Tudjuk, hogy a jövő a diákoké, ezért mindig új lehetőségeket teremtünk számukra.
Az innováció előre mozdítja a világot. Hallottál például a mikro-foglalkoztatásunkról, amit Simon tervezett?
Voltál már olyan helyzetben, amikor meg szerettél volna vitatni valamit a cég Vezérigazgatójával, de csak egy vállalati csoportképen volt lehetőséged Őt látni? Velünk bármit megvitathatsz a cégnél. Az Alza egész szervezete így működik. Viselhetsz a munkába kényelmes ruházatot, és dolgozhatsz a saját időbeosztásod szerint.
Élvezzük a munkát, de azt is tudjuk, hogyan kapcsolódjunk ki szabadidőnkben. Az ily módon megélt élmények megfizethetetlenek.
Nincsenek korlátaink, így számos olyan projektben részt vehetsz munkád során, ami más cégeknél aligha történhetne meg. Ez azonban nagy felelősséggel is jár. Van hozzá elég bátorságod?
A vállalat növekedéséhez a munkavállalóknak is folyamatos jelleggel fejlődniük kell. Nem számít, hogy esetleg csak részmunkaidőben dolgozol velünk, részt vehetsz a képzéseinken. Tanulhatsz a PPC-ről vagy bitcoinról, vagy megtanulhatod az SQL alapjait. Amiknek mind-mind hasznát veszed a gyakorlatban.
Sok diák kezdte pályafutását az Alzánál, miattuk is váltunk mára azzá, akik vagyunk.
2017 áprilisában beléptem a Trainee programba a Sales&Purchasing részlegen, Junior Product Manager majd később Product Manager beosztásokon keresztül, 2019-ben pedig a Business Unit Manager pozícióig jutottam.
Most a saját csapatomat vezetem, ahol szívesen látom a kis elektronikai eszközök rajongóit. Nagyon rajongok a jelenlegi kínálatunkért, figyelem a jelenlegi trendeket és az új technológiákat, az Alza pedig még ebben a dologban is lehetőséget ad a növekedésre.
Már fiatalabb koromban is szerettem volna csatlakozni az Alzához. 2015 közepére ez sikerült is, azóta pedig a vállalati kultúra hullámain szörfölök. Az Alzát, mint egy egészt próbálom megérteni, és így terelem az IT-projektek irányába.
Információs rendszerünk programozójaként gyakran hozok létre új funkciókat is, amelyek nyereséget jelenthetnek számunkra. Mind személyes, mind pedig szakmai növekedésem gyorsabb az Alzánál, mint bárhol máshol, és pontosan ezért vagyok itt.
16 évesen kezdtem dolgozni az Alza egyik üzletében, részmunkaidőben. A 2017-es év elejére elértem az álom pozíciót, mint projektvezető. Minden negyedévben egy másik osztályhoz kerülök, ahol lehetőségem adódik a teljes üzletág megismerésére átfogó részletességgel.
Célom az innovatív projektek létrehozása és hatékony irányítása, a különböző osztályok munkatársainak összekötése, és, hogy hozzájáruljak az Alza fejlődéséhez, mindig egy lépéssel előrébb. Egy nagyszerű csapat és egy változásra inspiráló környezet ösztönöz abban, hogy megvalósítsam az álmomat.
2017-ben végeztem el a Trainee programot a Sales&Purchasing részlegen, és a Business Assistant, Junior Product Manager és Product Manager pozíciókon keresztül eljutottam a Business Development Manager pozíciókig.
A Dropshipment csapatért vállalok felelősséget, amely az új beszállítók partner-értékesítésbe való integrálásával foglalkozik. Érdekel az IT és a sport, aktívan és passzívan is. Csapatomba olyan személyeket keresek, akiket érdekli az a piactér, amely segíti az Alza Dropshipment bővülését.
Szeretnéd szakemberek együttműködésével megírni a diplomamunkádat? Nagyszerű előnyre tehetsz szert a szakdolgozatodban, a karriered kezdetéről nem is beszélve.
Csak válassz a témáink közül, vagy használd saját ötletedet.
A szakdolgozat témája, hogy hogyan csökkentsük az ár-összehasonlításra vonatkozó költségeket, valamint hogyan optimalizáljuk az egyes termékekre vonatkozó ajánlati összegeket valós időben.
