Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint
HU tisíce produktů ihned k odběru Egy hét az Tefal és Hoover
Termékkatalógus

Alza cégek és intézmények számára

Milyen előnyökben részesülhetnek programunk keretében?

  • Kedvezőbb árak csak a cégek és az intézmények számara
  • Számos fizetési mód elérhető, lehetőség van a számla esedékességének beállítására
  • Személyes kapcsolattartás és egyéni megoldások lehetősége
  • Rendelések soron kívüli kiszolgálása

Hogyan működik a programunk?

  1. Vegyék fel velünk a kapcsolatot

    Keressenek minket telefonon vagy e-mailben, +36 70 366 0055, b2b@alza.hu. Tájékoztatjuk a következő lépésekről.

  2. Személyes értékesítőt jelölünk ki Önöknek

    Értékesítőnk áttekinti a cég igényeit, felajánlja a legkedvezőbb megoldást és regisztrálja Önöket a programunkba.

  3. Speciális szolgáltatások, kedvező árlista és tanácsadás igénybevétele

    Programunk tagjaiként azonnal igénybe vehetik a jobb árakat, testreszabott szolgáltatásainkat és speciális tanácsadásunkat.

Mik a program előnyei?

  • 1. Kedvező árak csak az Önök részére

    Programunk keretében exkluzív, kedvező árakat nyújtunk Önöknek, ennek köszönhetően előnyösebb feltételek mellett vásárolhatnak. Partnereinkkel együttműködve alkalmanként speciális, időben korlátozott ajánlatokat is kínálunk.

  • 2. Személyes gondoskodást és egyedi igényeket kielégítő megoldásokat biztosítunk

    Lehetővé tesszük az áruk tesztelés céljából történő kölcsönzését, ehhez természetesen technológiai tanácsadást is nyújtunk. Biztosítjuk az áru 14 napon belüli díjmentes visszaküldésének lehetőségét. Ha nem találják meg a kívánt terméket weboldalunkon, lehetőségeink szerint igyekszünk soron kívül beszerezni azt!

  • 3. Fizessenek olyan módon, ahogy szeretnének, és akkor amikor megfelel Önöknek

    Nem szükséges előre fizetniük, a számla esedékességét szívesen beállítjuk mindegyik vásárláshoz. Segítünk az írásbeli és íratlan alaki követelmények teljesítésében. A speciális számlázási követelmények teljesítése velünk könnyen megoldható.

  • 4. Gyors szállítás és kényelmes vásárlás

    Gyorsak és rugalmasak vagyunk. A megrendelt terméket kiszállítjuk Magyarországon belül bárhová, akár az Önök címére, akár az Alza.hu átvevőhelyeinek valamelyikére.

  • 5. Egy fiók az egész szervezet számára

    Az egész szervezet egy felhasználói fiókot használhat. Ez kevesebb adminisztrációt, több hatékonyságot és tökéletes átláthatóságot jelent. Az egész csapat egyetlen szervezetként fog összekapcsolódni, így mindenki tájékozott lesz.

Lépjenek kapcsolatba velünk

0
Nyomtatás
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
P-DC1-WEB20
25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket