszálakat. A TONI&GUY minden hajtípusra és stílusra kínál megoldást. Kínálatukban a normál, száraz vagy sérült hajú szőkék és barnák számára is van választék. A TONI&GUY márka nem feledkezik meg a férfiakról sem, és kifejezetten nekik szánt termékcsaládot is létre hozott.
Kondicionálók és balzsamok
A TONI&GUY kondicionálók és balzsamok kiegészítik a napi hajmosást. Táplálják a hajat az egészség, az erő és a káprázatos fény érdekében. A TONI&GUY kondicionálók ápolják a normál, száraz és finom hajat is. A balzsamok mélyen táplálják a hajszálakat. Az eredmény puha tapintású, egészséges és a tövétől a végéig fényes haj.


Styling termékek
A TONI&GUY professzionális styling termékeivel mindennapi és különleges alkalmakra egyaránt készíthetünk frizurákat. Akár egyenes, akár sima hajra, vagy vad, hullámos sörényre vágysz, a TONI&GUY hajformázó termékeiben megbízhatsz. Olyan textúrát, erőt, puhaságot és fényt adnak frizurádnak, amilyet szeretnél.
TONI&GUY
TONI&GUY
Alapítók: Toni és Guy Mascolo
Megalakulás helye: London, Egyesült Királyság.
- professzionális hajápolás
- több mint ötven év tapasztalata és tudása a hajápolás területén
- családi megközelítés minden ügyfélhez és minden termékhez
- több mint ötven nemzetközi díj és fodrászdíj tulajdonosa
A Brand ma
A Tigi a Toni & Guy szalon törzsi márkája, amelyet olyan minőségi hajtermékek hiánya miatt hoztak létre, amelyek személyesen közelítenének minden egyes ügyfélhez. A családi hagyomány és az egyéni gondoskodás tükröződik a hajápolási termékekben, amelyeket több százezer ügyfél tapasztalatai alapján hoztak létre. Ma a Toni & Guy előadássorozatot is tart a haj megfelelő ápolásáról, amely a nagyközönségnek és a világ minden tájáról érkező profi fodrászoknak szól.
A márka története
Az 1960-as évek elején a testvérek, Giuseppe (Toni) és Gaetano (Guy) Mascolo fodrászszalont alapítottak Londonban, és családbarát környezetükkel, valamint egyéni gondoskodásukkal vonzották az ügyfeleket. A Mascolo testvérek a praxisukban arra törekednek, hogy minden egyes embernek megtalálják a saját stílusát, amely illik a személyiségéhez és igazodik hajának természetes hajlamaihoz. Néhány éven belül a Toni & Guy ügyfélköre annyira megnőtt, hogy a szalonnak más területekre is ki kellett terjeszkednie, és a fiatalabb testvéreket, Bruno és Anthony Mascolót vették fel új vezetőként. 50 év alatt a szalon London utcáiról több mint 20 országba jutott el, és ma már több mint 450 fodrász dolgozik nekik világszerte.