Az ár összehasonlítás általában az oldal elején található fizetett pozícióban, a keresett terméket értékesítő e-boltokra mutató linkekkel. Az e-boltok megjelenítését és sorrendjét a fizetett szekcióban a kattintások száma határozza meg. Az egyes versenytársak pozíciójukért versenyeznek egymással anélkül, hogy ismernék egymás ajánlatát. A dolgozat célja annak meghatározása, hogy mely pozíciók rendelkeznek a konverzió és az árajánlat közötti ideális aránnyal, illetve egy algoritmus javaslata az egyes pozíciók optimális ajánlatának meghatározására valós időben. Az árképzők általában nem biztosítják az API-t a terméket kínáló adott áruház aktuális helyének megismeréséhez a termék ár összehasonlításában, így ajánlott egy egyéni kereső létrehozása, amely konfigurálható a webhelyek tartalmának későbbi elemzésével az egyes ár összehasonlítókat illetően.
Az értekezés témája az internetes marketing egyes csatornáiba fektetett beruházások optimalizálása.
Az ügyfelek számos különböző csatornákon át jutnak el az áruház honlapjára, közvetlenül a webböngészőbe beírt webcímen át, a kedvencekből, a keresőmotorokból, az ár-összehasonlítókból, az e-mail ajánlatokból, a hirdetésekből és a megbízott partnerek webhelyeiről. A vásárló általában többször látogatja meg az e-shopot a különböző csatornák segítségével a vásárlás előtt. A tézis várható eredménye tehát, hogy meghatározza az egyes csatornák kulcsfontosságú tényezőit és az azt követő interakciókat, amelyek az ügyfelet befolyásolják.
A dolgozat célja, hogy algoritmust hozzon létre a kereséshez a termékek és termékkategóriák számára az adott keresőszó alapján, amely megfelel a pontosság, relevancia és a gyorsaság követelményeinek.
Az algoritmust úgy szükséges konfigurálni, hogy megjelenítse a keresési eredményrendszert, például attól függően, hogy a keresett kifejezést milyen termékjellemző vagy termékcsoport tartalmazza, a szövegben található szavak előfordulásának száma, a szöveg pozíciója vagy a keresés pontossága alapján. A javasolt megoldásnak támogatnia kell a cseh, szlovák, angol és német tokenizerek, stopwordok, szűrők és más európai nyelvekkel bővíthető ICU-kat. Egyúttal lehetőséged van a következők megoldására is: stemmer szűrők, gépelés, diakritikus jelek nélküli gépelés, szinonimák, különböző műszaki jelölésekre mutató hivatkozások, oszthatatlan többszavas technikai címkék, eredmények betöltése értékesítés szerint és a keresési eredményekből származó korábbi kattintások alapján, eredmények betöltése az előző felhasználók magatartása szerint és sok más. Megoldhatod az e-shop szemantikai keresésének problémáját is.
Ez az értekezés az Alza személyes marketingjével foglalkozik, amelynek célcsoportját az egyetemek hallgatói és lediplomázott tagjai alkotják. A dolgozat fő célja, hogy javaslatokat és tanácsokat kínáljon az Alzának a diákokat és diplomásokat megcélzó marketing kommunikációját és HR marketingjét illetően.
Az emberek alkotják minden szervezet alapját, nélkülük nem létezhetnek a vállalkozások. Ez alól az Alza sem kivétel. A szakképzett alkalmazottak nélkül nem tartanánk ott, ahol most vagyunk. Természetesen az az ideális, ha megtaláljuk a tökéletes jelöltet minden pozícióra, azonban ez korántsem könnyű. A diákok közül nagyon sokan szeretnének dolgozni, sokuk vágyna a fejlődésre. Pontosan őket keressük az Alzánál. A kérdés az, hogy hogyan akadhatunk rá ezekre az emberekre? A diákokra irányuló személyzeti marketing minden bizonnyal egy lehetséges mód. Már dolgozunk az ügyön, de mindenképpen szükséges lenne meghatározni a személyzeti marketing egészének koncepcióját, amelynek középpontjában a diákok állnak.
Kulcsszavak:
Személyzeti marketing, munkáltatói branding, diákok, diplomások, kommunikáció és kommunikációs csatornák, piackutatás
Számos inspiráló ember dolgozik az Alzánál. Talán szeretnél találkozni velük, esetleg meghívnád őket, hogy tartsanak előadást az egyetemen.
Kérjük, lépj kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy írj Martin[email protected] címre, és talán hamarosan találkozunk.
Friss információk az előadásokról, a versenyekről és más hallgatói eseményekről a Facebook oldalunkon tekinthetők meg.
Olyan árakat kínálunk a diákok számára, amelyek csak a VIP ügyfeleink számára elérhetők.
Használd ki különleges ajánlatainkat üzleteinkben.
Próbáld ki a diákprogramunkat és mutasd meg kreativitásod.
Nem sikerült választanod vagy személyre szabott pozíciót keresel?
© 1994 – 2024 Alza.hu