Tisztelt Ügyintéző!
Érdeklődni szeretnék, hogy bontott terméknél, mint amilyen a webáruházban szereplő ASUS ROG SWIFT PG279QM honnan lehet tudni, hogy ez a termék működőképes, illetve adott esetben milyen hibákkal küldték vissza? Az ugyanis, hogy elméletileg "teljes" garancia érvényes rá, nem igazán biztosíték a minőségre, ráadásul a garancia az első vásárlás napjától ketyeg, tehát még inkább értékcsökkent.
Ennek fényében érdekelne, hogy mikorra várnak esetleg új darabokat ebből a monitorból. Előre is köszönöm a választ.
Üdvözlettel,
Szőke István
Tisztelt Ügyintéző!
Érdeklődni szeretnék, hogy bontott terméknél, mint amilyen a webáruházban szereplő ASUS ROG SWIFT PG279QM honnan lehet tudni, hogy ez a termék működőképes, illetve adott esetben milyen hibákkal küldték vissza? Az ugyanis, hogy elméletileg "teljes" garancia érvényes rá, nem igazán biztosíték a minőségre, ráadásul a garancia az első vásárlás napjától ketyeg, tehát még inkább értékcsökkent.
Ennek fényében érdekelne, hogy mikorra várnak esetleg új darabokat ebből a monitorból. Előre is köszönöm a választ.
Üdvözlettel,
Szőke István