Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Alzaboxy

Dark Souls III - PS4

Termékkatalógus
Dark Souls III - PS4
4,8 4 értékelés
Konzol játék - PS4 / PS4 Pro, PS5 (lemezmeghajtóval), dobozos változat, műfaja akció és RPG, online játékhoz PlayStation Plus előfizetést igényel
Platform
Kiadás
9 890 Ft
Gondosmentes egy kattintásos vásárlás, előre beállított szállítási és fizetési móddal. Termékfigyelő
Hozzáadás a listához
Jótállás 24 hónap Kód:  MSX197 Termékszám:  3391891987332

Dark Souls III - PS4

    Ha belekóstoltál a From Software bármelyik játékába az elmúlt években, akkor tudod, hogy semmi máshoz nem fogható az érzés, amit nyújtanak. Persze, ez idő alatt rengeteg utánzat született, gyakran hihetetlenül "lenyúlva" az eredeti mechanikáját vagy esztétikáját. De senki sem képes olyan bravúrosan megidézni egy melankolikusan sötét fantáziájú, groteszk módon lenyűgöző szörnyekkel és kristálytiszta játékmenettel teli, kiterjedt világot, mint Hidetaka Miyazaki. Elég a fojtogatóan nyomasztó intro első másodperce és az első lépések a halál könyörtelen völgyében, hogy a szőr is felálljon a hátadon, libabőrös leszel és felébred az edzett játékos lelked, aki teljesen elkötelezett, koncentrált és eltökélt, hogy minden egyes lépést megnyerjen ezen az elsöprő koncentrációs és ügyességi teszten.

    A rajongók nem hagyhatják ki ezt a darabot, és az újoncoknak is érdemes legalább egy próbát tenniük vele. 

    Mivel sok beavatatlan embernek még mindig az a benyomása, hogy ezeknek a játékoknak a "varázsa" csak abból fakad, hogy nagyon ügyesnek kell lenned, ebből a kritikából ki fog derülni, hogy ez nem így van. Persze, egy zöldfülű könnyen meghalhat minden fordulóban, és az ilyen halálesetek gyakran villámgyorsak és meglepőek. Van azonban néhány olyan játék, amely valójában sokkal nehezebb. (néhány hardcore platformer, de még a népszerű lövöldözős játékok is a legmagasabb nehézségre állítva). A Soulborne-játékok nehézségét nem az ellenség ereje vagy száma, hanem a játékvilág következetessége és összetettsége teremti meg. Ha kellő óvatossággal haladsz, figyeled a környezet különböző jelzéseit, készenlétben tartod a pajzsodat, és kerüld a sötét sarkokat, akkor nagy valószínűséggel a játék nagy részét végig fogod tudni csinálni anélkül, hogy meghalnál. Még a legendás főellenségek is gyakran a "szoba másik oldaláról" láthatók már, persze akkor még nem ismered képességeiket. Minden a megfelelő megközelítésen múlik - ebben az esetben a gondos és éleslátó megközelítésen.

    Kikapcsolt
    Dark Souls 3


    Ugyanakkor az is igaz, hogy a DS3 sokkal fokozatosabban és egyenletesebben szolgálja ki és fokozza a játékossal szemben támasztott követelményeket, mint a korábbi játékok. Ez nem jelenti azt, hogy a játék túl könnyű lenne az elején (van egy bónusz miniboss szó szerint pár lépésre a starttól, és még mindig igaz, hogy a leggyakoribb ellenség időnként meglep egy-egy elsöprő erejű speciális támadással). De nincsenek hirtelen nehézségi ugrások, amelyek miatt meg kellene állnod, vagy vissza kellene menned, hogy dolgozz  a statisztikád javításán vagy az arzenálod frissítésén. Annak ellenére, hogy a főellenségek észbontóak és változatosak (a DS2-hez képest kevesebb humanoid ellenség és több mindenféle állati szörny van), viszonylag könnyen összehasonlíthatók a nehézség szempontjából. Természetesen a játékmenet emelkedő tendenciát mutat a szükséges teljesítmény az agresszívabb támadások tekintetében, de nem találsz kiemelkedően nehéz megpróbáltatásokat, mint például az Ornstein és Smough-ban. Persze ez nem jelenti azt, hogy a főellenségek nem fognak meglepni és csúnyán elintézni, különösen az egyes harcok második szakaszában, amikor már sebesült és izgatott vagy. A játék többi részéhez hasonlóan a főellenségek között is találsz néhány teljesen zseniális, vadonatúj ötletet.

