WowME Kids 4G
Funkciókkal teli óra extra tartós kivitelben. Gyermeked bárhová is megy, mindig kapcsolatban marad veled.
- Hívás kezdeményezése a benne található SIM kártya segítségével
- Vízálló kivitel az IP67-es tanúsítvány szerint
- GPS helymeghatározás
- Biztonságos zóna beállításának lehetősége
- SOS gomb
- Kapható fekete, kék és rózsaszínű változatban
WowME Kids 4G Safe+
Funkciókkal teli óra extra tartós kivitelben. Gyermeked bárhová is megy, mindig kapcsolatban marad veled.
- Hívás kezdeményezése a benne található SIM kártya segítségével
- Vízálló kivitel az IP67-es tanúsítvány szerint
- GPS helymeghatározás
- Biztonságos zóna beállításának lehetősége
- SOS gomb
- Pulzusmérő
- Beépített zenelejátszó
- Kapható fekete, kék és rózsaszínű változatban
WowME Kids Play
Gyermekeknek szánt okosóra, amely a szokásos egészségügyi és sportfunkciók mellett számos játékkal is rendelkezik.
- 6 sportmód
- Két extra színes pántot mellékelünk ajándékba
- Emlékeztetők a napi rutinokhoz (felkelés, csengetés, fogmosás és így tovább)
- Vízálló kivitel az IP68-as tanúsítvány szerint
- Bluetooth telefonos értesítések
- Érintőképernyős kijelző és vezérlőgomb
- Hosszú, akár 15 napos akkumulátor-üzemidő
- Kéttónusú karóra test
WowME Kids Play Lite
A népszerű WowME Kids Play hívás funkcióval ellátott okosóra elérhetőbb változata.
- 6 sportmód és 4 játék
- Napi rutin emlékeztető (felkelés, szakkör, fogmosás, stb.)
- Vízálló kivitel az IP68-as tanúsítvány szerint
- Gombok nélküli teljes érintésvezérlés
- Hosszú, akár 15 napos akkumulátor-üzemidő
- Egyszínű óratest
- Fekete, kék, rózsaszín és katonazöld színekben kapható
Hozd ki a legtöbbet a WowME okosórádból!
Az Andorid vagy iOS mobilalkalmazással párosítva tényleg sok mindenre képes, többek között az aktuális tartózkodási hely követésére GPS-szel, sporttevékenységek lekövetésére, alvásfigyelésre... Egyszóval mindenre, ami csak lehetséges. Az alkalmazás egyszerűen nagyszerű, valóban kihozza a legtöbbet a WowME okosórákból.
További cikkeink
Szeretnél többet is olvasni a WowME termékekről? Van számodra néhány cikkünk:
Kérdések és válaszok, amelyek érdekelhetnek
- WowME Kids 4G
- WowME Kids 4G Safe+
- WowME Kids Play
- WowME Kids Play Lite
- A WowME márkáról
-
Nem működik a lépésszámláló/ pedométerem, mit tegyek?
A lépésszámláló beállítását a WowME Tracker alkalmazásban az „Egészség“ -> „Gyaloglás“ menüpont alatt engedélyezheted. Az egészség résznél lehetőség van a mért aktivitás nyomon követésére is.
-
Miért pontatlan a helyzetmegjelenítés?
A helyzetmegjelenítés pontossága a használt szolgáltatás típusától, elérhetőségétől (GPS/WiFi/LBS) és a felhasználási területtől függ. A városfejlesztés vagy az épületen belüli mozgás csökkentheti a helymeghatározás pontosságát.
-
Miért nem mutatja az óra rendszeresen a tartózkodási helyem?
A beállításokban megadhatod, hogy milyen időközönként frissüljön a tartózkodási hely. Ha inaktív vagy, akkor a rendszer készenléti üzemmódba kapcsol, és a helymeghatározási adatok nem frissülnek. A készülék újra elkezdi megosztani a helymeghatározást, ha az óra a csuklódon és mozgásban van.
-
Miért nem határozza meg az óra a pozícióm a GPS segítségével?
