Mi az AlzaBox?
Nonstop önkiszolgáló csomagautomata, mellyel egyszerűen átveheted megrendelésedet vagy gyorsan visszaküldheted a termékeket esetleg elintézheted a reklamációt.
-
Egyszerű - rendelj és vedd át
Rendelj úgy, mint bármikor máskor, csak kérd az AlzaBoxba szállítást.
Hogyan veheted át a megrendelést az AlzaBoxból -
Folyamatosan bővülő csomagautomata hálózat
Már több, mint 300 AlzaBoxunk van Magyarország szerte.
Hol találod meg az AlzaBoxokat -
A termékeket könnyedén visszaküldheted vagy rendezheted a reklamációt
Ha szeretnéd visszaküldeni a terméket, esetleg valamilyen probléma adódott, könnyedén megoldhatod az AlzaBoxon keresztül.
Hogyan reklamálhatok AlzaBoxon keresztül
Hogyan működik a megrendelés átvétele az AlzaBox segítségével?
-
AlzaBox kinyitása
Írd be az SMS-ben kapott kódot az AlzaBox kijelzőjére. A fiók automatikusan kinyílik.
-
Fizetés
A még nem kifizetett termékeket kifizetheted online, vagy kártya segítségével az AlzaBox terminálján keresztül.
-
Zárd be és kész is
Az átvétel után egyszerűen csak becsukod a fiók ajtaját. És kész is.
Hol találod meg az AlzaBoxokat?
Hogyan reklamáljak vagy küldjek vissza terméket az AlzaBoxon keresztül?
-
Kérelem indítása
Az alkalmazáson vagy a weboldalon keresztül elindíthatsz egy reklamációs kérelmet.
-
Készítsd fel a terméket az elküldésre
Tedd vissza a terméket az eredeti csomagolásába, vagy csomagold be. Tüntesd fel rajta látható helyen a reklamáció azonosítószámátu.
-
AlzaBox kiválasztása
Hozd el a terméket bármelyik AlzaBoxba.
-
Helyezd be az AlzaBoxba
Az AlzaBox kijelzőjén válaszd ki a Küldés gombot és add meg az eset azonosítószámát a kijelzőn.
-
Zárd be és kész is
A reklamáció folyamatáról szóló információkat követheted a személyes fiókodban, a weboldalon vagy az alkalmazásban.
Éjfélig megrendeled, délelőtt* az AlzaBoxban leled!
Éjfélig megrendeled, délelőtt* az AlzaBoxban leled!
Minden régió esetében a színkódnak megfelelően garantáljuk a szállítás gyorsaságát. Az AlzaPlus+ előfizetett szolgáltatással kombinálva az AlzaBoxba való szállítás ingyen van!
*másnap déli 12:00-ig
Megrendelés leadása
23:59-ig
Szállítás
12:00-ig
“Éjfélig megrendeled délelőtt az AlzaBoxban leled” szállítás csak az ezzel az ikonnal megjelölt termékekre vonatkozik, az AlzaBoxokba másnap déli 12:00-ig, az előző nap éjfélig (23:59 előtt) leadott rendelésekre. A kiszállítási idő forgalmi okok és külső tényezők következtében eltérhet. A szolgáltatásért a szállítási díjon kívül egyéb díj nem kerül felszámításra.
Felhívjuk a figyelmedet, hogy amennyiben több terméket egyszerre rendelsz meg, a termékek másnap délelőtti kiszállítását nem feltétlenül tudjuk garantálni (mivel azok adott esetben eltérő raktárakból érkezhetnek, és időbe telik, míg egy csomaggá tudjuk őket összeállítani.)
Az Alza bővíti azon települések körét, ahol már Te is hozzáférthetsz a kiváló minőségű, gyors és biztonságos kiszállítást lehető tevő AlzaBoxokhoz. Ezért mostantól a megjelölt termékeket immár több településre rendelheted villámgyorsan, akár másnap déli kiszállítással. Az „Éjfélig megrendeled, délelőtt az az AlzaBoxban leled” szlogen azt jelenti, hogy ahol ez az ingyenes, kényelmi szolgáltatásunk elérhető (tehát ahol már telepítettünk AlzaBoxot), ott az előző nap 23:59-ig leadott megrendeléseid igyekszünk már másnap délelőtt 12:00-ig kiszállítani az AlzaBoxba. Természetesen megtörténhet, hogy számunkra előre nem látható akadály miatt (extrém időjárás, baleset, útzár stb.) ez mégsem sikerül, ez esetben igyekszünk kompenzálni vásárlóinkat. Fontos, hogy a korábban már telepített, budapesti AlzaBoxok esetén továbbra is törekszünk a korábbi szlogenünk („reggelre az AlzaBoxban leled”) szerint már délelőtt 10:00 óráig kiszállítani az előző napi rendeléseket. Mivel a Budapesttől távolabb levő új AlzaBoxokban ezt a reggeli kiszállítást egyelőre nem tudjuk garantálni, így a szlogenünk megváltoztatása mellett döntöttünk. Az egyidejűleg megrendelt több termék másnap délelőtti kiszállítását sajnos továbbra sem tudjuk feltétlenül garantálni, de törekszünk rá, hogy a vágyott termékek a lehető leggyorsabban jussanak el hozzád.
Otthont keresünk többszáz AlzaBoxnak
-
AlzaBox a körzetedben
Hiányolod az AlzaBoxot a körzetedből? Küldj nekünk tippet, hova helyezhetnénk el. Töltsd ki az űrlapot az alábbi linken:
Lenne egy javaslatom az AlzaBox elhelyezésére -
AlzaBox a webáruházadhoz
Szeretnéd kihasználni az AlzaBoxot a webáruházadhoz? Jelentkezz és megoldjuk!
Szeretnék egy AlzaBoxot a webáruházamhoz -
AlzaBox a saját területeden
Szeretnél elhelyeztetni egy AlzaBoxot a saját telkeden? Beszéld meg velünk.
Szeretnék egy AlzaBoxot a telkemre
Gyakran Ismételt Kérdések
Igen, az AlzaBoxok felhasználhatók reklamációra vagy termékvisszaküldésre is.
- Írd be az átvételhez szükséges kódot a kezelőpanelen.
- Vedd ki a csomagot/csomagokat. Miután kivetted, zárd be a fiókot/fiókokat.
- Kész is vagy, reméljük tetszeni fognak a termékek!
A szállítási időre vonatkozó információkat a kosárban, az AlzaBox kiválasztása során találod meg.
A csomag kézbesítésének időpontja mindig a leghosszabb kézbesítési határidővel rendelkező termékhez igazodik. Ha a megrendelésedben szereplő egy vagy több termék nincs raktáron, az befolyásolja a többi termék szállítási idejét is. A szállítási határidőkkel kapcsolatos aktuális információkat a kosárban láthatod, amikor kiválasztod az AlzaBoxot. A szállítási és fizetési mód kiválasztásakor lehetőséged van a rendelésed felosztására, hogy egy részét a lehető leggyorsabban kézbesítsük. Ebben az esetben előfordulhat, hogy a szállítási díjat minden rész után külön-külön felszámítjuk. Viszont a szállításért nem feltétlenül kell fizetned. Ha AlzaPlus+ hűségprogramunk tagja leszel, mindössze havi 500 Ft ellenében (éves fizetés esetén 5 990 Ft) ingyenes szállítással vásárolhatsz bármit, korlátlan mennyiségben, akár naponta többször is az AlzaBoxokba, boltjainkba, az Alza Drive-ba, a partner átvételi pontokra és a csomagautomatákba. Részletes információkat itt találsz.
A megrendelés átvételi ideje a kiválasztott AlzaBox-tól függően változhat, ezért fontos, hogy ellenőrizd a beérkező engedélyező SMS-ben, e-mailben vagy az „Alza fiókom” részben, ha bejelentkezel a webes felületen vagy a mobilalkalmazásunkban.
A megrendelés törlésre kerül, az áru visszaérkezése után jóváírjuk azt, és a pénzt visszaküldjük neked.
Az AlzaBoxokat riasztó és kamerarendszer védi a nap 24 órájában, a hét minden napján.
Igen, a szállításért csak egyszer kell fizetni, függetlenül a csomag méretétől/darabszámától.
A maximális méretet közvetlenül a vásárlás során fogod megtudni. Ha az áru terjedelmesebb, a rendszer nem teszi lehetővé az AlzaBoxban történő átvételt.
A megrendelés elküldése után az Alza fiókom Megrendelések szekciójában információt szerezhetsz a csomagod érkezésének előzetes időpontjáról.
Amint a megrendelésed az AlzaBoxba kerül, SMS-ben kapsz egy kódot, amelyet be kell írnod az AlzaBox képernyőjén. A megrendelésedet az alkalmazásunk segítségével is átveheted. Kattints az alkalmazásban "AlzaBox kinyitása" gombra és olvasd be az AlzaBox képernyőjén található QR kódot.
Az AlzaBoxba szállított árukért előre is fizethetsz a megrendeléskor, vagy a helyszínen is fizethetsz az AlzaBox terminálján keresztül, a bankkártyáddal.