A nyomtatót + egyéb árut (NTB + toner) 2021.12.21-én rendeltem meg azzal, hogy az árut 23.12-én szállítják ki. 2022 20:00 óráig. A fuvarozó a megadott határidőre csak az NTB-ket szállította ki, minden csomagon egy számmal. A többi csomagot (azaz a nyomtatót és a tonert) visszaküldte, mert (a szállító szerint) nem rendelkezett a hozzájuk szükséges dokumentumokkal. Azonnal panaszt tettem az áru leszállításának elmaradása miatt. Én csak az áru leszállítását kértem, mivel ez szerepelt az adásvételi szerződésben. Az eladó figyelmen kívül hagyta a kérésemet. Kiállított egy jóváírási értesítést, amelyben azt írta, hogy választhatok, hogy a pénzt az én számlámra vagy az Alzakreditre küldjék. Mivel az Alzakreditre (az oldalon található utasítások szerint) azonnal rendelkeznék a pénzzel, és a nyomtatót is azonnal ki tudnám fizetni, ezt a lehetőséget választottam. Az Alza oldalán azonnal megjelöltem az Alzkreditre való átutalás lehetőségét. Nos, csodák csodája, az átutalás nem ment át, mert azt jóvá kell hagynia (nem tudom kinek). Másnap e-mailt küldtem Alzának. Az e-mail elküldése után azonnal értesítettek, hogy a pénzt épp most küldték el a számlámra. - Körülbelül 5 napot kell várnom az átutalás befejezéséig. Mivel a nyomtatót ajándékba szántam (eredetileg a karácsonyfa alá kellett volna kerülnie szenteste), a lehető leghamarabb meg akartam rendelni. Ezért felhasználtam a feldolgozói követelésből már megkapott pénzt, és a számlát a saját számlámról fizettem ki. Meg kell jegyeznem, hogy amikor újra megrendeltem a nyomtatót, már kb. 12 € drágább volt + 2,67 € szállítási költség. Így összesen 14,67€-val drágább. Ma (7.1.2022) a nyomtatót a szállító a következő szavakkal hozta el nekem: "Itt hoztam a nyomtatót". Nos, a legjobb része az, hogy kaptam egy e-mailt Alza tegnap 6.1.2022 10:21 hogy: (szó szerinti idézet) "Sajnálom, hogy az Ön befizetését nem az Ön kérésének megfelelően utalták át az AlzaKreditnek. A visszatérített kifizetést 2022.1.3-án rögzítem. Az Ön regisztrációjában nem regisztrálom a lejáratra vonatkozó megrendeléseket, ezért nem lesz lehetőség ilyen megrendelés létrehozására. Azonban, ha szeretné, létrehozhatok egy duplikált megrendelést az Ön számára az Ön által preferált fizetési móddal. Elnézést kérek a bonyodalmakért. " - köszönöm, nem kérek tőled többet! ) Csak el akarom magyarázni a "zöld idegen" számára, hogy a Földön vagyunk, és itt nem tudunk előre-hátra mozogni a téridőben. Itt simán telik az idő: A megrendelt árut (nyomtató és toner) közvetlenül a számlámról fizettem ki, mivel már aggódtam, hogy az év vége előtt (2022) nem tudom majd megrendelni az árut. A pénz, amelyet állítólag átutalt a számlámra, még nem érkezett meg - 7.1.2022. Már megvan az áru - már másodszorra fizettem a számlámról. Magyarázat Alza számára - A megrendelés már nem volt leadva, mert amikor Ön a választ írta nekem (tegnap), a megrendelt és kifizetett áru már úton volt, mivel az említett megrendelést a saját számlámról fizettem. A pénz még nem érkezett meg. Szóval, zöld idegen! Más a helyzet a Földön, mint a földönkívüli űrben. Itt a kereskedőnek gyorsan és valós időben kell reagálnia. Úgy döntöttem, hogy a jövőben csak a földiektől fogok rendelni!