Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint

Meghosszabítottuk üzletünk nyitvatartási idejét, hogy stressz nélkül teljen a karácsony.

Black Friday Windows 7
A Ártornádó több ezer terméket ragadott magával minden kategóriából. Siess!
Termékkatalógus

Hogyan vásárolj az Alza.hu-n?

Ez az egyszerű útmutató a vásárlással kapcsolatos minden szükséges információt tartalmazza.  

A termék kiválasztása

A termékek keresésére több opció is kínálkozik, beírhatod a termék nevét, a gyártót vagy a termék típusát a webshop keresőjébe, vagy kereshetsz kategóriák szerint is a menüben.

Termék a kosárba és rendelés

Miután a kosárba helyezted a kiválasztott termékeket megjelenik a kiszállítás várható időpontja. Ezután kiválaszthatod majd a számodra legmegfelelőbb fizetési és szállítási opciót. Emellett a különböző szolgáltatásainkról is informálódhatsz.

Házhozszállítás

A rendelésed státuszáról rendszeresen információt küldünk, így nyomonkövetheted, merre jár a megrendelt termék. Ha az átvételkor bármi problémát, hibát észlesz a terméken, jelezd a futárnak.

Vásárlás
befejezése

Garancia

Ha gyorsan szeretnél garanciához jutni, azt javasoljuk, hogy keress fel egy illetékes szerviz centert, de mi is boldogan segítünk természetesen. Bármilyen garanciás termék javítását vállalják szakembereink.

Egyéb

További fontos információ.

Gyakran ismételt kérdések

  • Szerviz
  • Média tartalom
  • Rendelések
  • Garancia
  • Honnan lehet tudni, hogy az adott termékhez melyik szolgáltatás tartozik?

    A termék kosárba helyezése után a felkínált szolgáltatások automatikusan megjelennek.

  • Lehetséges a kiterjesztett garancia utólagos vásárlása?

    Igen, a kiterjesztett garancia a vásárlás után 14 napon belül vásárolható meg.

  • Meg lehet venni az Azonnali csere szolgáltatást utólag?

    Igen, az Azonnali csere szolgáltatás a megrendeléstől számított tizennégy napig megvásárolható. Ennél később viszont sajnos nem lehet megvenni.

  • Hogyan cserélik a terméket, ha az áru nincs raktáron?

    Az üzletben a csere időtartama maximum három munkanap.

  • Hogyan járjunk el a termék megrongálódása esetén?

    A használati útmutatót itt találod.

  • Lehetséges a First start utólagos megvásárlása?

    Amennyiben a megrendelt tablet vagy számítógép még nem volt bekapcsolt állapotban, a First start szolgáltatást utólag is meg lehet vásárolni.

  • Ha megrendelem a First start szolgáltatást, befolyásolja a kiszállítási időt?

    Amennyiben megrendelésed a First start szolgáltatással aznap 12:00-ig leadod, az áru másnap kerül kiszállításra. 12:00 utáni rendelés esetén a kiszállítás második vagy harmadnap történik

  • Hogyan számítjuk az áruk iránt jelenleg érdeklődő vásárlók számát?

    Az összes látogató számát mutatjuk, akik az adott napon 00:00-tól a látogatásodig megnézték a terméket.

  • Hogyan számítjuk az adott áruból a mai napon / a héten megvásárolt összes darabot?

    A "mai napon megvásárolt" darab kiszámításához az elmúlt 14 napban eladott darabszámot 14-gyel osztjuk. Ennek megfelelően 2-vel osztjuk el a "héten megvásárolt" darabszám kiszámításához.

  • Melyik országból származnak a számítási adatok?

    Az összes országból származó adatokat összeadjuk, ahol az Alza működik. Globális vállalatként igyekszünk a lehető legjobb áttekintést nyújtani ügyfeleinknek az általunk értékesített termékekről.

  • Hogyan kapom meg az elektronikus rendelésemet?

    A megrendelés árának kiegyenlítése után a terméket elküldjük e-mail címedre.

  • Regisztrált vásárló kell legyek, hogy elektronikus terméket tudjak vásárolni?

    Igen, de csak abban az esetben, ha Microsoft licensz köteles termék iránt érdeklődik.

  • Nem lehet letölteni az elektronikus terméket, hogyan járjak el?

    Amennyiben megrendelésed kifizetésre került és a licensz letöltése sikertelen, kérjük hívd az ügyfélszolgálatot: 06 1 701 1111. A komplikációkért szíves elnézést kérünk.

  • A megvásárolt licensz nem megfelelő, vissza lehet küldeni?

    Sajnos az elektromos termékek a vissza nem küldhető termékek között vannak.

  • Hogyan tudom megnézni a megrendelésem státuszát?

    Megrendelésedet megnézheted itt.

  • Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?

    Nem kell, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni.

  • Mit jelent az Expressz vásárlás?

    Ez egy regisztrált felhasználók számára elérhető, gyorsított folyamatú vásárlás.

  • Honnan tudom mikor vehetem át a rendelésem?

    SMS üzenetben értesítünk, amikor az áru átvehető.

  • Nem tudom időben átvenni a megrendelésem, lehetséges a foglalás meghosszabbítása?

    Igen, lehetséges a hosszabbítás, itt tudsz küldeni hosszabbítási kérelmet.

  • A megrendelt áru, nem működik.

    Küldd vissza a terméket 14 napon belül.

  • Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

    Igen, a megvásárlástól számított tizennégy napon belül indoklás nélkül visszaküldheted az árut. Megérkezéskor azonban az árunak sértetlen állapotban kell lennie. Az áruvisszaküldéssel kapcsolatos részleteket az üzleti feltételek IV. pontjában találod.

  • Hogyan tudassam a reklamációmat?

    Ha tőlünk rendelt terméked nem működik rendesen, az alábbi módon reklamálhatod meg azt: először is, meg kell bizonyosodnod, hogy a rendelt termék márkája rendelkezik-e hivatalos magyarországi szervizzel. A hivatalos szerviznél kezelt reklamációk általában gyorsabbak mint az eladónál kezdeményezettek. Magyarországi képviselet hiányában, ill. ha reklamációdat az eladónál szeretnéd érvényesíttetni, azt megteheted valamennyi üzletünkben, valamint a reklamált terméket is elküldheted címünkre.

  • Hová küldhetem a reklamált árut?

    Az árut a következő címre küldheted: Alza Szaküzlet 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 19/b.

  • Mi mindent kell a reklamációhoz csatolnom?

    A reklamációhoz szükséges: a teljes reklamált termék, a vásárlást igazoló dokumentum másolata és postai visszaküldés esetén a hibaleírását tartalmazó kísérőlevél.

  • A megrendelt termék egyik alkatrészével van probléma, szükséges magát a terméket is magammal vinnem?

    Igen, alaktrészekkel külön nem foglalkozunk, ezért kérjük a terméket is hozd magaddal.

  • Szükséges az eredeti csomagolás a reklamációhoz?

    Nem szükséges az eredeti csomagolás, de praktikus lehet a termék szállításához.

  • Mennyi idő a reklamációs folyamat?

    A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül bonyolítjuk le, a reklamációs folyamat feltételei alapján azonban legkésőbb az áru megérkezésétől számított 30 napon belül. Pontos időpontot sajnos nem tudunk közölni..

  • Lehetséges a reklamációt meggyorsítani?

    Az azonnali reklamáció kezeléshez Azonnali csereszolgáltatással kell rendelkeznie. Más esetekben a reklamáció meggyorsítása nem lehetséges.

  • Hozzátartozóm/ismerősöm is intézheti a reklamációt?

    Igen, megadhatsz mást kontaktnak. A megbízás történhet telefonon keresztül vagy a Kapcsolati űrlap kitöltése révén. Ugyanakkor a megbízott személynek rendelkeznie kell a vásárlást igazoló dokumentummal.

    Ha nem magánszemélyként vásárolsz, elküldjük a jóváírási értesítést a regisztráció során megadott személynek.

  • Elvesznek majd az adatok az eszközről a javítás során?

    Igen, nagy valószínűséggel elvesznek. Ha az eszköz javítható, a javítás után a telefon gyári beállításai lesznek visszaállítva, annak érdekében hogy az applikációk semmilyen negatív hatást se okozzanak.

  • A szervizből azt a visszajelzést kaptam, hogy az eszköz nem javítható, mit csináljak?

    Kérjük küldd el vagy hozd el a meghibásodott terméket. Miután leellenőriztük és megerősítettük a forgalmazó visszajelzését, küldünk majd egy jóváírási értesítést a termék árának visszafizetéséről.

Nem találtad meg, amit kerestél? Kontakt 06-1-701-1111 Általános szerződési feltételek
0
Nyomtatás
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB10
25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, adja meg telefonszámát:
Hívjon