A GPS-jel a műhold közvetlen láthatóságához kötött. Ha az óra beltérben van, vagy olyan területeken, ahol a GPS-jel nem áll rendelkezésre, a helymeghatározás más elérhető szolgáltatások, WiFi vagy LBS segítségével történik.
-
Ismeretlen problémám van az órámmal. Hogyan állapíthatom meg, hogy mi a baj?
Szívesen segítünk a diagnosztikai vizsgálatokban. Először is ellenőrizned kell, hogy a készülékbe behelyezett SIM-kártyán van-e deaktivált PIN-kód és aktív internetkapcsolat. A probléma pontosabb meghatározásához küldj SMS-t az órára a pw,123456, ts# formában, és a kapott választ küldd el nekünk képernyőkép formájában, a probléma rövid leírásával együtt az itt található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül: űrlap
-
Hogyan lehet egy új órát megfelelően használni?
Az előzetes üzembe helyezéssel, a SIM-kártya készülékbe helyezésével és a párosítással kapcsolatos részletes utasításokat a termék felhasználói kézikönyve tartalmazza. A kézikönyv elérhető a termékoldalon a tanácsok és útmutatók részben.
-
A készülékem offline vagy más kapcsolati problémám van?
Örömmel segítünk a problémáddal kapcsolatban. Először is ellenőrizd, hogy a készülékbe behelyezett SIM-kártyán van-e deaktivált PIN-kód és aktív internetkapcsolat. A probléma pontosabb meghatározásához küldj SMS-t az órára a pw,123456, ts# formában, és a kapott választ küldd el nekünk képernyőkép formájában, a probléma rövid leírásával együtt az itt található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül: űrlap
-
Mennyi az óra akkumulátorának az üzemideje?
Az akkumulátor normál üzemideje körülbelül 48 óra, de ez mindig az óra egyedi beállításaitól és a használatától függ. Gyakori helyfrissítések, csevegés, videohívás és egyéb szolgáltatások esetén az akkumulátor élettartama kevesebb mint 1 nap lehet.
-
Vásárolhatok védőüveget az órámhoz?
A védőüvegek ajánlatunkban elérhetőek, modell szerint itt választhatsz: kínálat
-
A gyermekem párosíthatja az órát a telefonjával?
Az óra önálló telefonkészülékként szolgál, amely tulajdonképpen a telefont helyettesíti. A rendszert úgy állították be, hogy a szülők a WowME Tracker alkalmazáson keresztül távolról is irányíthassák és kommunikálhassanak.
-
Hogyan tudom meg az órám regisztrációs kódját?
A regisztrációs kód a készülékhez mellékelt címkén található. Ha nem találod a regisztrációs kódot tartalmazó címkét, segítünk a kód megtalálásában. Kérjük, először ellenőrizd, hogy a készülékbe behelyezett SIM-kártyán van-e deaktivált PIN-kód és aktív mobilinternet-kapcsolat. Ezután küldj SMS-t az órára a pw,123456, ts# szöveggel, majd a kapott választ küldd el nekünk képernyőkép formájában a probléma rövid leírásával együtt a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül itt: űrlap
-
Hogyan csatlakozhat több szülő az alkalmazáshoz?
Az órához több eszköz is csatlakoztatható. Egy további fiók párosításához a csatlakoztatott fő fióknak engedélyeznie kell a csatlakozást.
-
Honnan tudom, hogy az óra milyen típusú pozíciót használ?
Részletes információk, beleértve a használt tartózkodási hely típusát is, a WowME Tracker alkalmazásban találhatók a főképernyőn lévő térképre kattintva. A hely típusa a képernyő alján látható a legutóbbi helyfrissítés dátuma és időpontja mellett.
-
Hogyan adhatok kapcsolatokat az órámhoz?
A WowME Trackerben a névjegyzék részlegben adhatók hozzá kapcsolatok. A mobiltelefonon tárolt névjegyek közül választhatsz, vagy újakat adhatsz hozzá.
