Lenyestük az árainkat Minden 2019-ben nálunk vásárolt fogyasztónak

Age of Empires IV (multiplayer BENYOMÁSOK) - Teljes erővel tér vissza a történelem legnépszerűbb RTS márkája?

Termékkatalógus

• Szerző: Ondřej Zeman

Az Age of Empires IV teljes verziójának megjelenési dátuma rohamosan közeledik, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy egy nyílt bétatesztet tartanak, hogy megmutassák a világnak a játékban szereplő harcos nemzetek felének multiplayer akcióját, néhány érdekes pálya mellett. A játékról szerzett benyomásainkban elolvashatod, hogyan teljesített nálunk a játék, mit szólunk az optimalizáláshoz, és hogy sikert jósolunk-e neki.

Age of Empires IV; wallpaper: cover

forrás: Xbox

Age of Empires IV (BENYOMÁSOK A JÁTÉKBÓL) – A cikk tartalma

  1. Az Age of Empires IV már a bétában is komoly erőfeszítéseket tesz a történet bemutatására
  2. Arany nélkül nem megy
  3. Az Age of Empires IV harcai a veteránokat célozzák meg
  4. A Relic Entertainment kéz a kézben jár az optimalizálással
  5. Az Age of Empires IV-nek nincs sok helye a kudarcra
  6. Az Age of Empires IV PC HW-követelményei

Az Age of Empires IV már a bétában is komoly erőfeszítéseket tesz a történet bemutatására


Bár nagyon szeretem a történelmet, sosem rajongtam a forradalmi háborúra, a napóleoni háborúkra vagy más, szó szerint puskaporszagú szakaszokra összpontosító játékokért. Így amikor bejelentették az Age of Empires IV-et, amely visszatér a sorozat gyökereihez, ujjongtam, mivel egyértelmű volt számomra, hogy a harmadik korszakkal ellentétben itt nem a lőfegyverek játszanak majd főszerepet, legalábbis a végső korszakig, hanem a lovagok fényes páncélban és a jó öreg hosszú íjak. Bár egy kicsit aggódtam, hogy az alkotók néhány őrültségre vetemednek, a béta bebizonyította, hogy nincs miért. Történetesen azonban a játékmenet ebben a sorozatban nem a háborúval kezdődik, hanem a civilizáció alapköveinek megépítésével.

Age of Empires IV; gameplay: pole

forrás: vlastní

A szorgalmas gazdák által művelt rétek igazán jól néznek ki.

Ez már önmagában is az Age of Empires II emlékeit idézi. Egy csapat falusi, akik parancsra várnak, majd minden energiájukat a császári birodalom alapjainak építésére fordítják. Ezek most minden eddiginél hihetőbbnek tűnnek, mert a szegényes kunyhók helyett valósághűen kinéző tanyákat kapsz, olyan elemekkel, amelyek megkülönböztetik őket egymástól. Igen, sokan rámutatnak majd, hogy ez valójában egy felesleges elem. Személy szerint azonban izgatott voltam, mivel ez olyasvalami, amelyet a stratégiák felhasználhatnak a továbblépéshez, és bizonyos értelemben növelhetik a történelem bemutatásának általános minőségét, az pedig nemcsak a nagy csatákról szólt, hanem a csodálatos várossá alakuló falvak építéséről is.

Szintén lenyűgöző az a tény, hogy minden nemzetnek megvan a saját nyelve, így Kína esetében egyszerűen kínaiul, míg Angliában angolul beszélő falusiakat kapsz. Igaz, hogy a tanyákhoz hasonlóan ez is csak egy részlet, de személy szerint úgy gondolom, hogy a szerzőket dicséret illeti ezért. Az elemi nyersanyagok azonban, ahogyan a múltban is, minden nemzet számára ugyanazok. Mindegyikük számára elegendő élelem, fa, kő és természetesen arany szükséges egy civilizáció sikeres elindításához.

Age of Empires IV - Annihilation

forrás: saját

Az Age of Empires IV-ben mindig több út vezet a győzelemhez.

