Termékleírások, képek, videók, cikkek, kódok és grafika. Mindez a csapatunk keze alatt készül. Nem kevesebb, mint öt különböző nyelven.
Folyamatosan tökéletesítjük a weboldalunkat, hogy az ügyfelek mindig megtalálják mindazt, amire szükségük van. Foglalkozunk a termékkatalógussal, beállítjuk a paramétereket, képeket adunk az oldalhoz és más tartalommal töltjük fel a weboldalt. De nem vagyunk szuperhősök, több tucat külsős kolléga segíti a munkánkat. És ami a legjobb - saját szemünkkel győződhetünk meg a munkánk végeredményéről.
A SEO a középső nevünk. Elemezzük a webhely különböző részeit, kulcsszó elemzéseket futtatunk és optimalizáljuk keresőmotorjainkat. Megünnepeljük a keresőmotorok rangsorában tett előrelépést, ahogyan minden egyes új vásárlónkat is.
Minden üzleti partnerünkért, azaz bizonyos márkákért egy-egy munkatársunk felel, akik megvitatják velük az Alza honlapján megjelenő tartalmakat. Nem beszállítóink megítélése alapján eszközölünk egyedi módosításokat, hanem a csapatunk által feldolgozott elemzések tükrében.
Szlovák, angol, német, magyar - csapatunk mindent lefordít ezekre a nyelvekre. Gondoskodunk a külföldi oldalak tartalmáról, és több tucat külsős munkatárssal dolgozunk együtt. A nemzetközi együttműködés bónuszaként még nyelveket is tanulunk egymástól. #legjobb
Nem csak a rajzolásban és tervezésben mozgunk otthonosan, de életre is keltjük mindezt a HTML / CSS segítségével. Tehát, ha bármilyen kreatív tartalomra akadsz az interneten, az valószínűleg a mi munkánk. Plusz - a szerkesztőségünkben egyedül nekünk van saját irodánk.
Hat ország, több mint húsz különböző ár-összehasonlító elemzés. Nem ijedünk meg az automatizált hírcsatornáktól, ajánlattételi robotoktól vagy millió dolláros költségvetéstől. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy más országokban is teret nyerjünk, hogy minden szám zöldelljen a ROI értékben.
Itt nem jut hely mindannyiunk számára, de azért néhányan bemutatkozunk.
Jakub kezeli a tartalomszerkesztési részleget, amely magában foglalja a szegmens szakembereit, a lokalizációs csapatot, a SEO szakembereket és a tervezőgrafikusok/fejlesztők kisebb csapatát. Szabadidejének nagy részét a családjával tölti. A gyermeknevelésben szerzett szülői tapasztalatait a munkában is hasznosítja a fiatal és lelkes kollégák segítésében. Csapattagjainak átlag életkora mindössze 26 év.
Imádja a változást és örömmel fogadja az új kihívásokat. Automatizálja a folyamatokat, és mégis tisztában van azzal, hogy szakképzett emberek nélkül nem működhetne ilyen jól a specialistákból álló csapata. Minden gép és eszköz okos kezelést és fejlesztést igényel. Ondra jó hangulata és pozitív energiája elsősorban a rugalmas munkaidőnek köszönhető, így gyakran találkozunk vele a délután folyamán.
Maximalista, aki egészen addig dolgozik SEO specialistákból álló csapatával, amíg nem szerepel minden weboldalunk az összes keresőmotor és ár-összehasonlító oldal legelső helyein. Nagy mennyiségű Kinder csokoládéra van szüksége ahhoz, hogy fenn tudja tartani a a munkában jelentkező kitörő lelkesedését. Szabadidejében szívesen röplabdázik, vagy Afrika területeit járja be éppen.
A legapróbb részletekre is odafigyel, egy pixel sem marad észrevétlenül. Soha nincs igazán megelégedve aktuális munkájának eredményével. Egy grafikusokból/fejlesztőkből álló kis csapatot irányít, akikkel nagy projekteket valósítanak meg. Mindig mosolygós arckifejezése azonban megváltozik, amikor előkerül a FIFA vagy a Counter-Strike játéka, ugyanis nem tud veszíteni.
Igazi legenda az újonnan érkezők számára. Habár nem a központi irodánkban dolgozik, külsős munkatársak tucatjait irányítja, miközben minden határidős munkát időben teljesít. Csapatával termékleírásokat hoznak létre, paramétereket tökéletesítenek, Ő pedig mindig ott segít, ahol éppen szükség van rá. Még szabadidejében is munkálkodik, olyan csapattársat keres, akivel VR játékokat játszhat.
A szlovák weblapunk elsődleges agya, aki a folyamatok létrehozásáért és az idegen nyelvekre történő fordítások irányításáért felel. Tehetséges szerkesztők és tartalom optimalizálók csoportját vezeti. Szabadidejét a költészet élvezetének és a Super Mario játékoknak szenteli.
Igazi művészlélek, aki szereti a zenét, az utazást és a finom fogásokat. Számos új projektben vesz részt, így az álmodozó pillantását gyakran izgatott tekintet váltja fel, hiszen minden, amely által új dolgokat ismerhet meg, örömet okoz számára. Emellett a tartalomszerkesztők egy csapatát is irányítja és folyamatosan fejleszti a női kozmetikumok és drogériás termékek keresőoptimalizálását.
Egy Google Analytics rajongó, aki megpróbálja nyomon követni csapatával az egyes márkák számára létrehozott összes tartalom előnyét. Nincs olyan dolog, amivel ne tudna megbirkózni, csak olyan, amit még nem tanult meg. Talán ezért romlik az egy főre jutó kávé mennyiségének aránya is nálunk.
8 670 termékleírás elkészítése havonta
106 300 megírt paraméter egy hónapban
100 megírt cikk havonta
40 értékelt termék havonta
20 MIO válogatott kulcsszó
1,200 asztali foci meccs évente
Miért? Csak egy egészségünk van, és az Alza jól tudja, hogy az ügyfél szeret mindent egy helyről beszerezni.
Miért? Felismertük, hogy minden termékcsoportnak megvan a saját célcsoportja, amely testreszabást igényel a weboldalon.
Miért? Szeretnénk megkönnyíteni vásárlóink számára a termék kiválasztását, így segítséget nyújtunk nekik a választásban. Bemutatjuk a fontos technológiákat a legelső oldalon, hogy az ügyfél valóban meglelje, amit keres.
Termékek ezreit kell manuálisan kezelnünk több mint 20 ár-összehasonlításban. Ezért kifejlesztettünk egy automata robotot, amely megoldja helyettünk az optimalizálást.
A kulcsszavak elemzése minden munkánk alapja. Tudnunk kell, hogy mit keresnek a felhasználóink ahhoz, hogy hatékony döntéseket hozhassunk a termékkategóriáink szervezéséről, vagy arról, hogyan töltsük meg tartalommal a weboldalunkat.
Nem sikerült választanod vagy személyre szabott pozíciót keresel?
© 1994 – 2024 Alza.hu