-
Angol nyelvű alkalmazásom van, és szeretném megváltoztatni.
A nyelvet a WowME Tracker bejelentkezési képernyő alján tudod megváltoztatni. Ha már használod az alkalmazást, először ki kell jelentkezned.
-
Milyen alkalmazásokat tölthetek le az órámra?
Általában nem telepíthetsz harmadik féltől származó alkalmazásokat az órádra. Az óra típusától és a gyártási szériától függően további alkalmazások letöltése engedélyezett lehet. Ezt a funkciót azonban nem említjük a termékleírásban, mivel nem tudjuk garantálni a teljes funkcionalitását.
-
Kapok SIM-kártyát az órámhoz?
A SIM-kártyát általában ajándékba adják az órához. Ez az információ mindig szerepel a termékoldalon, és megrendeléskor a kosárban extra tételként szerepel. Ellenkező esetben a SIM-kártya nem része a terméknek.
-
Lehetséges az óra használata SIM-kártya nélkül?
Nem ajánljuk az óra SIM-kártya nélküli használatát. Az óra fő funkciói egy távoli szerverhez való kapcsolódáshoz vannak kötve, amihez internetkapcsolat szükséges. Az óra WiFi-n keresztül is csatlakoztatható, de számolj azzal, hogy korlátozott üzemmódban fog működni.
-
Mi a különbség a Kids 4G és a Kids 4G Safe+ között?
A Kids 4G Safe+ óra a Kids 4G modell továbbfejlesztett változata. Pulzusérzékelővel is rendelkezik, amely jelzi, ha az óra a csuklódon van.
-
Hol találom a használati útmutatót?
A részletes kézikönyv bármikor letölthető elektronikusan a termékoldalon a tanácsok és útmutatók menüpontban.
-
Hogyan kell az órát helyesen beállítani, hogy pontosan mutassa a pozíciót?
Az óra első beállításához olyan helyen kell tartózkodnod a szabadban, ahol megfelelő GPS-jel van, különben a készülék tárolja majd a pontatlanul rögzített pozíciót, és továbbra is pontatlanul határozza meg a helyet.
-
Mit jelent az LBS, és hogyan tudom kikapcsolni?
Az LBS a helymeghatározás egyik alkalmazott módszere (a mobilhálózat jele alapján). Automatikusan bekapcsol, ha nincs GPS- vagy WiFi jel. Nem kapcsolható ki, de a GPS által rögzített utolsó pozíció megjeleníthető.
-
Lehetséges a "némítás" üzemmód beállítása, ha a gyermekem az iskolában van?
Az alkalmazásban beállíthatsz egy időintervallumot, amely alatt az értesítések némítva lesznek.
-
Vásárolhatok védőüveget az órámhoz?
A védőüvegek küzül kínálatunkban modell szerint itt választhatsz: kínálat
-
Hogyan állíthatok be egyéni képet az óralap hátterébe?
Saját háttérképet állíthatsz be az alkalmazáson keresztül a tárcsaválasztó részben a saját kép készítése opció kiválasztásával, majd a galériából egy fotó kiválasztásával.
-
Beállíthatok egy ne zavarjon üzemmódot, ha a gyermekem iskolában van?
Az alkalmazásban beállíthatod azt az időintervallumot, amikor az értesítések elnémulnak.
-
Rendelkezik az óra cserélhető szíjjal?
Igen, a szíj könnyen cserélhető a gyorskioldó segítségével. A csomagban 2 tartalék pánt is található. További pántok közül itt választhatsz: kínálat
-
Telefonálhat-e a gyermek az órával?
A Kids play modell nem rendelkezik telefon funkcióval. Telefonálni a WowME Kids 4G és WowME Kids 4G Safe+ modellekkel lehet, amelyek a telefonhívások mellett GPS helymeghatározással is rendelkeznek.
-
Hogyan állíthatom be a bejövő üzenetekre vonatkozó értesítéseket?
A beállításokat az óra párosítása után a mobilalkalmazásban kapcsolhatod be. Kattints a felhasználói profilra és az "Üzenet fogadása" menüpontra.
-
Kell-e a gyermeknek a telefonja az órához?
A mobiltelefon csak a párosításhoz szükséges. Az óra tehát telefon nélkül is működőképes, de javasoljuk, hogy rendszeresen csatlakoztasd azt az idő szinkronizálásához és az esetleges frissítések letöltéséhez.
-
Hol találok használati utasítást a termékhz?
A részletes kézikönyv bármikor letölthető elektronikusan a termékoldalon a tanácsok és utasítások menüpontban.
-
Nem működik a lépésszámláló/ pedométerem, mit tegyek?
A lépésszámláló beállítását a WowME Tracker alkalmazásban az „Egészség“ -> „Gyaloglás“ menüpont alatt engedélyezheted. Az egészség résznél lehetőség van a mért aktivitás nyomon követésére is.
-
Miért pontatlan a helyzetmegjelenítés?
A helyzetmegjelenítés pontossága a használt szolgáltatás típusától, elérhetőségétől (GPS/WiFi/LBS) és a felhasználási területtől függ. A városfejlesztés vagy az épületen belüli mozgás csökkentheti a helymeghatározás pontosságát.
-
Miért nem mutatja az óra rendszeresen a tartózkodási helyem?
A beállításokban megadhatod, hogy milyen időközönként frissüljön a tartózkodási hely. Ha inaktív vagy, akkor a rendszer készenléti üzemmódba kapcsol, és a helymeghatározási adatok nem frissülnek. A készülék újra elkezdi megosztani a helymeghatározást, ha az óra a csuklódon és mozgásban van.
-
Miért nem határozza meg az óra a pozícióm a GPS segítségével?
A GPS-jel a műhold közvetlen láthatóságához kötött. Ha az óra beltérben van, vagy olyan területeken, ahol a GPS-jel nem áll rendelkezésre, a helymeghatározás más elérhető szolgáltatások, WiFi vagy LBS segítségével történik.
-
Ismeretlen problémám van az órámmal. Hogyan állapíthatom meg, hogy mi a baj?
Szívesen segítünk a diagnosztikai vizsgálatokban. Először is ellenőrizned kell, hogy a készülékbe behelyezett SIM-kártyán van-e deaktivált PIN-kód és aktív internetkapcsolat. A probléma pontosabb meghatározásához küldj SMS-t az órára a pw,123456, ts# formában, és a kapott választ küldd el nekünk képernyőkép formájában, a probléma rövid leírásával együtt az itt található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül: űrlap
-
Hogyan lehet egy új órát megfelelően használni?
Az előzetes üzembe helyezéssel, a SIM-kártya készülékbe helyezésével és a párosítással kapcsolatos részletes utasításokat a termék felhasználói kézikönyve tartalmazza. A kézikönyv elérhető a termékoldalon a tanácsok és útmutatók részben.
-
A készülékem offline vagy más kapcsolati problémám van?
Örömmel segítünk a problémáddal kapcsolatban. Először is ellenőrizd, hogy a készülékbe behelyezett SIM-kártyán van-e deaktivált PIN-kód és aktív internetkapcsolat. A probléma pontosabb meghatározásához küldj SMS-t az órára a pw,123456, ts# formában, és a kapott választ küldd el nekünk képernyőkép formájában, a probléma rövid leírásával együtt az itt található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül: űrlap
-
Mennyi az óra akkumulátorának az üzemideje?
Az akkumulátor normál üzemideje körülbelül 48 óra, de ez mindig az óra egyedi beállításaitól és a használatától függ. Gyakori helyfrissítések, csevegés, videohívás és egyéb szolgáltatások esetén az akkumulátor élettartama kevesebb mint 1 nap lehet.
-
Vásárolhatok védőüveget az órámhoz?
A védőüvegek ajánlatunkban elérhetőek, modell szerint itt választhatsz: kínálat
-
A gyermekem párosíthatja az órát a telefonjával?
