Csomagkövetés
Még nem kaptad meg a küldeményed? További információ itt található.
Gyakran ismételt kérdések és válaszok
Mikor érkezik meg a megrendelésem?
A Fiókom menüpontban minden egyes megrendelés részletei között megtalálod az aktuális becsült szállítási időt, valamint további információt arról, hogy jelenleg hol található a csomagod. Megrendelésedet az Alza alkalmazásban is nyomon követheted, vagy a szállítócég weboldalán keresztül is (Alza Expres, ExpressOne, Magyar Posta, Foxpost).
Megrendelés módosítása vagy meghosszabbítása
Kérjük, jelentkezz be az Alza fiókodba, és add meg a megrendelés azonosítószámát. A megrendelés állapotával kapcsolatban még elérhető módosításokat közvetlenül a megrendelés adatai között láthatod. Abban az esetben, ha a megrendelésed már a fuvarozónál van, a szállítással kapcsolatos módosításokat közvetlenül a fuvarozóval lehet intézni. Azokban azokban az esetekben, amikor már nem engedélyezzük a módosításokat, javasoljuk a megrendelés törlését és egy új megrendelés létrehozását (pl. más cím megadásával stb.).
Elektronikus termékek vannak a megrendelésemben, hol találom őket?
Az elektronikus termékeket a Fiókom - Könyvtáram menüpontban azonnal elkészítjük a számodra, miután kifizetted a megrendelésedet. A fizetés beérkezése után néhány percet igénybe vehet a tartalom létrehozása. Ezeket a tételeket az Alza alkalmazásunkban is megtalálod a Könyvtáram szekcióban.
Hogyan tudom lemondani a megrendelést?
A megrendelést a Fiókom menüpontban a megrendelés részletei között, a „Megrendelés törlése” gomb segítségével tudod törölni. Ha a megrendelés kifizetésre került, a pénzt automatikusan visszatérítjük a számládra (ez akár a vásárlás napján is megtörténhet - ez a banktól függ).
Számla vagy jóváírás küldése
A számlák elektronikus változatait a Fiókom menüpontba való bejelentkezéssel érheted el. Minden általunk kiállított dokumentum tartalmazza a törvény által előírt követelményeket is, a dokumentumok pedig postázhatók.
Pénzvisszafizetés
A megrendelés törlése vagy a termék visszaküldése esetén 3 munkanapon belül automatikusan gondoskodunk a visszatérítésről. Online kártyás fizetés esetén a vásárlás napján (banktól függően) visszatérítjük az összeget. A visszatérítésről e-mailben értesítünk.
Hogyan küldhetem vissza a terméket?
A Fiókom részben a Reklamáció és termékvisszaküldés - Új reklamációk menüpontban találod az összes megvásárolt terméket. Itt kiválaszthatod az egyik lehetőséget, és követheted az utasításokat. Ez a leggyorsabb módja a reklamációk megoldásának. Ha úgy érzed, rosszul választottál, és a vásárlástól számított 14 napon belül szeretnéd visszaküldeni a kicsomagolt terméket, válaszd az „Elállás” opciót. Ha a terméket használtad, és valamilyen hiba jelentkezett, válaszd a „Reklamáció” lehetőséget. Ha a termék sérült vagy hiányos, válassza a „Sérülten/hiányosan/más probléma” lehetőséget, és mi a lehető leggyorsabban felvesszük Veled a kapcsolatot a hiányzó részek pótlása vagy kiegészítése érdekében. Természetesen a terméket a megadott határidőn belül (az eredeti csomagolással együtt) boltjainkba is visszaküldheted.
Hogyan kell eljárni egy sérült vagy hiányos megrendelés esetében?
A Fiókom részben a Reklamáció és termékvisszaküldés - Új reklamációk menüpontban találod az összes megvásárolt terméket. Itt kiválaszthatod az egyik lehetőséget, és követheted az utasításokat. Ez a leggyorsabb módja a reklamációk megoldásának. Ha úgy érzed, rosszul választottál, és a vásárlástól számított 14 napon belül szeretnéd visszaküldeni a kicsomagolt terméket, válaszd az „Elállás” opciót. Ha a terméket használtad, és valamilyen hiba jelentkezett, válaszd a „Reklamáció” lehetőséget. Ha a termék sérült vagy hiányos, válassza a „Sérülten/hiányosan/más probléma” lehetőséget, és mi a lehető leggyorsabban felvesszük Veled a kapcsolatot a hiányzó részek pótlása vagy kiegészítése érdekében. Természetesen a terméket a megadott határidőn belül (az eredeti csomagolással együtt) boltjainkba is visszaküldheted és a reklamációt boltunk munkatársaival is megoldhatod.
Mikor lesz megoldva a reklamációm?
Reklamációd aktuális státuszáról könnyen tájékozódhatsz a Fiókom menüpontban, a Reklamáció és termékvisszaküldés alpontjában. Az ügy megoldásának előrehaladásáról e-mailben is rendszeresen tájékoztatunk.
Regisztráció módosítása / személyes adatok javítása / SMS hitelesítéshez megadott telefonszám módosítása
Személyes adataidat könnyen javíthatod az Alza fiókom menüpontban, a felhasználói fiókod beállításai között (Alza fiókom > Alapvető információk).
Hogyan tudom a hibás vagy működésképtelen termék reklamációját intézni?
Hiba lépett fel a megvásárolt termékkel kapcsolatban? Szívesen segítünk a probléma elhárításában! Több megoldással is szolgálhatunk a reklamációval kapcsolatban - igénybe veheted a hivatalos szerviz szolgáltatásait, meglátogathatod valamely mintaboltunkat, de AlzaBox által is intézheted a reklamációt. Az ehhez kapcsolódó összes infót megtalálod az Alza.hu szerviz oldalunkon.
Hogy lehetek AlzaPlus tag valamint, hogy tudom meghosszabbítani a tagságom?
Minden lényeges infót megtalálsz az Alza Plus szolgáltatásunk aloldalán. Itt elolvashatod, mik a tagság feltételei és milyen előnyökkel jár, ha Alza Plus előfizetésed van. Ha már rendelkezel előfizetéssel és azt szívesen meghosszabítanád, ennek menetét szintén ezen a felületen találod.
Rendelésem átvételi határidejét szeretném meghosszabbítani (AlzaBox és mintabolt). Mi a teendő?
Amennyiben rendelésed átvételéhez AlzaBox-ot vagy mintaboltot jelöltél meg, az átvétel határidejét meghosszabbíthatod Alza fiókod Vásárlásaim menüpontja alatt. Itt válaszd az "Átvételi idő meghosszabbítása" opciót.
Lépj kapcsolatba velünk!
Minden fiókunk nyitva van szokásos nyitvatartási idő.