Maguknak az erőforrásoknak a szerepe az Age of Empires IV-ben hasonló a sorozat korábbi részeihez. Az élelmiszer az elsődleges árucikk, amely nélkül nem jutsz messzire, de a bétában talán egy kicsit túl könnyű az előállítása, így általában annyi volt belőle, hogy egy idő után nem tudtam, mit kezdjek vele. A fa alapvető építőanyag. Tehát amikor úgy döntesz, hogy építkezel, akkor a falusiaknak folyamatosan egy közeli erdőhöz kell láncolniuk magukat. Mert az élelemmel ellentétben az erdők kivágása nem olyan egyszerű, legalábbis azoknál a civilizációknál, amelyeket a játék során alkalmam volt tesztelni. A kővel sem volt olyan frenetikus a tempó, de ez talán annak köszönhető, hogy a fejlesztők megpróbálták kicsit csökkenteni a terjeszkedés sebességét, mert az arany határozottan gyorsabban ugrott a zsebembe, mint a kőtömbök vagy a felaprított rönkök.

Arany nélkül nem megy


Az arany ismét egyike azoknak az erőforrásoknak, amelyek nélkül az első tíz percben talán meg tudsz lenni, de utána a fogyasztása csak nőni fog. Ez az árucikk nemcsak a gyalogság nehezebb formáinak toborzásához szükséges, hanem az új technológiák kifejlesztéséhez és mindenekelőtt az új korszakokba való előrelépéshez is. Az Age of Empires IV-ben már nem jutsz egyszerűen egyik korszakból a másikba csak bizonyos mennyiségű erőforrás segítségével. Egy új szakasz megkezdése előtt mindig ki kell választani valemlyik benefit-et egy egyedi épület formájában, amelyet meg kell építened, hogy az új korszakba léphess.

Age of Empires IV; gameplay: ovce

forrás: saját

Itt is a juhok lesznek a gazdaság egyik kezdeti motorjai.

Amikor ezeket a különleges épületeket építjük, mindig bizonyos típusú előnyök közül választhatunk. Egyes szerkezetek inkább a gazdaságosságra összpontosítanak, míg mások az egységnyi termelést célozzák, növelik a termelés ütemét vagy drámaian javítják a környező szerkezetek ellenálló képességét. Valójában talán jobban tetszik ez a formátum, mint az Age of Empires III által használt, extravagánsabb, több variánsból álló koncepció. Nem bánnám azonban, ha a fejlesztők arra a kopárságra mennének, amivel az Age of Empires II dolgozott, és csak hagynák, hogy a játékos egyik történelmi korszakból a másikba lépjen.

Az Age of Empires IV harcai a veteránokat célozzák meg


A Relic Entertainment egy olyan cég, amelynek stratégiáiban vannak egyének, de a legtöbb egységet osztagokba egyesítik, amelyeket aztán csatába küldesz. Én személy szerint nagyon szeretem ezt a formátumot, mivel az összecsapások utólag egyértelműbbek, mint amikor a játékosnak egy seregnyi darabonként generált harcossal kell foglalkoznia. Kicsit reménykedtem, hogy ezt a formátumot az Age of Empires IV-ben is láthatom, hiszen csak adaptálni kellett volna. Nos, sajnos ez nem történt meg. Alapvetően a régi toborzási formátumot kaptam, amelytől lassan eltávolodnak a modernebb játékok. Azonban valószínűleg a franchise rajongói miatt marad itt, akik mindig nagyon nehezen fogadják el a változásokat, ahogy azt a sokszor gyalázott Age of Empires III is mutatja.

Age of Empires IV - Lose

forrás: saját

Ha nem tudsz lépést tartani az ellenségeiddel, gyakorlatilag elvesztél.