Az óra önálló telefonkészülékként szolgál, amely tulajdonképpen a telefont helyettesíti. A rendszert úgy állították be, hogy a szülők a WowME Tracker alkalmazáson keresztül távolról is irányíthassák és kommunikálhassanak.
-
Hogyan tudom meg az órám regisztrációs kódját?
A regisztrációs kód a készülékhez mellékelt címkén található. Ha nem találod a regisztrációs kódot tartalmazó címkét, segítünk a kód megtalálásában. Kérjük, először ellenőrizd, hogy a készülékbe behelyezett SIM-kártyán van-e deaktivált PIN-kód és aktív mobilinternet-kapcsolat. Ezután küldj SMS-t az órára a pw,123456, ts# szöveggel, majd a kapott választ küldd el nekünk képernyőkép formájában a probléma rövid leírásával együtt a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül itt: űrlap
-
Hogyan csatlakozhat több szülő az alkalmazáshoz?
Az órához több eszköz is csatlakoztatható. Egy további fiók párosításához a csatlakoztatott fő fióknak engedélyeznie kell a csatlakozást.
-
Honnan tudom, hogy az óra milyen típusú pozíciót használ?
Részletes információk, beleértve a használt tartózkodási hely típusát is, a WowME Tracker alkalmazásban találhatók a főképernyőn lévő térképre kattintva. A hely típusa a képernyő alján látható a legutóbbi helyfrissítés dátuma és időpontja mellett.
-
Hogyan adhatok kapcsolatokat az órámhoz?
A WowME Trackerben a névjegyzék részlegben adhatók hozzá kapcsolatok. A mobiltelefonon tárolt névjegyek közül választhatsz, vagy újakat adhatsz hozzá.
-
Angol nyelvű alkalmazásom van, és szeretném megváltoztatni.
A nyelvet a WowME Tracker bejelentkezési képernyő alján tudod megváltoztatni. Ha már használod az alkalmazást, először ki kell jelentkezned.
-
Milyen alkalmazásokat tölthetek le az órámra?
Általában nem telepíthetsz harmadik féltől származó alkalmazásokat az órádra. Az óra típusától és a gyártási szériától függően további alkalmazások letöltése engedélyezett lehet. Ezt a funkciót azonban nem említjük a termékleírásban, mivel nem tudjuk garantálni a teljes funkcionalitását.
-
Kapok SIM-kártyát az órámhoz?
A SIM-kártyát általában ajándékba adják az órához. Ez az információ mindig szerepel a termékoldalon, és megrendeléskor a kosárban extra tételként szerepel. Ellenkező esetben a SIM-kártya nem része a terméknek.
-
Lehetséges az óra használata SIM-kártya nélkül?
Nem ajánljuk az óra SIM-kártya nélküli használatát. Az óra fő funkciói egy távoli szerverhez való kapcsolódáshoz vannak kötve, amihez internetkapcsolat szükséges. Az óra WiFi-n keresztül is csatlakoztatható, de számolj azzal, hogy korlátozott üzemmódban fog működni.
-
Hol találok használati utasítást?
A részletes használati útmutatót bármikor letöltheted elektronikusan a termékoldalon a tanácsok és útmutatók menüpontban.
-
Hogyan tudom helyesen beállítani az órámat, hogy pontosan mutassa a pozíciót?
Az óra első beállításához olyan helyen kell tartózkodnod a szabadban, ahol jó GPS-jel van, különben a készülék tárolja a pontatlanul rögzített pozíciót, és továbbra is pontatlanul adja meg a helyzetet.
-
Mit jelent az LBS, és hogyan tudom kikapcsolni?
Az LBS a helymeghatározás egyik módszere (a mobilhálózat jele alapján). Automatikusan bekapcsol, ha nem áll rendelkezésre GPS- vagy WiFi jel. Nem kapcsolható ki, de a GPS segítségével rögzített legutóbbi helymeghatározás megjeleníthető.
-
Beállítható-e a Ne zavarjanak üzemmód, amikor a gyermek iskolában van?
Az alkalmazásban beállíthatsz egy időintervallumot, amikor a riasztások elnémulnak.
