Akvizice ApF HU Akvizice ApF HU

Az Alza felgyorsítja a rendelések személyes átvételét az Alza.hu alkalmazás segítségével

Budapest, 2021. június 21. - Az Alza.hu nemrégiben mutatta be vásárlási applikációjának frissítését. A megvásárol termékéért Róbert Károly körúti bemutatóterembe érkező ügyfél mostantól már a rendelés átvétele gombra kattintás előtt tudni fogja, hogy mennyi ideig tart az áru összekészítésének teljes folyamata, és nyomon követheti a hátralévő időt a visszaszámláló segítségével. Ez csökkenti a sorban állással és a fiókban töltött időt, és csökkenti az ügyfelek által át nem vett áruk mennyiségét. A vállalat célja, hogy még gördülékenyebbé és biztonságosabbá tegye az átvételi folyamatot.

Magyarország harmadik legnagyobb forgalmú webáruháza[1] folyamatosan dolgozik vásárlói alkalmazása, az Alza.hu applikáció fejlesztésén. Többek között kibővült a rendelésátvételi funkció, melyet a magyar ügyfelek a cég budapesti fő bemutatótermében 130 százalékkal többet használnak, mint a járvány előtt. Az Alza.hu alkalmazás a magyar vásárlók három legkedveltebb e-kereskedelmi applikációja közé tartozik a GKI Digital felmérése szerint. 

"Folyamatosan azon dolgozunk, hogy vásárlóink számára a lehető legkényelmesebbé és legegyszerűbbé tegyük a mobileszközökről történő vásárlást. Csak tavaly a vásárlók kétharmada mobileszközökről látogatta meg webáruházunkat" - mondta Vladimír Dědek, az Alza.hu web- és mobilfejlesztési igazgatója. "A világjárvány idején az alkalmazásunk több mint félmillió új letöltést regisztrált, és az érdeklődés idén is növekszik iránta. Ügyfeleink értékelik a rendelések könnyű és gyors átvételét az Alza fiókokban" - tette hozzá.

A mobilalkalmazáson keresztül elérhető rendelésátvétel funkció lehetővé teszi, hogy minimalizáljuk a sorban állást, az Alza bemutatóteremben töltött időt, valamint a vásárlók és az értékesítési személyzet közötti kapcsolatot. Az ügyfél láthatja, hogy a személyzetnek mennyi időbe telik a rendelés előkészítése, és így pontosan időben érkezhet. Ha például tudja, hogy öt perc alatt az üzletbe ér, a rendelés előkészítése pedig tíz percig tart, akkor az alkalmazásban elindíthatja az átvételi folyamatot már mielőtt megérkezik. Az ügyfél az interaktív visszaszámlálónak köszönhetően azt is könnyen ellenőrizheti, mennyi idő van még hátra. A vállalat így szeretné megkönnyíteni a vásárlók számára az idejük beosztását a rendelések átvételekor. A visszaszámláló, az egyértelmű utasítások és az egy helyen található összes szükséges információ célja az is, hogy csökkenjen azon rendelések száma, amelyeket a vásárlóknak nem sikerül időben átvenniük a pultoknál. Ezek a lekésett átvételek nem kívánt sorban álláshoz is vezethetnek. 

Az Alza a funkció továbbfejlesztését tervezi, így a közeljövőben várható a megrendelés adott parkolóhelyre történő szállítása, vagy a megrendelések átvétele másik regisztrált ügyfél által.

Az alkalmazás díjmentesen letölthető a Google Play és az AppStore webáruházakban.

 


[1] Forrás: GKI Digital eToplista 2020 https://gkidigital.hu/2021/05/20/e-toplista-2020/

Nyomtatás

28 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
P-DC1-WEB10
28 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