    Kikapcsolt
    Dark Souls 3


    Ezenkívül minden helyszínnek megvan a maga témája, ami nemcsak a környezetben, hanem az ellenségben és a taktikában is tükröződik. Amellett, hogy számos klasszikus visszatér (emberevő ládák, baziliszkuszok és tucatnyi más kedvenc), rengeteg új, meghökkentő viselkedésű ellenfél is akad. És persze csapdák is akadnak bőven, az útba eső álcázott gödröktől kezdve a falakba épített nyílpuskákon át a mennyezeten lévő ártatlan lyukig, amelyből tíz szörny ugrik rád, amint átmész alatta. A lényeg azonban az, hogy az egyes helyszínek témája nyomon követhető, a fegyverzet és a taktika testre szabható, és minden csapdát gondos megfigyeléssel előre kiszúrhatunk (gondolj vissza arra, amikor izgatottan futsz egy kristálygyík után, és valami kellemetlen meglepetés ér, számtalan ilyen pillanat van a játékban). Ennek eredményeképpen a játék változatos, és sosem bocsátja meg az óvatosság hiányát, de összességében egy kicsit könnyebbnek és elérhetőbbnek találtam, mint a sorozat korábbi részeit - anélkül, hogy elveszítené halálos varázsát.

    A dolgok technikai oldalát mindenképpen érdemes megemlíteni. A DS3 ugyanazzal a technológiával fut, mint a Bloodborne. Főleg a konzolosok számára lesz ez az első Souls játék, ami ennyire jól néz ki. A hatalmas és varázslatos tájak horizontja lélegzetelállítóbb, az ellenség seregei népesebb mint valaha, a páncélok tükröződései vagy a varázslatok vad fényhatásai pedig sokkal valósághűbbek. Különleges figyelmet fordítottak egyes ellenfelek szőrzetére és néhány szörny lüktető nyálkájára vagy csápjára. Amikor a főellenség az egyik kezében egy égő kardot, a másikban pedig egy fagyott kardot lóbál, az igazán különleges látványt nyújt. A sötétség gyakran olyan koromfekete, hogy pajzs helyett fáklyát kell ragadnod. A környezetek is érezhetően tágasabbak, ugyanakkor részletesebbek és változatosabbak. Egyszerűen nem játszottál még ilyen elbűvölő Souls játékot. Lehet, hogy nem a Cry Engine vagy a Snowdrop Engine hajtja a grafikát, de mégis minden egyes poligont olyan gondosan átgondoltak, és olyan fantáziával és részletekre való odafigyeléssel valósítottak meg, hogy teljesen elvarázsolja az embert. Sajnos a konzolos változat csupán 30 fps-sel fut (szemben a PC-n lévő 60 fps-sel), és ha nehezen megy (furcsa módon nem is a nagy harcokban, hanem inkább az egyes területek közötti átmenetekben), akkor még lejjebb esik az érték (az Xboxon még jobban és rosszabbul, mint a PlayStationön).

