Tisztelt Hölgyem/Uram!
Vettem az oldalról 2021.06.12.-én egy Hyper Cloud Core 7.1 fejhallgatót. Rendelésszámom: 441065496
Balszerencsémre elhagytam a csatlakoztatható mikrofont, így a főképp használt célra nem tudom használni, tehát hogy játék közben megfelelően tudjak kommunikálni másokkal.
A kérdésem az lenne, hogy van valamilyen mód ennek pótlására, újbóli megvételére? Esetleg ha az Alzáról nem is kapható, meg tudnák nekem érdeklődni a gyártótól, hogy kapható-e?
A jótállás ugye még aktív, de mivel ez az én hibámból történt, érthető módon nem érvényes, ugyanakkor mégis szükségem van a segítségükre és természetesen kifizetném a mikrofon árát.
Köszönettel és üdvözlettel:
Pataki Zoltán
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Vettem az oldalról 2021.06.12.-én egy Hyper Cloud Core 7.1 fejhallgatót. Rendelésszámom: 441065496
Balszerencsémre elhagytam a csatlakoztatható mikrofont, így a főképp használt célra nem tudom használni, tehát hogy játék közben megfelelően tudjak kommunikálni másokkal.
A kérdésem az lenne, hogy van valamilyen mód ennek pótlására, újbóli megvételére? Esetleg ha az Alzáról nem is kapható, meg tudnák nekem érdeklődni a gyártótól, hogy kapható-e?
A jótállás ugye még aktív, de mivel ez az én hibámból történt, érthető módon nem érvényes, ugyanakkor mégis szükségem van a segítségükre és természetesen kifizetném a mikrofon árát.
Köszönettel és üdvözlettel:
Pataki Zoltán