A húsvéti ünnepek alatt (3.29-én, 3.31-én és 4.1-én) üzleteink zárva tartanak. Azonban online még mindig kényelmesen vásárolhatsz.

Shop roku ApF HU

Kérdések és válaszok: Canyon okos SOS karkötő idős emberek számára, fekete

Termékkatalógus
Canyon okos SOS karkötő idős emberek számára, fekete - Okosóra

Kérdések és válaszok: Canyon okos SOS karkötő idős emberek számára, fekete

Ezen az oldalon találod a(z) Canyon okos SOS karkötő idős emberek számára, fekete témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Canyon okos SOS karkötő idős emberek számára, fekete vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Canyon okos SOS karkötő idős emberek számára, fekete fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.

Tapasztalat a Canyon-st01-el: Üdv! Csak jelezni szeretném, mint pontosan ilyen terméket vett felhasználó, hogy a 112-es számot nem lehet beállítani rajta, csak +99999999999 -es formátumú számokat. A hozzá használható applikáció igen bugos, de a Canyon support nem hajlandó elismerni a hibákat. Riasztás indításakor a karperecen nincs semmi látható, hallható visszajelzés, csak ha valamelyik számmal már felépült a kapcsolat. Ha idegességünkben ilyenkor újranyomjuk a piros gombot, leállítjuk a riasztást, amiről szintén nincs visszajelzés. (Alza, ez info nektek is, mert ahol én vettem, ott is visszavittem emiatt 14 napon belül. Gondolom ezekről ti sem tudtatok)

Üdv! Azt szeretném kérdezni, hogy kell-e okostelefon a karóra használatához? Vagy elég egy SIM kártya? Köszönöm.

Jó napot kívánok! Érdeklődni szeretnék, hogy mekkora hatótávolságon belül tud riasztani a karkötő?

Magyar nyelvű tájékoztató,leírás van hozzá?

A karkötő kizárólag telefonhoz társítható? Tulajdonképpen az érdekelne, hogy társítható-e 2 ilyen karkötő egymáshoz? Két idős embernek szánnám a karkötőket, hogy gond esetén könnyen és egyszerűen elérhessék egymást, anélkül, hogy állandóan mobiltelefont kelljen hordaniuk a zsebükben.

Üdvözlöm az èrdekelne ,hogy bármilyen számról fel lehet hivni a karkötö tulajdonosát vagy csak az elöre beprogramozzot számról?köszönöm

Üdv. Nem tudom beüzemelni az órát, a telefonra letölthető alkalmazása nem észleli az órát. Valaki tud szervízt ajánlani?

Hogyan lehet beallitani, hogy az óra ne 10 percenként jelezze hogy a személy a beállított és a kijelölt zónát elhagyta. Valamint, hogyan lehet az óráról hívást kezdeményezni? Fogadni tudunk, az ok. Az SOS jelzés aktiválása hogyan lehetséges, hogy jelzést küldjön a megadott számokra? Hogyan lehet beállítani a hangjelzéseket? Nekünk nem jelez, csak visszamenőleg és késve jelzi az applikacio, ha éppen belemegyek. De magától sajnos nem!

Üdv.! Hívás fogadására is alkalmas a karkötő? Köszönöm a választ. B.O.

Üdv. Bármelyik szolgáltatótól választhatok hozzá SIM-et? Sim kártyával már lehet vele közvetlenül telefonálni, és nem szükséges a használójának további mobiltelefon? Tehát SIM bele, ha baj van, akkor piros gombbal tud telefonálni a beállított számra. Jól értem? Köszönöm RZ

12
P-DC1-WEB05
28 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