Mindenképpen NE VÁSÁRLJON, már csak azért is, mert a BEKO szerviz a készülékükkel kapcsolatos problémákhoz való hozzáállása miatt. A mosó- és szárítógépem körülbelül 5 hónapja van meg, amelyből 2-3 hónapig teljesen használhatatlan volt (Igen, van egy használhatatlan mosó- és szárítógépem). Kezdettől fogva voltak vele problémák, azonban úgy gondoltam, hogy ez inkább az én hibás használatom volt (ez az első kombinált mosógép + szárító, amit vettem). De ez nem és ez nem volt, a mosógép csak nem fog futni, csak kikapcsol a semmiből hibaüzenet nélkül a mosás/szárítás közepén. Közvetlenül a BEKO-val (hivatalos szerviz, az Alza-nak ehhez semmi köze) üzletelek, amióta ezt észrevettem. A technikus már többször járt nálam, nagyon kedves úriember, és több alkatrészt is kicserélt. Két-három hónapon belül kicserélte az egyiket (és minden alkalommal felmentést kellett kérnem a munkából; ), biztos azt hiszik, hogy már ott tartok (esténként magam töröm a mosógépet) gyakorlatilag mindent, kivéve egy alkatrészt, amit a következő hetekben kicserélnek, miért? Mert annak ellenére, hogy a szerelő tényleg többször járt nálam (a papírok megvannak), a BEKO rendszerekben csak kétszer állítják be az igényt, míg a valóság szerint kb. 4-6 alkalommal, ha csak a nagy alkatrészek cseréjét számoljuk, az érzékelőkét nem (Igen, még az érzékelőket is egyenként cserélték, x nap különbséggel). Tehát lényegében nincs jogom reklamálni, mert ugyanaz a hiba nem jelentkezett 3 alkalommal (az ő rendszerük szerint; )). A legrosszabb az, hogy még ha el is dől, hogy nem működik, amit úgyis megkapunk, a pénzt nem térítik vissza, hanem csak árucserére kerül sor, így örökre ennél a cégnél és egy darab nem működő mosógépnél kötök ki.Az Alza.cz egyáltalán nem érintett, teljes mértékben dicsérni tudom a kiszállításért és a kommunikációért. A véleményt csak "figyelmeztetésként" hagyom meg mások számára, és az internet szerint ez NEM egyedi eset. Következtetés? Ez a mosó-szárítógép, de különösen a BEKO az, amelyik a FELHAGYJA a felhőt. Jobb, ha valamivel drágább márkákhoz megy, azonban tapasztalataim szerint sokkal jobb minőségű és főleg emberibb megközelítéssel, és ezek az LG vagy a Samsung. PS: Nagyon hálás vagyok, hogy nem gondoltam arra, hogy hűtőszekrényt vegyek tőlük, különben néhány hónapig gyorskaján kellett volna élnem: )