-
Hogyan tudhatom meg a rendelésem státuszát?
Itt ellenőrizheted megrendelésének státuszát.
-
Kell-e regisztrálnom nálatok a vásárláshoz?
Nem kell. Regisztráció nélkül is vásárolhatsz.
-
Honnan tudom, hogy átvehetem a rendelésemet?
Amint az áru készen áll számodra, SMS-ben értesítünk.
-
Nem fogom tudni átvenni a rendelésemet, van lehetőség a rendelésfoglalás meghosszabbítására?
Igen, itt tudod meghosszabbítani a rendelésed, ahol elküldheted nekünk a rendelésed meghosszabbítására vonatkozó kérésedet.
-
Vásárolhatok védőüveget az órámhoz?
Védőüvegek elérhetőek kínálatunkban, modell szerint választhatsz: itt
-
Hogyan állíthatok be egyéni képet a számlap hátterébe?
Egyéni háttérképet az alkalmazáson keresztül állíthat be a számlap választó szakaszban az Egyéni kép létrehozása opció kiválasztásával, majd egy fénykép kiválasztásával a galériából.
-
Beállítható-e a Ne zavarjanak üzemmód, amikor a gyermek iskolában van?
Az alkalmazásban beállíthatsz egy időintervallumot, amikor a riasztások elnémulnak.
-
Van az órának cserélhető szíja?
Igen, a szíj könnyen cserélhető a gyorskioldó lánc segítségével. Közvetlenül a csomagban 2 tartalék szíj is található. További szíjak közül választhat: itt
-
Telefonálhat-e egy órával rendelkező gyermek?
A Kids play modell nem rendelkezik telefon funkcióval. Telefonálni a WowME Kids 4G és a WowME Kids 4G Safe+ modellekkel lehet, amelyek a telefonhívások mellett GPS helymeghatározást is kínálnak.
-
Hogyan állíthatok be értesítéseket a bejövő üzenetekről?
A beállítást a mobilalkalmazásban engedélyezheted az óra párosítása után. Kattints a felhasználói profilra és az "Üzenet fogadása" menüpontra.
-
Kell-e a gyermeknek telefon az órához?
Mobiltelefonra csak a párosításhoz van szükség. Az óra tehát telefon nélkül is működőképes, de javasoljuk, hogy rendszeresen csatlakoztasd az órát az idő szinkronizálásához és az esetleges frissítések letöltéséhez.
-
Hol találok használati utasítást?
A részletes használati útmutatót bármikor letöltheted elektronikusan a termékoldalon a tanácsok és útmutatók menüpontban.
-
Vásárolhatok védőüveget az órámhoz?
A védőüvegek közül az óramodell szerint itt választhatsz: https://www.alza.hu/okosora-kijelzovedo-folia/18864369.htm#f&cst=0&cud=0&pg=1&prod=&parh17137=3943-17137-239773911
-
Hogyan állíthatok be egyéni képet az óralap hátterébe?
Saját háttérképet állíthatsz be az alkalmazáson keresztül a számlapválasztó részben a saját kép készítése opció kiválasztásával, majd a galériából egy fotó kiválasztásával.
-
Beállíthatok egy ne zavarjanak üzemmódot, ha a gyermekem iskolában van?
Az alkalmazásban beállíthatod azt az időintervallumot, amikor az értesítések némítva lesznek.
-
Rendelkezik az óra cserélhető szíjjal?
Igen, a szíj könnyen cserélhető a gyorskioldó segítségével. A csomagban 2 tartalék pánt is található. További pántok közül itt választhatsz: https://www.alza.hu/quick-release-oraszijak-20mm/18895113.htm#f&cst=null&cud=0&pg=1&prod=
-
Telefonálhat-e a gyermek az órával?
A Kids play modell nem rendelkezik telefonálás funkcióval. Telefonálni a WowME Kids 4G és WowME Kids 4G Safe+ modellekkel lehet, amelyek a telefonhívások mellett GPS helymeghatározással is rendelkeznek.
