Alza.hu szerviz
Egyszerű. Gyors. Megbízható.
Hogyan reklamálhatok egy meghibásodott termékkel kapcsolatban?
1. Egyszerűen AlzaBoxon keresztül
- Hozz létre egy reklamációt vagy elállást online fiókodon keresztül.
- Csomagold be gondosan a terméket, és a csomagot jól olvashatóan címkézd fel a hozzá nyitott eset azonosítójával, beleértve az elején található betűket is.
-
Vidd el a terméket bármely AlzaBoxhoz, válaszd a "küldés" lehetőséget, majd üsd be az ügy azonosítószámát.
-
Javasoljuk, hogy nyomtasd ki az Igénylőlapot (Reklamációs űrlap), melyet a megnyitott ügyed részletei között találsz.
- Vágd le az űrlap alsó részét a címmel és a vonalkóddal.
- Helyezd az űrlap felső részét a termék mellé a csomagolásba, az alsó részt pedig ragaszd rá a gondosan becsomagolt dobozra.
- Az AlzaBoxnál csak a “Küldés” gombra kell nyomnod és beolvasni a vonalkódot.
- Kérjük, hogy ne írd az ügy azonosítószámát a termék eredeti csomagolására, mert az a termék értékvesztéséhez vezet.
- Amennyiben több terméket rak egy ügy alatt a fiókba, csomagolja össze egy dobozba, zacskóba, vagy egyéb módon rögzítse a termékeket egymáshoz. Ez sokkal nehezebbé teszi az ügyed nyomonkövetését és azonosítását.
- Távolíts el minden korábbi szállítási címkét a csomagolásról, mielőtt az AlzaBoxba helyezed! Ez segít nekünk abban, hogy könnyebben be tudjuk azonosítani az ügyedet.
- Ha a csomag nem fér be a kinyílt fiókba, akkor ne zárd be azt, térj vissza a képernyőhöz. Válaszd a “Nagyobb fiók kinyitása” lehetőséget.
- Kérünk, hogy ne tedd a visszaküldendő terméked ugyanabba a fiókba, amiből rendelésed veszed át. Ez sokkal nehezebbé teszi az ügyed nyomonkövetését és azonosítását.
- Javasoljuk, hogy leadás előtt mérd meg az előkészített csomagot. A termék maximális mérete 43 x 33 x 57 cm lehet. Ha a csomagod ennél nagyobb, vidd el bármely Alza üzletbe , vagy küldd el részünkre futárcégen keresztül.
Mire kell figyelni? -
Javasoljuk, hogy nyomtasd ki az Igénylőlapot (Reklamációs űrlap), melyet a megnyitott ügyed részletei között találsz.
2. Személyesen
- Készítsd elő és vidd be az árut bármely Alza üzletbe .
- A helyszíni ügyintézés meggyorsítása érdekében javasoljuk, hogy add le reklamációdat érkezés előtt online.
3. Postai úton vagy futárcégen keresztül
- Hozz létre egy reklamációt vagy elállást online fiókodon keresztül.
- Készítsd elő és csomagold be megfelelően a terméket.
- Csatold a reklamációs űrlapot, amelyet a megnyitott ügy részletei között találsz meg, vagy csatolj egy kísérőlevelet a hiba leírásával, a vásárlási bizonylat másolatával és a visszaküldési címmel, visszatérítés esetén IBAN formátumú bankszámlaszámmal együtt.
- Add át a terméket a szállítást végző cégnek. Kiszállítási címnek add meg az alábbit:
Alza.hu - Reklamáció
Róbert Károly krt. 54-58.
Budapest
1134
Gyakran Ismételt Kérdések - Reklamáció
A vásárolt termék nem működik.
Milyen dokumentum szükséges a reklamációhoz?
Szükséges-e beküldenem a termék kiegészítőit?
Egy tartozék hibásodott meg, a reklamációhoz szükséges magát a készüléket is elküldenem?
A terméket az eredeti csomagolásában szükséges reklamálni?
Átveheti helyettem más is a megjavított terméket?
Amennyiben céges vásárlásról van szó, az esetleges jóváírást kizárólag azoknak a személyeknek adhatjuk ki, akik a regisztráció során megbízott személyként vannak feltüntetve.
El fognak veszni a készülékről az adataim?
A szervizből azt a választ kaptam, hogy a termék nem javíthatató, mit tegyek?
Gyakran Ismételt Kérdések - Termékvisszaküldés
Visszaküldhetem a termékeket bármilyen indok nélkül?
Általános Szerződési Feltételek
Visszavihetem a termékeket a budapesti átvételi pontra?
Budapesti átvételi pont
Hogyan küldhetem vissza a termékeket?
A termékeket személyesen a következő címre hozhatod vissza: Alza.hu, Budapest, 1134 Róbert Károly krt. 54-58.
Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb vissza tudjuk téríteni, kérjük, add meg a következő információkat: a megrendelés azonosítószáma, az elérhetőségeid, kártyás fizetésnél a bankszámlához tartozó bankfiók neve, a bankszámlaszám IBAN formátumban és a SWIFT kódot. A tranzakciót ezen információk birtokában tudjuk elindítani.
Bármilyen terméket visszaküldhetek?
Mikor kapom vissza a pénzem?
PayPal-lel történő fizetéskor: A PayPal fiókra történő pénzvisszafizetés azonnal megtörténik, ha a visszaküldött terméket megkaptuk vagy megtörtént a szerződéstől történő elállás.
Milyen állapotban kell a termékeket visszaküldeni?
Azonban szeretnénk megkérni a sérülések elkerülése végett, hogy a termékeket lehetőség szerint az eredeti csomagolásában, vagy amennyiben ez nem áll rendelkezésre, úgy az eredeti csomagoláshoz hasonló szintű védelmet nyújtó csomagolásban hozd vissza.
Visszaküldhetem az ajándékot, amit kaptam?
Az Alza.hu reklamációs eljárásának összefoglalása
Reklamáció benyújtása, a reklamáció sorszámának kiosztása (RMA)
A termék beérkezése, technikusok általi bevizsgálása, javítása vagy a termék cseréje
A reklamációs eljárás során mindig tájékoztatunk - mindig tudni fogod, mi az aktuális állapot
A reklamációt mindig a lehető legrövidebb idő alatt, legkésőbb 30 napon belül megoldjuk
Mit kell tennem, ha ...
Szeretnék elállni a vásárlástól
A terméket a vásárlástól számított 30 napon belül visszahozhatod, csak töltsd ki az online nyomtatványt, majd küldd el, vagy hozd be a terméket a boltunkba.
30 napon belüli elállásA termék sérülten érkezett meg
- Amennyiben a sérülést az átvételtől számított 48 órán belül észlelted, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot a szállítócéggel
- Bármilyen más esetben keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06-1-701-1111-es telefonszámon vagy a terméket a lehető legrövidebb időn belül hozd el bármelyik Alza.hu üzletbe
- Azt javasoljuk, hogy készíts fotódokumentációt és a terméket a csomagolással és a tartozékokkal együtt hozd vissza
- További információ itt Online reklamáció
Segíthetünk még valamiben?
Hívd ügyfélszolgálatunkat: