Szívesen segítünk a választásban

Böngéssz több száz tippünk között a megajándékozni kívánt személy vagy az elkölteni kívánt összeg alapján.

Összes

Nőknek

Férfiaknak

Gyerekeknek

A családnak




































Nagyobb választékra van szükségem

Gyakran feltett kérdések

Hogyan kapok lehetőséget a nem megfelelő ajándék kicserélésére?

Akkor kapod meg, ha az alza.hu webáruházban az 2021. október 10. és 2020. december 24. közötti időszakban árut vásárolsz, és a kosárban bejelölöd a "Nem megfelelő ajándék cseréje" négyzetet. Ez a szolgáltatás ingyenes. A szolgáltatás teljes körű feltételei itt találhatók.

Van-e bármilyen felmerülő díj a visszatérítéssel kapcsolatban?

  • Kizárólag abban az esetben, ha olyan Árukat küldenek vissza, amelyeket vadonatújként vásároltak, azaz a vásárló úgy vette át őket, hogy nem voltak kicsomagolva, és a "Nem megfelelő ajándék cseréje" szolgáltatás keretében kicsomagoltan kerülnek visszaküldésre. Ilyenkor 10%-os illetéket vonunk le (beleértve az ÁFÁ-t) az Áru vásárlást igazoló bizonylatán szereplő vételárából.
  • Ez a díj az Áruk eredeti állapotba való visszaállításával és az értékesítéssel kapcsolatos költségek fedezésére szolgál. Ezeket az árukat természetesen már nem kínáljuk fel újként a termékkategóriáinkban.

Ki küldheti vissza a nem megfelelő karácsonyi ajándékot?

Ez az ajánlat minden olyan ügyfélre vonatkozik, aki megfelel a szolgáltatás feltételeinek.

Mire nem vonatkozik az ajánlat?

  • Ez az ajánlat csak azokra az Árukra vonatkozik, amelyekhez a szolgáltatást a kosárban felkínálják a megrendelés leadása és megerősítése során.
  • Ajándékutalványok, licencek, elektronikus tartalmak, romlandó áruk és olyan áruk, amelyekre a törvény szerinti elállási jog nem érvényesíthető - nem küldhetők vissza.
  • Nem lehetséges az ügyfél kívánságaihoz igazított áruk visszaküldése (pl. Alza Individual PC-összeállítások)

Mikor küldhetem vissza a nem megfelelő karácsonyi ajándékot?

Két lehetőséged van, vagy a törvényes elállás keretében az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül, vagy ezen szolgáltatás keretében, ahol az árukat a 14 napos elállási határidő után, de legkésőbb 2022. január 31-éig napig kell visszaküldeni közvetlenül az Alza.hu üzletbe vagy postán/szállító cég segítségével,  eredeti csomagolásban, minden alkatrésszel és tartozékkal együtt, sértetlenül és használatlanul, a vásárlást igazoló bizonylattal (számlával) együtt.

Milyen egyéb visszaküldési feltételek vannak?

Ha az áru mellé biztosítást is kötöttek, ezek teljes értékét visszatérítjük.

Hogyan kapom vissza a pénzemet?

  • A feltételeknek megfelelő áruk esetében az Alza.hu a visszaküldött áru és a biztosítás értékének megfelelő összegű, az alza.hu oldalon történő újabb vásárlásra jogosító utalvány formájában téríti vissza az árat.
  • Ezt az utalványt a feltételek szerint és az utalványon feltüntetett időpontig használhatod fel.
  • Abban az esetben, ha visszaküldöd az árut, amelyre az utalványt beváltottad, az Alza.hu a visszaküldött áru értékének megfelelő összegű utalvány formájában visszatéríti az áru árát az alza.hu oldalon történő másik vásárlásra.

A nyújtott szolgáltatások árát is visszatérítik?

Az Alza.hu által nyújtott szolgáltatások, pl. egyedi stílus, első indítás, egyéb szolgáltatások stb. árát nem térítjük vissza.

Mikor nem érvényesülnek ezek a feltételek?

  • Törvény szerinti elállás esetén.
  • Kártérítési igénylés benyújtása esetén.
  • Abban az esetben, ha a felhasználási feltételek nem teljesülnek, többek között, ha az Áruk sérültek, az Áruk hiányosak, használtak (ez nem vonatkozik a "Használt" és "Újszerű" kategóriában vásárolt Árukra), stb.