Ezen az egéren van egy tragédiakerék. Előfordul, hogy amikor az egeret használja, óvatosan súrolja a kereket, amíg egy ponton maga a kerék egy fokkal tovább mozog. Ennek oka, hogy a két, közvetlenül egymás mögött elhelyezkedő kerékállás között túl sok hely van, ami a gyártó tervezése szerint lehetővé teszi, hogy a kerék egy meghatározatlan pozícióba, egyfajta "köztes helyzetbe" kerüljön. Ezt szabad szemmel nem veszi észre, ezért meg kell érintenie a kereket, hogy lássa, van-e mozgástér a kerék valamelyik pozícióba való elmozduláshoz, vagy szilárdan a helyén ül. Ujjainak apró érintéseivel fokozatosan mozgathatja a kereket egy rögzített helyzetből egy köztes helyzetbe, anélkül, hogy tudna róla. Ez gyakran okoz meglepetést egy váratlanul eltolt kerék formájában, ahol a következő érintésed a kerékre az utolsó érintés, ami ahhoz szükséges, hogy a kerék a köztes pozícióból a következő pozícióba kerüljön. A gyakorlatban úgy néz ki, hogy például számítógépes játékok (FPS) esetén az egérkerékkel cserélgetjük a karakteren lévő fegyvert, amikor nem akarjuk. Ehhez a nem kívánt jelenséghez a tapasztalatok szerint nem kell mást tenni, mint megfontoltan fegyvert váltani és az ujjunkat a görgetőkerékre helyezni, vagy idegesen mozgatni az ujjainkat az egéren, vagy a kisebbik kezünkkel aktívan használni a bal és jobb egérgombot, és időnként megérinteni a görgetőkereket. Gyakran a legkevésbé alkalmas pillanatban váltottam fegyvert, ami a játékban való sikertelenségemhez vezetett. Ezt úgy oldottam meg, hogy a fegyvereket a régi módon, a billentyűzeten lévő számokkal váltottam, és az egérkereket csak a játékon kívüli görgetésre használtam. Mivel ez egy játékegér, ez elfogadhatatlan. Az egeret amúgy is megtartom, mert az egérellátás jelenleg borzalmas, de ez egy hatalmas hátrány. Feltételezem, hogy ez más Glorious modellek esetében is így lesz.