Shop roku Akvizice ApF HU

Kérdések és válaszok: PlayStation Plus 12 hónapos tagság - HU digitális

Termékkatalógus
PlayStation Plus 12 hónapos tagság - HU digitális - Feltöltőkártya

Kérdések és válaszok: PlayStation Plus 12 hónapos tagság - HU digitális

Ezen az oldalon találod a(z) PlayStation Plus 12 hónapos tagság - HU digitális témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy PlayStation Plus 12 hónapos tagság - HU digitális vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) PlayStation Plus 12 hónapos tagság - HU digitális fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.

Sziasztok! Megvásárolt letölthető 12 hónapos plus licencemet aktiváltam, a postai csomagban kapott kóddal, viszont nem történt semmi. Nem kaptam meg az aktiváló kódot, a licencnél azt írja "várakozás a licence letöltésére, próbálja meg később". Mikor kapom meg a kódot hozzá, vagy miért nem kaptam meg?? Válaszotokat előre is köszönöm!

Sajnos nem engedi letölteni, nem jelenik meg, mi a teendő?

Kedves Alza! A megvásárolt licenszt nem lehet letölteni! Profil/Licenszek alatt megjelenik, de nem enged letölteni semmit, a következő üzenet fogad: Várakozás a licensz letöltésére. Kérjük, próbálkozzon később.

Kedves Alza! A megvásárolt licenszt nem lehet letölteni, Profil --> Licenszek alatt úgyan megjelenik, de nem enged letölteni semmit, a következő üzenet látható csak: Várakozás a licensz letöltésére. Kérjük, próbálkozzon később.

Kedves Alza! A megvásárolt Lincence megjelenik a fiókomban. De nem találom sehol a 3*4 jegyű kódot amit meg kell adni a psn-ben. Azt írja ,hogy a lincence letöltése sikertelen. Kérem orvosolják ezt a problémát.

sziasztok a szállitás és fizetés opcionál nem enged tovább sem a webes felület sem az android program

Üdv! Tegnap megvettem a licenszt és mikor megnyitom a kód helyett a "A várakozás a licensz letöltésére. Próbálja meg később" üzenet fogad. Továbbítottam ma reggel az ügyfélszolgálatnak, akik egy képernyőmentést kértek az üzenetről, azóta semmi (és azóta is azt írja). Valaki járt már így?

Ehhez is jár a 09.30-ig érvényes három hónapos Netflix?

Kedves Alza.hu! Most sem működik az online bankkártyás fizetés. Ez még mindig a május 15-i probléma a rendszerben?

Nem engedi a program a személyes átvételt. 1db-ot szeretnék személyesen átvenni a XIII. kerületi boltjukban.

P-DC1-WEB20
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