A reklamációs ügyosztályt az emberek általában nem kedvelik, mi mégis létrehoztuk azt kedvező szolgáltatásmódot, amelynek köszönhetően ügyfeleink szívesen vásárolnak a webáruházunkban. Ez az igazi siker!
A TechZone-ban az ügyfelek személyesen vagy önkiszolgáló számítógépeken tehetnek panaszt. Az ügyfélszolgálatot 25 tapasztalt reklamációs szakemberből álló csapat alkotja. Az összes Alza-reklmáció egynegyede érkezik meg naponta ide.
A távolsági kommunikációban is inkább az egyéni megközelítést részesítjük előnyben; tíz tagú csapatunk minden nap gondoskodik arról, hogy minden ügyfél panaszát a megfelelő módon kezeljék.
Ezt a központot tekintik a reklamációs részleg szívének, mivel minden reklamáció ide érkezik be - mind postai úton, mind az üzletekből. Körülbelül 100 munkatársunk biztosítja, hogy a reklamált áruk gyorsan és biztonságosan eljussanak a szervizközpontokba és vissza az ügyfelekhez.
Ebben a csarnokban egy 30 szakemberből álló csapat kezeli a nagyméretű háztartási gépek (mosógépek, hűtőszekrények stb.) reklamációit. Itt elsősorban kiválogatjuk a visszaküldött árukat, és megpróbáljuk visszaküldeni őket az értékesítési ciklusba.
Itt nem jut hely mindannyiunk számára, de azért néhányan bemutatkozunk.
2015 óta dolgozom a reklamációs osztályon. Az Alzánál reklamációs specialistaként kezdtem, jelenleg pedig a reklamációs központ Teamleadereként dolgozom. Szabadidőmben kutyasétáltatással kapcsolódom ki. Jelszavam: annyit kapsz, amennyit beleadsz.
2018 óta dolgozom az Alzánál, reklamációs technikusi beosztással kezdtem, majd fokozatosan felküzdöttem magam a reklamációs részleg teamleader-helyettesévé, egy évvel később a reklamációs részleg felügyelőjévé neveztek ki, most pedig Monetizációs menedzserként dolgozom. Jelenleg egy 70 alkalmazottból álló csapatot vezetek, és a reklamációs osztály monetizációs részéért felelek, ahol a csapatommal új tulajdonosokat keresünk a használt és visszaküldött termékeknek. Az Alzánál élvezem a munkám sokszínűségét, ugyanis minden nap új kihívással találkozom, és lehetőségem van érdekes projektekben részt venni.
Reklamációs menedzserként dolgozom a reklamációs osztályon. Nagyon szeretem, hogy az Alzánál változatos a munkám. Minden nap új kihívásokkal találkozom, amelyekkel szívesen nézek szembe. Csapatommal együtt legfontosabb számomra vevők igényeinek kielégítése és a jó csapatszellem. Szabadidőmben sportolok - teniszezem és focizom. Ebből sejthető, hogy versengő típus vagyok, aki nem tűri a vereséget és minden meccset meg akar nyerni. De ez nem elvárás a csapatomba való belépéshez - ugyanakkor üdvözöljük az aktív, lelkes és pozitív hozzáállást! :-)
2021 januárja óta vagyok a reklamációs osztály Adminisztrációs támogatási csoportjának vezetője. Az Alzánál leginkább az emberekkel való együttműködés, valamint a folyamatos tanulás lehetősége tölt fel. A csapatommal minden nap új feladatokon és kihívásokon dolgozunk, amelyek mozgásban tartanak bennünket. Nagyszerű csapat vagyunk, mind humorérzékkel és felelősségtudattal. A szabadidőmet szeretem aktívan tölteni, akár a gyermekotthonban, ahol atlétikát tanítok, akár a természetben a családommal és a kutyámmal. 😊
Az Alzába 2020 áprilisában léptem be Key account manager pozícióra. A fő feladatköröm az üzleti kapcsolatok megkötése és megtartása az Alza szervizpartnereivel. Újonnan szárnyaim alá vettem az adminisztratív támogatás csapatát is, akik mindennapos kapcsolatban állnak a szervizekkel, és az ő eredményeikért felelek majd. Nagy kihívásként kezelem ezt a lépést. Az emberek vezetésével már az előző állásaim kapcsán vannak tapasztalataim. Szeretem az őszinteséget, a fair playt és a jó humorérzéket. Ha betartjuk a játék világosan megadott szabályait, a munkatársak közötti baráti kapcsolatokat sem ellenzem. 😊 Hobbijaim közé főleg a box, túrázás, utazás és az idegen kultúrák megismerése tartozik, de néha szívesen kapcsolódom ki PlayStation játékokkal.