    Kikapcsolt
    Dark Souls 3


    A szerzők nem csak simább nehézségi görbével és csiszoltabb audiovizuális dizájnnal, hanem letisztultabb fizikával és jobban bemutatott történettel sem tagadják meg növekvő tapasztalataikat. Az alapvető szabályok megmaradnak - a karaktered felszerelését és képességeit a megölt ellenségek lelkéből vásárolhatod meg. Ha meghalsz, az összegyűjtött, fel nem használt lelkek a holttested körül hevernek, és egy esélyed van arra, hogy visszaszerezd őket. A harcban az életedre és a kitartásodra figyelsz, de a fókuszodra is, ami gyakorlatilag mana (a kitartás határozza meg, hogy hány találatot tudsz osztani vagy hárítani, a fókusz pedig azt, hogy hány varázslatot vagy speciális támadást használsz a fegyvereiddel). A statisztikák egy kicsit világosabbak, mint a DS2-ben (rövidítések helyett teljes szavak). A speciális ütések és fegyveres képességek (és pajzsok) az egyik legfontosabb újdonság, és bár nem szükségesek a játék végigjátszásához, mégis feldobják a harcokat, és legalább annyira hasznosak, mint amennyire lenyűgözőek. A harcok gyakran gyorsabbak és hektikusabbak, mint azt a Souls játékoktól megszoktuk (néha a Bloodborne-ra emlékeztetnek). És más élő játékos véletlenszerű inváziói (offline módban NPC-karakterek által szimulálva) még mindig a teljes kiszámíthatatlanság elemét hozzák a játékba.

    Kikapcsolt
    Dark Souls 3


    A karaktered egy előre elkészített szakmával és felszereléssel kezdhet, de fokozatosan specializálódhatsz kedved szerint. Néhányan egy halálosztó karakterrel boldogulnak a legjobban, könnyű fegyverekkel és páncélzattal felszerelve, amely képes a támadások és cselek villámcsapásszerű ágyútüzére. Mások a nehézfegyverzetet kedvelik, ahol minden mozdulat és csapás lassú, de döntő fontosságú. Mindkét csoport pajzsot fog használni, könnyű vagy nehéz pajzsot. Van mágia is, a piromanciától a klasszikus varázsigékig és csodáktól az átkokig. A különböző felszerelésekkel és képességekkel való játék annyira szórakoztató, hogy kevesen lesznek elégedettek csak egyszer végigvinni (legalább három különböző befejezés létezik). Az igazán tapasztalt játékosok számára az első végigjátszása körülbelül 30 órát igényel, de a legtöbb játékosnak ez legalább 50 órába telik. Az újoncoknak nehéz lesz 100 alá jutniuk. A környezetek nagyrészt logikusan kapcsolódnak egymáshoz, mint a DS1-ben, de a táborok/harcosok között is teleportálhatsz, mint a DS2-ben. És a Demon's Souls vagy a Bloodborne mintájára van egy külön otthoni bázis, ami ezúttal sokkal érdekesebb, mivel több forgalom jön-megy a különböző szándékú és napirendű NPC-k között.

    Egy megrögzött Soulborne-játék rajongó számára a DS3 értékelését eléggé megnehezíti az a tény, hogy sok mindent látott és tett már a múltban. A DS3 a sorozat korábbi részeire épít, szó szerint és nyíltabban, mint bármelyik korábbi játék. Ennek eredményeképpen olyan helyeket és karaktereket találsz, amelyeket jól ismersz, valamint olyan fegyvereket és varázslatokat, amelyeket már korábban is használtál. Egyrészt jó visszatérni a kedvenceimhez, de másrészt talán jobban szerettem volna valami teljesen újat - a Bloodborne sokkal titokzatosabb és ijesztőbb volt az új világnak köszönhetően, és érdekesebb a játékmenet az új mechanikáknak köszönhetően. A DS3 a negyedik Souls játék a sorban, és néhány dolog túlságosan ismétlődik az én ízlésemnek (bár még mindig ugyanolyan tökéletesek). Mégis, minden fronton van elég újdonság a játékban ahhoz, hogy még a tapasztalt veteránnak is kellemes borzongást okozzon, amikor egy gyanús zajokkal vagy provokatív csenddel teli sötét sarokba sétál be, felemelt pajzzsal. Kevés olyan ijesztő dolog van, mint amikor egy szoba sötét sarkában egy furcsa lényt veszel észre, amely rád bámul, de mozdulatlanul áll a helyén. Elmész mellette, de ő még mindig nem moccan. Teszel néhány lépést, megfordulsz. és ő ott áll mögötted. Meglepetésedben fel akarsz kiáltani vagy tenni valamit, de már túl késő. MEGHALTÁL. Ahogy az elején írtam: nincs még egy játék, ami ehhez hasonló élményt adna. Hiba lenne kihagyni.

