Tisztelt Alza.hu Ügyfélszolgálat,
Az ügyben szeretnék érdeklődni, miszerint a MOMENTUM True Wireless 2 terméket használom, lassan több, mint 1 éve, viszont az elmúlt napokban a bal oldali earbud működésképtelenné vált, bár világít pirossal a LED, de nem csatlakozik se bármilyen eszközhöz Bluetooth-on keresztül, se nem ad hangot, amikor megérintem 1 vagy 2 érintéssel, míg a jobb oldali rendeltetésszerűen működik.
Alapvetően a termék eredeti csomagolása, doboza és minden hozzátartója megvan, viszont a számlát már nem találom hozzá.
A kérdésem arra vonatkozna, hogy valószínűleg vendégként vásároltam Önöknél a terméket, a számláról szóló levelemet nem találtam meg és ahhoz, hogy a Support-tal kicseréltethessem a terméket, szükségem lenne a számlára (ami tartalmazhatja az elállási nyilatkozatot), amit anno Önök kiállítottak.
Amivel tudok szolgálni, az email címem ([email protected]) és egyéb személyes információk, melyek birtokában előfordulhat, hogy visszakereshető a rendelés az Önök
Tisztelt Alza.hu Ügyfélszolgálat,
Az ügyben szeretnék érdeklődni, miszerint a MOMENTUM True Wireless 2 terméket használom, lassan több, mint 1 éve, viszont az elmúlt napokban a bal oldali earbud működésképtelenné vált, bár világít pirossal a LED, de nem csatlakozik se bármilyen eszközhöz Bluetooth-on keresztül, se nem ad hangot, amikor megérintem 1 vagy 2 érintéssel, míg a jobb oldali rendeltetésszerűen működik.
Alapvetően a termék eredeti csomagolása, doboza és minden hozzátartója megvan, viszont a számlát már nem találom hozzá.
A kérdésem arra vonatkozna, hogy valószínűleg vendégként vásároltam Önöknél a terméket, a számláról szóló levelemet nem találtam meg és ahhoz, hogy a Support-tal kicseréltethessem a terméket, szükségem lenne a számlára (ami tartalmazhatja az elállási nyilatkozatot), amit anno Önök kiállítottak.
Amivel tudok szolgálni, az email címem ([email protected]) és egyéb személyes információk, melyek birtokában előfordulhat, hogy visszakereshető a rendelés az Önök