A fő feladatom annak biztosítása, hogy az osztályom a lehető leggyorsabban tudja kezelni és feldolgozni a reklamációkat, ugyanakkor megfeleljenek ügyfeleink igényeinek, és a lehető legegyszerűbbé és legkellemesebbé tegyék a reklamációs folyamatot. Különösen tetszik az Alzában, hogy nagy szabadságot kínál a saját ötletek megvalósítására, és minden ilyen projektért jutalmat kapunk. 😊 Emellett egy nagyszerű, tapasztalt kollégákból álló csapattal dolgozom együtt, akikkel jól megy a munka és lehetőség van arra is, hogy sok juttatást és oktatási tevékenységet vegyünk igénybe. Ha tehát olyan munkát keresel, ahol befolyásolhatod a saját eredményeid, és szeretnél előrelépni, akkor az Alza reklamációs ügyosztálya megfelelő választás lehet a számodra.
2020-ban csatlakoztam a reklamációs osztályhoz RMA-szakértőként. Több részlegen is dolgoztam és körülbelül hat hónap után előléptettek teamleader-helyettesnek, így a csarnokunk egyik részlegéért felelek. Az Alzánál különösen élvezem az önfejlesztés és a karrierépítés lehetőségének mindenféle módját. Nagyszerű érzés munkába járni, és tudni, hogy minden nap lehetőségem van arra, hogy továbblépjek valahová, és valami újat tanuljak.
2018 februárja óta dolgozom az Alza-nál, jelenleg a Horní Počernice-i reklamációs pontban vagyok felügyelő. Az Alzában azt élvezem a legjobban, hogy minden nap más és más, és a vállalat dinamikus növekedésének köszönhetően állandó mozgásban vagyunk. Ugyanakkor minden nap dolgozhatsz magadon, és nemcsak a reklamációk területén, hanem az egész vállalaton belül is bővítheted a tudásodat. A legnagyobb előny számomra a csapat összetartása és az a tény, hogy szükség esetén össze tudunk fogni. A szabadidőmben szeretek időt tölteni a kutyáimmal, a házban és a kerttel tevékenykedni, szívesen kerékpározok vagy elolvasok egy jó könyvet. Pozitív csapatjátékosokat keresek, akiknek van affinitása a modern technológiához és akik új kihívások után vágyakoznak.
2020 ősze óta dolgozom az Alza reklamációs osztályán. 2020 ősze óta az emberek a legfontosabbak számomra - az alkalmazottak és az ügyfelek egyaránt. Igyekszem mindenkivel úgy bánni, ahogy én is szeretném, ha az ő helyzetükben bánnának velem. Amikor éppen nem azt találom ki, hogy hova és hogyan fejlesszük a szállítási és manipulációs részlegünket, vagy nem a polcokat rendezgetem, akkor elsősegélynyújtást tanulok, olvasok és az állatkáimmal foglalkozom.
1. Mi a pozíciód az Alzánál, és mi a munkád? Jelenleg adminisztrátor vagyok a posta-átvételi osztályon. Az én feladatom az olyan összetett ügyek kezelése, amelyeket az osztály nem tud kezelni, továbbá a belső kommunikációt is kezelem CCTicketek formájában, amelyek az egész Alza területéről érkeznek közvetlenül az osztályunkra.
2. Milyen iskolát végeztél, és miért döntöttél úgy, hogy az Alzánál szeretnél dolgozni? A litomericei 1. KŠPA iskolában végeztem sportmenedzsment/közgazdaságtan és üzleti szakon. Azért jöttem az Alzához, mert itt láttam a lehetőséget ahhoz, hogy elérhessek valamit, és ki akartam próbálni, milyen érzés a Cseh Köztársaság legnagyobb webáruházának részese lenni.
3. Mi a legnagyobb sikered a munkádban? Legnagyobb sikeremnek a jelenlegi előléptetésemet tekintem az adminisztrátori pozícióba, amelyet az elmúlt hónapokban próbáltam elérni, és a feljebb lépéssel megbizonyosodtam arról, hogy ha a felettesem látja a potenciált és az erőfeszítést, akkor nem jelent problémát a karrierlétrán feljebb lépni.
4. Mit adott neked az Alzánál végzett munka? Az itt végzett munka rengeteg tapasztalatot adott nekem, és azt a látásmódot, hogy ha valamit a fejembe veszek, kemény munkával és kitartással el tudom érni. Nemcsak a reklamációkkal, hanem egy ilyen nagyvállalat általános működésével kapcsolatban is tapasztalatot szereztem.
5. Ajánlanád a munkát az Alzánál egy barátodnak? Mindenképpen ajánlanám ezt a munkát, mivel rengeteg lehetőség van a karrierlétrán való előrelépésre, valamint a személyes fejlődésre. Én magam is megtanultam itt a tiszteletet, a kitartást és az elszántságot.
Jakub Satran, Alza.cz
Nem sikerült választanod vagy személyre szabott pozíciót keresel?
© 1994 – 2024 Alza.hu