Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint

Budapesti bemutatótermünkben 15:00 óráig a szokásos nyitvatartással várjuk vásárlóinkat. 15:00 óra után csak a 46 sz. kormányrendelet által mregengedett termékeket adjuk ki.

Levé ucho - Biztonságos és megbízható vásárlás Velikonoční pečení
Termékkatalógus
Pojištění proti rozbití a krádeži

Kiterjesztett garancia

Szerezz akár 3 év extra garanciát a normál garancia mellé! Mi megjavítjuk vagy kicseréljük a hibás terméket teljesen ingyen.
  Hosszabbítsd meg a normál garancia idejét akár 3 évvel.
  Mi megjavítjuk vagy kicseréljük a megvásárolt terméket vagy jóváírást adunk rá.
  Ellenőriztesd le a terméket a szakszervizben vagy küldd vissza nekünk a hibás terméket.
Erika
B. Erika
Budapest

“Nagyon boldog voltam a tabletemhez megvásárolt kiterjesztett garanciával. Csak annyit kellett tennem, hogy elküldtem javításra és mindent elintéztek nekem."

Robert
M. Róbert
Debrecen

“Egy mosógépet vásároltam. Nagyszerűen jött, hogy amikor javításra volt szükségem, egy technikus jött hozzám, nem pedig a mosógépet vissza kellett küldenem az Alzának. Csak a számlát kellett elküldtem az Alzának, amit rögtön megtérítettek. Teljes mértékben elégedett vagyok ezzel a szolgáltatással.”

Roland
K. Roland
Szeged

“Megvettem a kiterjesztett garanciát a laptopomra, mert ez jó üzlet volt. Körülbelül három évvel a laptop megvásárlása után kezdtek tönkremenni dolgok, ezért különösen jól jött a szolgáltatás. Nagyon ajánlom a kiterjesztett garancia beszerzését.”

Gyakran ismételt kérdések

Megvásárolhatom a kiterjesztett garancia szolgáltatást a termék megvásárlása után is?

A kiterjesztett garancia a vásárlás után 14 napig vásárolható meg.

A szolgáltatás kiterjed a mechanikai sérülésekre is?

A kiterjesztett garancia ugyanúgy a gyártási hibákra terjed ki, mint a standard garancia. A mechanikai sérülés nem tartozik ezek közé.

Hogyan kell eljárni háztartási nagygéppel kapcsolatos reklamáció esetén?

A készülék hibája esetén fordulj a hivatalos márkaszervízhez és rendeld meg a készülék szervíztechnikus általi vizsgálatát otthonodba. Ha a javítás költsége a termék vételárának legfeljebb 70%-át teszi ki, akkor rendeld meg a javítást. A javításról szóló számlát küldd el nekünk emailben és a javítás költségét jóváírás formájában visszatérítjük. Abban az esetben, ha a javítás költsége meghaladja a 70%-ot, a készülék visszaküldhető reklamációs címünkre. Ha a javítás nem lehetséges (nincs elérhető márkaszervíz, vagy nem lenne rentábilis), a készüléket az alábbi címre kell visszaküldeni egy kísérőlevéllel együtt: Alza.hu, 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.

Online csevegés

Kedves Ügyfelünk, kérdését felteheti az alábbi űrlapon, vagy akár a chaten is. .
0
Nyomtatás
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB5
25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket