Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint
Termékkatalógus

Ajándékcsere

A megvásárolt termékekhez ugyanis ismét kínáljuk az ajándékcsere lehetőségét. Így a karácsony elmúltával könnyedén kicserélhetsz mindent, ami nem nyerte el az ajándékozott(ak) ízlését, vagy több is volt belőle a fa alatt. Több infót a szolgáltatással kapcsolatban lejjebb találsz.

Játékra fel! Felhasználási feltételek

Gyakori kérdések

  • Hogyan cseréltethetem ki a be nem vált ajándékot?

    Először is az alza.hu-n kell terméket vegyél 2018. december 24-ig és be kell jelöld a kosárban a „Be nem vált ajándék cseréje“ szolgáltatást.

  • Ki küldheti vissza az ajándékot?

    Mindenki, aki a szolgáltatás feltételeit teljesíti.

  • Mely termékekre nem vonatkozik a szolgáltatás?

    • A szolgáltatás csak azon Árura érvényes, amelynél a kosárban, azaz a megrendelés megerősítésénél és az áruvásárlás folyamatánál ez külön jelölve volt.
    • Nem lehet visszaküldeni ajándékutalványokat, licenszeket, elektronikus tartalmat, gyorsan romló terméket és olyan termékeket, amelyeknél nem lehet elállni a szerződéstől a törvényben foglalt 14 napon belül.
    • Nem lehet visszaküldeni személyre szabott terméket (pl. Alza Individual számítógép összeszerelés)
  • Hogyan küldhetem vissza az ajándékot?

    Két lehetőséged van, az egyik a törvény által előírt, amely az áru átvételétől számított 14 napon belüli szerződéstől való elállás, a másik pedig az ajándékcsere szolgáltatás, amelynek keretén belül a terméket a 14 napos visszaküldési határidő lejárta után küldheted vissza, de legkésőbb 2019. január 13-ig az Alza.hu valamelyik magyarországi üzletébe sértetlenül, az eredeti csomagolásban, a kiegészítőkkel és az alkatrészekkel és a vásárlást igazoló számlával együtt.

  • Melyek az áruvisszaküldés további feltételei?

    Amennyiben a termékhez biztosítást is vásároltál, annak teljes összege visszajár.

  • Milyen módon kapom vissza a pénzemet?

    • Az Alza a feltételeket teljesítő áru és a rá vonatkozó biztosítás árát a kezelési költség levonásával téríti vissza.
  • Van a visszaküldésnek valami díja?

    • Csak abban az esetben, ha újonnan vett termékről van szó, azaz a vásárló úgy vette át, hogy az előtte kinyitva nem volt és az "Ajándékcsere" szolgáltatás részét képezi és felbontott termékként érkezik vissza, a vásárlási ár (ÁFÁ-val együtt) 10%-a a visszaküldési díj, amely a vásárlást igazoló dokumentumon szerepel.
    • A díj a termék eredeti állapotába való visszaállítási költségeit hivatott fedezni. Ez a termék már természeteseb nem kerülhet az újonnan árult termékek közé.
  • Visszatérítik az igénybevett szolgáltatások árát is?

    Az Alza.cz a.s. vagy Alza.hu által nyújtott szolgáltatások (pl. saját stílus, első bekapcsolás, védőüveg beépítése, egyéb szervízszolgáltatások stb.) árai nem térülnek meg.

  • Mikor nem teljesülnek ezek a feltételek?

    • A szerződéstől való elállás esetén.
    • Káresemény esetén.
    • Abban az esetben, ha az ajándékcsere feltételei nem teljesülnek (pl. az Áru sérült, nem tartalmazza az összes alkatrészt és/vagy kiegészítőt, használt /ez nem vonatkozik a „Használt“ és „Újszerű“ kategóriákon belül vásárolt termékek esetén/ stb.).
0
Nyomtatás
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB5

Miért vásárolj nálunk? Nagy kedvezmények ISIC kártyával Több infó »
Az ön személyes asszisztense
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Új beszélgetés
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, adja meg telefonszámát:
Hívjon