Shop roku Akvizice ApF HU

Kérdések és válaszok: PlayStation 5

Termékkatalógus
PlayStation 5 - Konzol

Kérdések és válaszok: PlayStation 5

Ezen az oldalon találod a(z) PlayStation 5 témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy PlayStation 5 vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) PlayStation 5 fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.

Kedves Alza! Elfogadva azt, hogy nem ismert, hogy mikor és mekkora szállítmányok érkeznek, így a konkrét rendelések kapcsán nincs pontos kiadható információ, de mégis szeretném kérdezni, hogy arra miért nincs lehetőség, hogy feltüntessék a terméklapon, hogy mi az utolsó teljesített rendelés feladási ideje/mikor leadott rendelések teljesítése várható a következő szállítmányból! Így legalább a megrendelők kaphatnának egy nagyságrendi támpontot a várakozást illetően! Köszönettel, egy "várakozó"! :D

2020.11.21.-én rendeltem meg és ma kaptam kézhez.

Szeptember 25-en adtam le a rendelest, par napja jott meg a gep.

Mivel az Alza nem igazán oszt meg információkat, így leírom, hogy mit sikerült kiderítenem. A szerződési feltételekben szerepel, hogy az Alza a beérkező PS5 készletből nem csak a magyarországi, hanem az összes országban (Csehország, Szlovákia, Ausztria, stb.) leadott rendelést az együttes beérkezési sorrend szerint teljesíti. A cseh és szlovák piacokon évtizedek óta jelen van az Alza, így vélhetően jóval több potenciális vásárló választotta őket, mint nálunk. A cseh fórumon fellelhető infók szerint a napokban azok kapták meg a konzolt, akik 2020.09.18.-án rendelték elő. Hogy legyen mihez viszonyítani, az Alzán 2020.09.17.-től lehet előrendelni a konzolt, így a megjelenítés óta eltelt 5 hónap alatt csupán az első napon leadott rendeléseket tudták eddig maradéktalanul kiszolgálni. Fontos megjegyezni, hogy ez nem a vállalat hibája, vannak boltok, ahol egyáltalán nem lehet még előrendelést sem feladni.

Tisztelt Alza! Mielőtt ferdítenének, nem a termék beérkezési dátumára vagyunk kiváncsiak. Ha a leírásba betennék, a legutóbb leszállított termék rendelési dátumát (dátum, óra:perc), akkor az nagyban segítené a tájékoztatást, és nem kellene jóslásokba sem bocsátkozniuk. Természetesen nem kellene minden leszállításnál frissíteniük, elég lenne akár csak hetente frissíteni a leírást. Szerintem ez nem igényel nagy erőfeszítést, ám mégis hordozna információt, hogy körülbelül mikor számíthatunk a saját termékünkre. Illetve nem utolsósorban ezzel elkerülik a népharagot is! :)

Tisztelt alza! Miért van az hogy az előrendelésemet törölték, arra hivatkozva hogy a termék a továbbiakban nem szerezhető benne, ennek ellenére jelen pillanatban is kint van a terméknél hogy előrendelést felvesznek.

Sziasztok! 2021.11.28-án előrendelt konzolt 2022.01.13-án kaptam meg.

Üdv Alza, Mi az utolsó teljesített rendelés napjának dátuma?

Üdv Alza, Mi az utolsó teljesített rendelés napjának dátuma?

Senki ne rendeljen innen ps5ot, soha nem fogjátok megkapni!

123...
P-DC1-WEB15
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