Tisztelt ügyintéző!
Szeretnék érdeklődni az általam megvásárolt xiaomi redmi 7a (2-32) mobiltelefon 2 év garanciájának az érvényesítésének a pontos menetéről, mert nem találtam a csomagban garancialevelet és nem tudom hogy így hogyan tudom a 2 év garanciát érvényesíteni,mivel még egy számlát sem kaptam a csomagban, amivel tudnám igazolni, hogy mikor és hol vettem a készüléket.
Előre is köszönöm a válaszát.
Tisztelt ügyintéző!
Szeretnék érdeklődni az általam megvásárolt xiaomi redmi 7a (2-32) mobiltelefon 2 év garanciájának az érvényesítésének a pontos menetéről, mert nem találtam a csomagban garancialevelet és nem tudom hogy így hogyan tudom a 2 év garanciát érvényesíteni,mivel még egy számlát sem kaptam a csomagban, amivel tudnám igazolni, hogy mikor és hol vettem a készüléket.
Előre is köszönöm a válaszát.