    Az  értékelő: Eurogamer.cz


    Paraméterek

    Játék és filmsorozat
    Dark Souls Kész!
    Típus
    Játék Kész!
    Platform
    PlayStation 5, PlayStation 4 Kész!
    Licenc
    Doboz Kész!
    Műfaj
    Akció, RPG Kész!

    Sorozat

    Játék és filmsorozat
    Dark Souls Kész!

    Platform / Licenc

    Típus
    Játék Kész!
    Platform
    PlayStation 5, PlayStation 4 Kész!
    Licenc
    Doboz Kész!

    Műfaj

    Műfaj
    Akció, RPG Kész!
    Játék környezet
    Légköri, Horror, Fantasy, Küzdősportok Kész!
    Játékmechanika
    Survival Kész!
    A játék grafikai tervezése
    Külső nézetű Kész!

    Multiplayer

    Multiplayer
    Online Kész!
    Max. játékosok száma a képernyőn
    1 Kész!

    Lokalizáció

    Szöveg
    EN, DE, RU, PL, FR, ES, IT Kész!
    Szinkron
    EN Kész!

    PEGI Értékelés

    Korhatár
    16 éves kortól Kész!
    A játék tartalmának leírása
    Erőszak, Online Kész!

    Verzió

    Platform
    PS4 - doboz Kész!
    Kiadás
    Elsődleges Kész!

    Virtuális valóság

    Virtuális valóság
    Nem támogatott Kész!
    Több paraméter
    Megjegyzés:


    Figyelem, egyes játékoknál szükség lehet:

    • regisztrációra egyes alkalmazásokban - MS Store, Origin, Steam, Uplay stb. (ehhez részletes útmutatót az Elektronikus licenc érvényesítése c. cikkünkben találsz) 
    • szélessávú internetkapcsolatra, az első játék előtt a kapcsolat beállítására, aktualizálására vagy egyéb műveletekre
    • havidíj fizetésére pl. az online játszható, multiplayeres változathoz (Xbox Live, PlayStation Plus stb.)

    » Összes PlayStation 5 RPG játék
    » Összes PlayStation 5 akciójáték
      » Ha stílusos, de megbízható konzolt keresel, válassz a PS4 Slim kínálatból!

    További változatok Dark Souls III - PS4, PS5 termékhez:

    9 890 Ft - 9 890 Ft

    Dark Souls III: The Fire Fades Edition (GOTY) - PS4

    Konzol játék - PS4 / PS4 Pro, dobozos változat, műfaja akció és RPG, online játékhoz PlayStation Plus előfizetést igényel - a harmadik rész, amely tartalmazza az összes eddig kiadott kiegészítést
    Kosárba 9 890 Ft
    Szállításra kész 2 db
     

    Dark Souls III - PS4

    Konzol játék - PS4 / PS4 Pro, PS5 (lemezmeghajtóval), dobozos változat, műfaja akció és RPG, online játékhoz PlayStation Plus előfizetést igényel
    Infó 9 890 Ft
    Pillanatnyilag nem elérhető
     

    A specifikációk előzetes tájékoztatás nélkül megváltoztathatóak. A képek csak illusztrációs célokat szolgálnak.

    Nem található ehhez a termékhez tartozó bejegyzés.
    Kiegészítők: Dark Souls III - PS4 Chcete doručit zboží do Česka? Prohlédněte si Dark Souls III - PS4. Chcete doručiť tovar na Slovensko? Prezrite si Dark Souls III – PS4. Für Versand nach Deutschland, besuchen Sie bitte Dark Souls III - PS4. Für Versand nach Österreich, besuchen Sie bitte Dark Souls III - PS4.
    P-DC1-WEB20
    28 év tapasztalat az e-kereskedelemben
    3 millió megrendelés évente
    a vásárlók 98% visszatérő
    Több infó
    Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
    06-1-701-1111
    Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
    Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
    Kérjük, add meg a telefonszámodat:
    Keress minket
    Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
    További információ Kevesebb információ