Bár kezdetben a toborzás rendszere és az egyének későbbi ellenőrzése nem nagyon tetszett nekem, idővel főleg a saját oszatgok létrehozásának köszönhetően megszoktam, amely szintén ősidők óta ehhez a márkához tartozik. A készítők nem hagyták ki a népszerű formációkat sem, amelyek lehetőséget adnak a játékosnak arra, hogy úgy építse fel az egységeket, hogy azok csatában való felállása értelmet nyerjen. A formációk azonban elsősorban a mesterséges intelligencia ellen működnek majd reálisan, mivel az Angliára fogadó játékosok gyakran gyakorolják a shoot-and-run taktikát. Ez halálos a legtöbb olyan egység számára, amely nagyszámú angol íjásszal rendelkezik, így még az ellenük kialakított lovasság sem fog végül megbirkózni a nyílvesszőkkel. Elméletileg még mindig lehet egyensúly ebben a tekintetben, mivel ez a stratéga a mongolok, és nem az angolok fő irányvonala kellene, hogy legyen.

Ami magát az egységek kínálatát illeti, azt már az Age of Empires IV első négy nemzetéhez is elég szélesnek találtam. Valójában mindegyikük kínál néhány olyan egyedi jellemzőt, amelyek alakítani tudják a csaták alakulását. Nagyon érdekesnek találtam például a Lancknechteket, akik óriási kétkezes kardjaikkal a területi támadásoknak köszönhetően maximális sebzést képesek okozni az ellenség soraiban. Az angol íjászok sem voltak rosszak. Velük kapcsolatban különösen lenyűgözött a lélegzetelállító hatótávolságuk, amely tovább nőtt, miután erődökbe és lőterekre telepítettem őket, védve őket a sérülésektől. Valójában alig várom, hogy a fejlesztők francia paladinokat vagy orosz harcos szerzeteseket adjanak a kezembe.

Age of Empires IV; gameplay: pevnost

forrás: saját

Egy jól felépített erőd halálos az ellenség számára.

Az Age of Empires IV-ben megfelelőnek találom a csaták tempóját, így minden helyzetben szemmel tarthatjuk a harcoló egységeket. Nekem személy szerint tetszik az egyes harcosok erősségeinek és gyengeségeinek kezelése, amelyről a játék részletesen tájékoztat. Például az lándzsás gyalogság nagyon hatékony a lovasság ellen, amely valóban nagy nehézségekkel küzd ebből a szempontból. De amint íjászokkal vagy kardos és pajzsos nehézfiúkkal találkozik, nem sokáig tud ellenállni a nyomásnak. A magam nevében azt kell mondanom, hogy nekem a nehézlovasság tetszett a legjobban, nem annyira a harci képességei miatt, hanem inkább az általános kézművesség miatt. A lovasok lándzsákkal indulnak csatába, amelyeket kardokra és pajzsokra cserélnek, amikor először ütik meg ellenfeleiket, amely sok olyan történelemkedvelőnek tetszeni fog, akiknek a favágók állandó jelenléte szálka a szemükben.

A Relic Entertainment kéz a kézben jár az optimalizálással


De elég a játékelemekről és magáról a játékmenetről. Itt az ideje, hogy megnézzük a látványt és a technikai szempontokat. Ami a grafikát illeti, az Age of Empires IV egyáltalán nincs rosszul kidolgozva, bár azt nem mondhatjuk, hogy a mű grafikájától leesik az állad, legalábbis közepes és magasabb beállításokon. Még rosszabb, ha az alacsonyabb alternatívák egyikét választod, mert ilyen körülmények között ez a játék szörnyű karaktermodelleket és meglehetősen pocsék kinézetű épületeket is mutat.

Age of Empires IV - King of the Hill

forrás: saját

A mesterséges intelligencia tisztességes ellenfél a magasabb nehézségeken. Azonban, ha egyszer találkozol egy gyengébb variációjával, kicsit hatástalannak tűnhet.

Az utolsó opció azonban némi extra fps-t ad, bár az optimalizálás nem jelent komoly problémát az Age of Empires IV-ben. Bár az ember azt várná, hogy a technikai aspektus problémás lesz ezzel a címmel, azt kell mondanom, hogy játék közben semmilyen problémát nem vettem észre. A játék végig nagyon szépen futott, az fps még a legdurvább csaták során is magas volt, és a stabilitásra is lehetett fogadni. Remélhetőleg a végleges verzió is hasonló állapotot kínál majd.

Az Age of Empires IV-nek nincs sok helye a kudarcra


Az Age of Empires IV-ben az az igazán figyelemre méltó, hogy a sorozat elkötelezett rajongóinak közössége fejlesztette. Már a béta is mutatja, hogy ez egy szerelmes levél az Age of Empires II-t elfelejteni képtelen RTS játékosoknak. Ennek a csoportnak a játék jelenlegi verziója már kifinomult egységkínálatot, hagyományos építkezéseket, tisztességes optimalizálást és néhány olyan újítást kínál, amely a sorozat egészét előreviszi. Nos, egyszerűen mi mást is kívánhatna az ember. Az egyetlen elem, amely hátráltathatja a mű sikerét, az a kampányok kezelése lehet, reméljük, jól teljesítenek, és október 28-án egy olyan RTS-t játszhatunk, amelyet a multiplayer és a tisztességes sztorikampányok rajongói sem fognak egyhamar elfelejteni.

• Forrás: Saját

Ondřej Zeman

Ondřej Zeman

A nevem Ondřej Zeman. Gyerekkorom óta szerettem videojátékokkal játszani. Az elmúlt években hobbim szakmai valósággá vált. Most több tucat videojáték-véleményt írok. Legtöbbször stratégiai játékokat, turn-based RPG-ket és minőségi FPS-t használok.

Az Age of Empires IV PC HW-követelményei



Minimális HW-követelmények Ajánlott HW-követelmények
Operációs rendszer Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
Processzor Intel Core i5-6300U | AMD Ryzen 5 2400G Intel i5, 3.6 GHz 6-core | AMD Ryzen 5 1600
Videókártya Intel HD 520 | AMD Radeon RX Vega 11 Nvidia GeForce 970 | AMD Radeon RX 570, 4GB
DirectX DirectX 12.0 DirectX 12.0
Rendszermemória 8 GB 16 GB
Merevlemez 50 GB 50 GB

• Forrás: Steam (2021. 9. 20.)

Milyen PC ajánlott az Age of Empires IV-hez?

Szeretnél gyorsan és könnyen dönteni? Hadd ajánljunk néhány gamer PC-t a hardverkövetelmény erőssége szerint.

Alza GameBox Core GTX1660 Super

Basic összeállítás:

Alza GameBox Core GTX1660 Super

Alza BattleBox Core RTX3060 Gungnir

Optimális összeállítás:

Alza BattleBox Core RTX3060 Gungnir

Alza BattleBox Ryzen RTX3070 Corsair

Erős összeállítás:

Alza BattleBox Ryzen RTX3070 Corsair

Amit korábban írtunk az Age of Empires IV-ről

Age of Empires 4 – Hírek

  1. (2019. 12. 1.) A Relic Entertainment segített az Age of Empires IV remake-jénél
  2. (2019. 11. 15.) Mongolok és angolok csapnak össze az Age of Empires IV első gameplay felvételeiben
  3. Az Age of Empires 4 PC HW-követelményei

A Relic Entertainment segített az Age of Empires IV remake-jénél

• Hírek: 2019. 12. 1. • Szerző: Ondřej Zeman

Az Age of Empires sorozat legújabb része nem volt olyan sikeres, mint elődei, teljesen elmaradt a kritikusok és a közösség tetszésétől, amely a pénzéből határozza meg, hogy egy mű teljes siker-e vagy sem. Mielőtt az új AoE fejlesztését elkezdték volna, a készítők erősen foglalkoztak az Age of Empires 2-vel, amelynek végleges kiadása két hete érkezett meg. Miközben dolgoztak rajta, rájöttek, hogy új alkotásuknak, akárcsak a harmadik résznek, esélye sem lesz kilépni sikeres rokonának árnyékából. Ezért a fejlesztők Adam Isgreen vezetésével úgy döntöttek, hogy a következő projektjükhöz úgy állnak hozzá, mintha többé-kevésbé egy vadonatúj cím lenne, de olyan, amely valamilyen módon a kultikus stratégiai márkához tartozik. Az ereiben azonban új vér fog csörgedezni.

Age of Empires 4; screenshot: katapulty
A technológia bizonyos formái nyilvánvalóan elérhetőek lesznek a legtöbb frakció számára az Age of Empires IV-ben.

Minden márka bizonyos fejlődésen megy keresztül az évek során, így az Age of Empires is. Az új Age of Empires IV tehát nagyban különbözni fog az elődeitől, Adam Isgreen szerint egy jobban kezelhető egységvezérlési rendszerre számíthatunk, amely sok tekintetben a Total Warra emlékeztet majd. Én személy szerint üdvözlöm ezt a változást, mivel a csapatok irányítását időnként kissé nehézkesnek találtam. Szavai szerint a nemzetek köre is módosult, amelynek spektrumát még nem hozták nyilvánosságra, egyelőre csak annyi biztos, hogy az első trailerben bemutatott mongolok és angolok is megjelennek benne. Az új információk érdekessége, hogy a négy korszak fogalmát már nem fogják megtartani, de hogy mit fognak használni helyette, arra egyelőre nem tudjuk a választ.

Száz százalék, hogy minden frakció más és más lesz, ezért a játékhoz más taktika szükséges. Anglia például az egyik olyan nemzet lesz, amelynek kialakítása a régi szép időkre emlékeztet majd az Age of Empires 2-ben. A mongolok viszont egy teljesen új sémával érkeznek, amely nem mindenkinek fog tetszeni. Számtalan nemzetet fogunk kapni különböző szintű hozzáférhetőséggel, így minden stratégia-rajongónak ki kell választania a kedvenc csapatát. Magát a játékot a kezdetektől fogva több stúdió fejleszti, de a legnagyobb beleszólása a Relic Entertainmentnek van, amelyet a játékosok elsősorban a Company of Heroes vagy a Warhammer 40,000: Dawn of War játékokkal hoztak összefüggésbe. Az Age of Empires IV fejlesztésére gyakorolt hatása volt az, amely sok szempontból segítette azt elődeihez képest.

Age of Empires 4; screenshot: mongolové
A mongolok jelenleg a két frakció egyikét képviselik, amelyeknek az Age of Empires IV-ben biztosított a helyük.

A Relic Entertainment hatásának köszönhetően összetettebb nézhetünk elé nézhetünk a városoért, hiszen az Age of Empires IV nem csak nagy metropoliszokat kínál majd nekünk, hanem egy innovatív falrendszert is, amely az elődökből hiányzott. Végre lehetőség lesz arra, hogy egységeket küldjünk a falakra, amelyek a közeli ellenségre lőnek, így hatékonyabbá téve a település általános védelmét. Tornyok is lesznek, de sajnos az eddig látott felvételekből nem tudjuk megmondani, hogy pontosan hány ilyen lesz, és hogyan fognak működni. Összességében azonban jó, hogy a Relic Entertainment is részt vesz a fejlesztésben, hiszen ez egy olyan stúdió, amely képes valahol a teljes csomagot elvinni. Ha jobban érdekel, hogy az Age of Empires IV-nek lesz-e sztorikampánya, mint az épülettervezés, akkor jó hírünk van számodra.

Igen, az Age of Empires IV az elődökkel megegyező történelmi kampányt tartalmaz majd. Formatervezése azonban nagyon különbözni fog attól, amit az Age of Empires 2-ben láthattunk. Viszont az egésznek hűnek kell lennie a történelemhez, így Adam Isgreen szerint ne számítsunk őrültségekre. Elméletileg számíthatunk Mongóliára vagy Angliára, de egyelőre semmi sem biztos, mert a fejlesztés még korai stádiumban van, és még sokat változhat. Szerkesztőségünkben azonban egyre izgatottabbak vagyunk az Age of Empires IV miatt. Reméljük tehát, hogy a Microsoft hamarosan közöl egy megjelenési dátumot.

