Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint
Obrovský výprodej

Rendelés visszavonása

Termékkatalógus

Rendelés visszavonása

Online rendelést adtál le, de valamilyen okból szeretnéd visszavonni azt? A rendelést akkor is visszavonhatod, ha nincs regisztrációd nálunk.

Hogyan lehet rendelést visszavonni - bejelentkezett felhasználóként

Az Alza fióknak van egy hatalmas előnye - minden rendelésedet megtalálod benne egyértelműen listázva, így azokat nagyon gyorsan törölheted és szerkesztheted is.

1. Bejelentkezés

Jelentkezz be Alza fiókodba
e-mail cím és jelszó segítségével.

2. Rendelés törlése az Alza fiókban

Keresd ki az aktív rendelések közül amelyiket szeretnéd visszavonni. Kattints a "Részletek" gombra, és válaszd a "Megrendelés törlése" lehetőséget.

3. Kész

Ekkor a megrendelést töröljük és az Alza fiókban a feldolgozott megrendelések közé kerül. Az online fizetések és az átutalási megbízások visszatérítéséről több információt a GYIK-ban olvashatsz.

Rendelés visszavonása -  nem regisztrált felhasználóként

Ha a megrendelést nem regisztrált felhasználóként adtad le, a visszavonáshoz a megrendelés regisztrációs számára lesz szükséged. Ezt a számot a megrendelést visszaigazoló e-mailben találod. Ugyanitt találod a megrendelés visszavonására  mutató linket is.

Az Alza.hu-n ellenőrizheted, hogy sikerült-e törölnöd a megrendelést. Ehhez add meg a megrendelés regisztrációs számát. Az online kifizetett és az egyéb módon kifizetett rendelések értékének visszatérítéséről további információ a GYIK-ban található.

Gyakran Ismételt Kérdések

A megrendelést előre kifizették, mikor kapom vissza a pénzt?

Ha a visszavont rendelésedet banki átutalással vagy hitelkártyával fizetted ki online, gondoskodunk a visszatérítésről. A lehető legrövidebb időn belül, általában 5 munkanapon belül megpróbáljuk visszatéríteni a kifizetésedet. A rendelés törlésétől és a szerződéstől val elálláshoz képest legkésőbb 14 napon belül visszafizetjük a megrendelést. Online kártyás fizetés esetén a kifizetés időpontjára térítjük vissza az összeget.

Hogyan működik a lemondási díj  kedvezmény kupon esetén?

Ha kuponnal fizettél a lemondott rendelésért, a kupon a megrendelés törlésével együtt lejár. Így a kupont nem tudod felhasználni más rendeléshez.

Módosíthatom utólag a rendelést?

A megrendelést csak a feldolgozásig lehet szerkeszteni. A feldolgozás általában a megrendeléstől számítva 30 percen belül megtörténik. Az Alza fiókodban vagy a megrendelést visszaigazoló e-mailben a "Rendelés szerkesztése" linkre kattintva a következő adatokat tudod megváltoztatni: megrendelés érvényességének meghosszabbítása, fizetési mód vagy szállítási cím. A megrendelés részleteire kattintva az összes módosítható beállítást megtalálod,a rendelés állapotától függően. Ha a megrendelést már nem lehet szerkeszteni, javasoljuk, hogy töröld azt és hozz létre egy újat.

i
Megrendelt áru visszaadása 14 napon belül, indoklás nélkül

Akkor sincs baj, ha nem tudod időben lemondani a megrendelést. Bármely áru a vásárlástól számított 14 napon belül visszaadható, indoklás nélkül. Az árut sérülésmentesen és eredeti csomagolásban kell visszaadni. További információ az áru visszaküldéséről a "Termékek visszaküldése" részben található.

Mi a teendő, ha a megrendelést nem lehet szerkeszteni?

Amennyiben a fentiek elolvasása után is gondod van a megrendelés törlésével, keress minket a következő telefonszámon: +36-1-701-1111, amely a nap 24 órájában hívható, vagy írj nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon.

0
Nyomtatás
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB15
25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket