Questions and answers: PlayStation 5

Catalogue
PlayStation 5 - Game Console

Questions and answers: PlayStation 5

This page contains frequently asked questions about PlayStation 5. If you are considering buying this product, you may want to read the discussion or ask more questions about PlayStation 5. They will be answered by our specialists.

Kedves Alza! Elfogadva azt, hogy nem ismert, hogy mikor és mekkora szállítmányok érkeznek, így a konkrét rendelések kapcsán nincs pontos kiadható információ, de mégis szeretném kérdezni, hogy arra miért nincs lehetőség, hogy feltüntessék a terméklapon, hogy mi az utolsó teljesített rendelés feladási ideje/mikor leadott rendelések teljesítése várható a következő szállítmányból! Így legalább a megrendelők kaphatnának egy nagyságrendi támpontot a várakozást illetően! Köszönettel, egy "várakozó"! :D

2020.11.21.-én rendeltem meg és ma kaptam kézhez.

Szeptember 25-en adtam le a rendelest, par napja jott meg a gep.

Mivel az Alza nem igazán oszt meg információkat, így leírom, hogy mit sikerült kiderítenem. A szerződési feltételekben szerepel, hogy az Alza a beérkező PS5 készletből nem csak a magyarországi, hanem az összes országban (Csehország, Szlovákia, Ausztria, stb.) leadott rendelést az együttes beérkezési sorrend szerint teljesíti. A cseh és szlovák piacokon évtizedek óta jelen van az Alza, így vélhetően jóval több potenciális vásárló választotta őket, mint nálunk. A cseh fórumon fellelhető infók szerint a napokban azok kapták meg a konzolt, akik 2020.09.18.-án rendelték elő. Hogy legyen mihez viszonyítani, az Alzán 2020.09.17.-től lehet előrendelni a konzolt, így a megjelenítés óta eltelt 5 hónap alatt csupán az első napon leadott rendeléseket tudták eddig maradéktalanul kiszolgálni. Fontos megjegyezni, hogy ez nem a vállalat hibája, vannak boltok, ahol egyáltalán nem lehet még előrendelést sem feladni.

Tisztelt Alza! Mielőtt ferdítenének, nem a termék beérkezési dátumára vagyunk kiváncsiak. Ha a leírásba betennék, a legutóbb leszállított termék rendelési dátumát (dátum, óra:perc), akkor az nagyban segítené a tájékoztatást, és nem kellene jóslásokba sem bocsátkozniuk. Természetesen nem kellene minden leszállításnál frissíteniük, elég lenne akár csak hetente frissíteni a leírást. Szerintem ez nem igényel nagy erőfeszítést, ám mégis hordozna információt, hogy körülbelül mikor számíthatunk a saját termékünkre. Illetve nem utolsósorban ezzel elkerülik a népharagot is! :)

Tisztelt alza! Miért van az hogy az előrendelésemet törölték, arra hivatkozva hogy a termék a továbbiakban nem szerezhető benne, ennek ellenére jelen pillanatban is kint van a terméknél hogy előrendelést felvesznek.

Sziasztok! 2021.11.28-án előrendelt konzolt 2022.01.13-án kaptam meg.

Üdv Alza, Mi az utolsó teljesített rendelés napjának dátuma?

Üdv Alza, Mi az utolsó teljesített rendelés napjának dátuma?

Senki ne rendeljen innen ps5ot, soha nem fogjátok megkapni!

123...
P-DC1-WEB05
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 million megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
We will call you and advise you professionally
+420 225 340 120
Order inquiry
Question about the product
Please enter your telephone:
Call me
We care about your privacy Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.
More information Less info