Shop roku Akvizice ApF HU

Kérdések és válaszok: Rowenta RR7447WH X-PLORER S60 Allergy

Termékkatalógus
Rowenta RR7447WH X-PLORER S60 Allergy - Robotporszívó

Kérdések és válaszok: Rowenta RR7447WH X-PLORER S60 Allergy

Ezen az oldalon találod a(z) Rowenta RR7447WH X-PLORER S60 Allergy témával kapcsolatban feltett leggyakoribb kérdéseket (amelyre GYIK-ként is szokás hivatkozni). Ha fontolgatod egy Rowenta RR7447WH X-PLORER S60 Allergy vásárlását, elolvashatod az alábbi hozzászólásokat vagy felteheted saját kérdéseidet is a(z) Rowenta RR7447WH X-PLORER S60 Allergy fórumon. A kérdésekre képzett szakembereink válaszolnak.

Üdvözlöm! Segítséget szeretnék kérni.Egy Rowenta explorer 60 porszívot vettünk.Letöltöttük az appot, a gép kb 20 percet működött majd megállt.Feltettem a dokkolóra mert azt hittem lemerült.1 éjszaka töltöttem, de reggel is csak annyira működőtt hogy kijött a dokkolóból és megállt.Mi lehet a probléma?Az applikáció azt irta ki, hogy akadály van a gép előtt.Persze nem volt!Köszönöm ha kapok választ a kérdésemre.

Üdvözlöm! Érdeklődni szeretnék, hogy milyen magas küszöbön képes átmenni?

Laminált padló felmosására alkalmas? Nem áztatjaa el nagyon?

Kedves Aerium! Kérdésem a termékkel kapcsolatban, hogy képes-e érzékelni, ha szőnyegre téved, ekkor pedig kikapcsolni automatikusan a feltörlés funkciót? Ha ez nem lehetséges, akkor van-e benne no mop zóna? Pl szőnyegek kihagyása felmosás esetén. Köszönöm a segítséget!

Tisztelt Ügyintéző, Ezt a terméket (Rowenta RR7447WH Explorer Serie 60) rendeltem meg 11.03-án az alza.hu-ról. A terméket úgy rendeltem meg, hogy nem használtam az érvényes regisztrációmat, hanem a regisztráció nélküli opciót választottam. Ehhez megadtam az e-mail címemet, [email protected] (ami történetesen egyezik a regisztrációm e-mail címével), a szükséges számlázási és szállítási adatokat, megrendeltem a terméket és ki is fizettem egyből. A kártyámról levonta az összeget megígérte a rendszer, hogy 11.05-re kihozzák az árut, amit meg is tettek. Eddig rendben is lenne, de semmilyen e-mailt nem kaptam (a spam, és a promóciók mappákat is ellenőriztem). Amire mindenképpen szükségem lenne, az a vásárlás visszaigazolása, illetve egy dokumentum, amivel érvényesíteni tudom a garanciát, illetve rossz esetben visszacserélni az árut (ajándék lesz Karácsonyra). Köszönettel, Steindl Kristóf

P-DC1-WEB20
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