A mosógépet 2021 júliusában vettük, és alapvetően nagyon elégedettek vagyunk vele:
Szépen, gyorsan mos, jól kezelhető, a kijelző elég világos, a funkciókat pedig könnyű kívülről megtanulni. Elég sok minden elfér benne.
Engem az bosszant, hogy amikor olyan apróságokat mosok, mint a baba bugyik vagy zoknik, szinte mindig marad egy vagy két ilyen darab az ajtó alján lévő gumitömítésben. Ha az ember nem figyel rá, mosás után ezek a dolgok mosatlanul és tele vízzel vannak. Ezért újra vagy kézzel kell mosni őket. Néha megnézheted, megállíthatod a mosógépet, és visszadobhatod a dobba, de nem akarsz állandóan a mosógép mellett ülni, vagy rendszeresen odamenni ellenőrizni. Ez nem jó 2022-ben.
A mosószer- és lágyítószer-adagoló alsó része (a futókra gondolok, nem az adagoló belsejére) egy idő után mindig eldugul, és ki kell tisztítani. A tálcát valószínűleg nem lehet bonyolult összeszerelés nélkül eltávolítani, ezért csak kézzel szivaccsal vagy nedves ronggyal, különben felgyülemlik. Nem tudom, hogyan oldották meg, de ez sem ideális.
Hiányzik a program, ahol pontosan beállíthatom, hogy mire van szükségem: a hőmérsékletet, a sebességet és ami a legfontosabb, a mosási időt. Amikor olyan dolgokat akarok mosni, amelyeket 60c-on kell mosni, mindig a fehér programot választom, amely 2 óra 30 percig tart. Véleményem szerint bizonyos esetekben szükségtelen.
Másrészt, ez egy 7k-s mosógép, és valószínűleg nem kellene panaszkodnom a hülyeség miatt - megszoktam, hogy mindent beprogramozok.
Tehát elégedett vagyok a mosógéppel.
10 év motorgarancia:
Óvatosan, ez is szórakoztató.
1) A whirpool.cz oldalon történő regisztráció kissé zavaros, és könnyen előfordulhat, hogy rossz regisztrációs típust választasz. Tettem fel egy fizetett kiterjesztett garancia regisztrációt, ami itt nem így van, és a regisztráció hibával végződik. Ezért csak a készülék regisztrációját kell kiválasztani.
2) Ezt a 840-es telefonszám felhívásával tettem, amely a Cseh Köztársaságra vonatkozik, és megtalálható a szórólapon. A Vodafone azonnal közölte velem, hogy ez egy különleges díjszabású szám (körülbelül ugyanolyan, mint amikor valahol felhívod, hogy "hívd a klubomat". ), és a szám közli, hogy ez a szám már nem használatos, és egy másik számot kell használnia (251001001). Azon a másik számon, amit szépen elmondanak, egy percig hallgatja a beszélgetést a hívásrögzítésről és a GDPR-ról, majd átkattinthat a termék regisztrációjára.
Ott sajnos felkapott egy úriember, aki a bal lábával állt fel, így a kellemesség elmaradt. A hátoldalon lévő címkén minden szükséges kódot lediktáltak, és végül az úr elvégezte nekem a regisztrációt. Bár nyilvánvaló volt, hogy jobban örülne, ha nem hívtam volna, de elértük a célunkat.
Ez csak az én tapasztalatom a whirpool termék regisztrációjával kapcsolatban.
Ó, és hogy el ne felejtsem, az invertermotor-garancia valójában csak egy invertermotor-garancia. Ön fizeti az utat és a technikus munkáját (ezt a whirpool vonal üzemeltetője mondta nekem). Szóval a 10 év motorgaranciát nem venném akkora győzelemnek.