Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint
Aktuális kiszállítási idő Üzletben, megrendelésre Üzletben, raktáron Alzaboxok AlzaExpress Szállítócégek Futár, áru raktáron az üzletben Posta Csomagküldő
1–2 nap azonnal 1–2 nap 1–2 nap 1–2 nap ma 1–2 nap 1–2 nap
Oszd meg és spórolj Egy hét az Rowenta-val
Termékkatalógus

Alza cégek és intézmények számára

Milyen előnyökben részesülhetnek programunk keretében?

  • Kedvezőbb árak csak a cégek és az intézmények számara
  • Széles fizetési módok elérhetősége és számla esedékesség beállítása
  • Személyes kapcsolattartás és egyéni megoldások lehetősége
  • Rendelések soron kívüli kiszolgálása

Hogyan működik a programunk?

  1. Vegyék fel velünk a kapcsolatot

    Keressenek minket telefonon vagy e-mailben, +36 70 366 0055, b2b@alza.hu. Tájékoztatjuk a következő lépésekről.

  2. Személyes értékesítőt jelölünk ki Önöknek

    Az értékesítőnk áttekinti a céges igényeit, és felajánlja a legkedvezőbb megoldást.

  3. Speciális szolgáltatások, kedvező árlista és tanácsadás igénybevétele

    Használják a jobb árakat, testreszabott szolgáltatásokat és speciális tanácsokat.

Mit nyerhetnek?

  • 1. Kedvező árak csak az Önök részére

    A programunk keretében exkluzív, kedvező árakat biztosítunk, és ennek köszönhetően a vásárlásuk kedvezőbbé válik! A partnereinkkel együttműködve speciális, időkorlátozott ajánlatokat kínálunk.

  • 2. Személyi gondoskodást és speciális igényű megoldásokat biztosítunk

    Lehetővé tesszük az áruk kölcsönzését, tesztelés céljából, ehhez természetesen technológiai tanácsadást nyújtunk. Biztosítjuk az áru 14 napon belüli díjmentes visszaküldésének lehetőségét. Ha nem találják meg a kívánt terméket weboldalunkon, lehetőségeink szerint igyekszünk soron kívül beszerezni!

  • 3. Fizessenek olyan módon, ahogy szeretnének, és akkor amikor megfelel Önöknek

    Nem kell előre fizetniük, a számla esedékeségét szívesen beállítjuk mindegyik vásárláshoz. Segítünk az írásbeli és íratlan alaki követelmények teljesítésében. A speciális számlázási követelmények teljesítése velünk könnyen megoldható.

  • 4. Gyors szállítás és kényelmes vásárlás

    Gyorsak és rugalmasak vagyunk. A megrendeléseket legkésőbb követő második napon, bárhová szállítjuk Magyarországon, akár Önöknek, akár az Alza.hu átvevőhelyeinek valamelyikére.

  • 5. Egy fiók az egész szervezet számára

    Az egész szervezet egy fiókot használhat. Ez kevesebb adminisztrációt, több hatékonyságot, tökéletes átláthatóságot jelent. Az egész csapat egyetlen szervezetként fog összekapcsolódni, így mindenki tájékozott lesz.

Lépjenek kapcsolatba velünk

0
Nyomtatás
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB10
25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket