Az utasítások nagyon egyszerűek, és nem árulnak el semmit arról, hogyan kommunikál a kamera az alkalmazással, és hogyan használható. Csak kövesse ezeket a lépéseket, és működni fog, ne kérdezzen semmi mást. A kamera csak a gyártó alkalmazásával működik (mobiltelefonon vagy számítógépen), és csak akkor, ha van internet-hozzáférés. Minden kommunikáció a gyártó szerverein keresztül történik. Még akkor is, ha az alkalmazás nem fut, és a felhőfelvétel aktiválva van, a kamera kommunikál az interneten található különböző szerverekkel (különböző protokollok használatával). Nem lehetséges autonóm hálózaton belül működni. Az alkalmazás nagyon kevés információt nyújt a kameráról, és kevés beállítással rendelkezik (nem lehet beállítani a felvételi időt - a speciális beállítások, a time lapse felvétel eltűnt az alkalmazásból. (rizs, zabpehely, leves, gabona, befőtt, lassú főzés, sütés, hüvelyesek, hús, baromfi, gőz, sütemény és joghurt). A kamera nem rendelkezik saját interfésszel, amely lehetővé tenné a beállítását - mindennek az alkalmazáson, és így a gyártó szerverein keresztül kell történnie, beleértve pl. jelszóváltás. A kamera nem csatlakoztatható harmadik féltől származó alkalmazáshoz - nem támogatja az ONVIF vagy az RTSP protokollt (a régebbi EZVIZ kameráknak volt ilyen lehetőségük, úgy tűnik, hogy egy 2023-as firmware frissítéssel elveszítették), még vezetékes hálózatra csatlakoztatva sem. Az alkalmazáshoz szükség van egy fiókra a gyártó szerverein (e-mail, FB-fiók stb.), és megadhatja a telefonszámát is (a jelszó helyreállításához). Az alkalmazás konfigurálásakor adja meg a wifi hálózat SSID-jét és jelszavát. A gyártó elég sokat tud rólad. Feltételezem, hogy ez a gyártó más kameráinál is hasonló lesz.