• Forrás: Gamesradar+



Mongolok és angolok csapnak össze az Age of Empires IV első gameplay felvételeiben

• Hírek: 2019. 11. 15. • Szerző: Ondřej Zeman

Miután láttam az Age of Empires IV első felvételeit, őszintén szólva nem voltam túlságosan izgatott, egyszerűen azért, mert a franchise régebbi részeinek rajongójaként valami másra számítottam. Amikor azonban újra megnéztem a trailert, rájöttem, hogy ezt a részt önálló projektként kell tekintenem, függetlenül attól, hogy mi a címe. A cím ugyanis gyakran túlzott elvárásokat ébreszt, amelyek végül csalódásba csapnak át. Abban a pillanatban, amikor az Age of Empires IV-et ebből a szemszögből néztem, hirtelen egy rövid videóval találtam szemben magam, és egy érdekesnek tűnő stratégiai játékot láttam, amely több ikonikus RTS-márka legjobbjait egyesíti, amelyek gyakorlatilag a műfaj történetét írták az elmúlt évtizedben.

Age of Empires IV - X019 - Gameplay Reveal

Az Age of Empires IV-ben nyilvánvaló, hogy a Relic Entertainment fejlesztői igyekeznek a márkát szinte minden tekintetben erőltetni.

Az Age of Empires IV kiszivárgott trailerében egy olyan játékot láthatunk, amely az Age of Empires sorozat elemeit az ikonikus Stronghold márka elemeivel ötvözi. Így egy hagyományos RTS-t kaphatnánk egy újonnan módosított koncepcióval, a várakkal, amelyeket harcosok is benépesíthetnek, amely a múltban nem volt lehetséges. A város a mostani felvételeken is élettel telibbnek és főleg színesebbnek tűnik, mint eddig bármikor, de hogy a metropolisz így fog-e kinézni egy normál játékban, az még kérdéses. A mű helyszíne ismét a középkor, amely feltehetően lehetővé teszi, hogy találkozzunk számos olyan nemzettel, akik ezt a történelmi korszakot uralták. Az aktuális felvételeken a vérszomjas mongolok és az angolok összecsapását láthatjuk, akik védőként lépnek fel a sztyeppei harcosok végtelen hada ellen.

Ha magával a videóval dolgozom, akkor arra lehet következtetni, hogy a játék minden egyes frakciója, amely az Age of Empires IV-ben elérhető lesz, különálló egységekhez jut majd hozzá. A mongoloknak például íjjal felszerelt könnyűlovasságuk van, míg Anglia nehézlovasságot és gyalogsági íjászokat kapott, akik a népszerű távolsági fegyver nagy hatótávolságú változatával vannak felszerelve. Összességében nem csak a felszerelés és a statisztikák különböztetik meg az egyes csoportok harcosait, de különleges látványvilággal is meg lesznek áldva.

Age of Empires IV Announce Trailer

Az Age of Empires IV bejelentő trailere nagyon sötét tónusú volt, talán ezért is lepődtünk meg annyira azon, amit kaptunk.

Az egész játék grafikája kicsit színesebb, mint az Age of Empires sorozatban megszokott, de nem lehet azt mondani, hogy a játék rosszul néz ki, mert határozottan nem. A szett menet közben nagyon szépen mutat, bár véleményem szerint talán túlságosan is közel áll a játékosra hangolt The Settlers-höz, amelytől mindenképpen különbözik a dinamikusabb és főleg kiterjedtebb csatákkal, amelyekben több tucat, sőt talán több száz egység harcol. A megjelenési dátumot egyelőre nem határozták meg, de elméletileg a következő egy éven belül érkezhet, ám ebben a tekintetben semmi sem biztos. Remélhetőleg hamarosan többet tudunk meg az Age of Empires IV-ről.

• Forrás: YouTube (Xbox, Windows)

Hová visz minket az Age of Empires 4?

• Preview: 2017. 8. 22. • Szerző: Ondřej Zeman

A Gamescomon bemutatott trailer nem sokat mutat, gyakorlatilag csak a történelmi korszakok spektruma olvasható ki belőle, amelyekben az Age of Empires 4 kampányainak elméletileg játszódniuk kellene. Az ikonikus márka negyedik képviselőjével nagy valószínűséggel ellátogatunk az ókori Görögországba, az ókori Rómába, a keresztesek által meghódított Jeruzsálembe és a dél-amerikai őslakosok gyarmatosítók által leigázott városába. Emellett részt veszünk az amerikai forradalomban, és valószínűleg a Boshin-háborúban is, amelyben a japánok egymás ellen harcoltak, külföldi szövetségesek támogatásával, akik új fegyverekkel és technológiával látták el a technológiailag elmaradott országot, jelentősen felborítva az eredeti erőviszonyokat.


Age of Empires IV; Wallpaper: Dél-Amerikában honos frakciók Age of Empires IV; Wallpaper: Japán csapatok a Bosin háborúból

Ki fogja fejleszteni nekünk az Age of Empires 4-et?

Az új Age of Empires fejlesztését a kanadai Relic Entertainment stúdiónak kell elvállalnia, amely már számos jelentős stratégiai munkával büszkélkedhet. Fejlesztői álltak például a legendás RTS Warhammer 40 000: Dawn of War , Company of Heroes vagy a kortalan Homeworld mögött. Ez utóbbi nemrég egy teljes értékű folytatást kapott a Homeworld: Deserts of Kharak formájában. Az Age of Empires 4 megjelenési dátuma még nem ismert. Személy szerint remélem, hogy legkésőbb jövő év végéig bejelentik.
Őszintén szólva nagyon örülök, hogy a híres márkát a Relic Entertainment fejlesztői vették át. Hatalmas tapasztalattal rendelkeznek, amelyet remélem, hogy teljes mértékben át tudnak majd ültetni az Age of Empires 4-be. Ha minden jól megy, talán egy-két éven belül kapunk egy olyan címet, amelyet még évekig fogunk játszani, akárcsak az Age of Empires 2-t.


Age of Empires IV; Wallpaper: Conquistador

i Nézd meg új Gamer magazinunkat!

Mit játszhatsz az Age of Empires 4 megjelenése előtt?

Egyelőre PC-n  be kell érned az első Age of Empires végleges kiadásával, amelyet a Forgotten Empires fejlesztői modern felülettel, többféle pályával, jelentősen javított látványvilággal, 4K felbontással, nagy mértékeben javított játékmechanikával, Xbox Live multiplayerrel, újonnan felvett hanggal és friss játékmenettel bővítettek. Ez utóbbi az egészet a jelenlegi stratégiai nagyok közé emelné, ahogyan az Age of Empires 2 HD is tette ezt a múltban. Hogy ez valóban így lesz-e, azt csak a következő hónapok fogják megmutatni, hiszen az Age of Empires végleges kiadása csak október 19-én érkezik hozzánk. Ha véletlenül még a végleges verzió megjelenése előtt szeretnéd kipróbálni, a fejlesztők megnyitották a kapukat a béta-toborzás előtt, amely hamarosan megkezdődik.

Az első Age of Empires végleges kiadása mellett az Age of Empires 2 HD és esetleg az Age of Empires 3 további tartalmakkal is találkozhatunk az elkövetkező években. Az első és második részhez hasonlóan ez is friss grafikát, új mechanikát és a mai kornak jobban megfelelő játékmenetet kap.


Age of Empires IV: Wallpaper: Anticke Recko a jeho bojovnik Age of Empires IV; Wallpaper: Řím, císař

Alza GameBox Core RTX 3070
Gamer PC - Intel Core i7 10700F Comet Lake 4,8 GHz processzor, NVIDIA GeForce RTX 3070 8 GB, 32 GB RAM DDR4 memória, 1000 GB SSD + 2 TB HDD 7200 ford/perc, optikai meghajtó nélkül, Wi-Fi, HDMI és DisplayPort, 4 × USB 3.2, 2 × USB 2.0, Midi Tower-ház, Windows 10 Home

+ INGYEN Internet Security Bitdefender

Szuper ár
750 790 Ft
Átvehető: holnap 18:00-tól
Utolsó termék a raktáron
Termékkód: sklRB4c9g5
0
Nyomtatás
P-DC1-WEB20
28 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