-
Hogyan állíthatom be a bejövő üzenetekre vonatkozó értesítéseket?
A beállításokat az óra párosítása után a mobilalkalmazásban kapcsolhatod be. Kattints a felhasználói profilra és az "Üzenetek fogadása" menüpontra.
-
Kell-e a gyermeknek telefon az órához?
A mobiltelefon csak a párosításhoz szükséges. Az óra tehát telefon nélkül is működőképes, de javasoljuk, hogy rendszeresen csatlakoztasd azt az idő szinkronizálásához és az esetleges frissítések letöltéséhez.
-
Hol találok használati utasítást a termékhez?
A részletes kézikönyv bármikor letölthető elektronikusan a termékoldalon a tanácsok és útmutatók menüpontban.
-
Megvásároltam a terméket, de nem működik. Mi a teendő?
Küldd vissza az árut 14 napon belül.
-
Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?
Igen, a megvásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted az árut. Megérkezéskor azonban az árunak sértetlen állapotban kell lennie. Az áruvisszaküldéssel kapcsolatos részleteket az Általános Szerződési Feltételek IV. pontjában találod.
-
Hogyan reklamálhatok?
Abban az esetben, ha a tőlünk rendelt termék nem működik megfelelően, a következő módon reklamálhatsz: először is javasoljuk, hogy bizonyosodj meg róla, hogy a termék rendelkezik-e magyarországi márkaszervizzel. A hivatalos szerviz által kezelt reklamációk általában gyorsabban megoldódnak, mint az eladónál kezdeményezettek. Magyarországi képviselet hiányában, illetve ha reklamációdat az eladónál szeretnéd érvényesíteni, azt megteheted üzletünkben, valamint a reklamált terméket elküldheted címünkre is.
-
Hová küldhetem a reklamált árut?
Az árut a következő címre küldheted: Alza.hu - Reklamáció, Róbert Károly krt. 54-58., Budapest 1134
-
Mi mindent kell a reklamációhoz csatolnom?
A reklamációhoz szükséges: a reklamált termék az összes kiegészítővel és tartozékkal, a vásárlást igazoló dokumentum másolata és postai visszaküldés esetén a hiba leírását tartalmazó kísérőlevél.
-
Egy tartozék hibásodott meg, a fő terméket is be kell vinnem a reklamációhoz?
Igen, általában a tartozékokat nem lehet külön reklamálni, ezért javasoljuk, hogy mindig hozd magaddal a fő terméket is.
-
Szükségem van az eredeti termékcsomagolásra?
Az eredeti csomagolásra nincs szüksége a reklamációhoz, de erősen ajánlott az árut abban szállítani.
-
Mennyi időt vesz igénybe a reklamáció megoldása?
A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül lebonyolítjuk, a reklamációs folyamat feltételei alapján azonban legkésőbb az áru megérkezésétől számított 30 napon belül. Pontos időpontot sajnos nem tudunk közölni.
-
Lehetséges a reklamációs folyamat felgyorsítása?
Ha azonnal meg kell oldania egy reklamációt, akkor meg kell vásárolnia az Azonnali csere szolgáltatást. Egyéb esetben ez nem lehetséges.
-
Intézheti helyettem más is a reklamációt?
Igen, megadhatsz más személyt is kapcsolattartóként. A megbízás történhet telefonon keresztül vagy a Kapcsolati űrlap kitöltése révén. Ugyanakkor a megbízott személynek rendelkeznie kell a vásárlást igazoló dokumentummal.
Ha nem magánszemélyként vásárolsz, a jóváírási értesítést a regisztráció során megadott személynek küldjük el. -
Elvesznek majd az adatok az eszközről a javítás során?
Igen, nagy valószínűséggel elvesznek. Ha a készüléket meg lehet javítani, akkor általában gyári beállításokkal kerül vissza a szervizből, ami kiküszöböli a harmadik féltől származó alkalmazások negatív hatását. Javasoljuk a rendszeres adatmentést, nemcsak a reklamáció előtt. A Biztonsági mentés és visszaállítás című cikkben részletes útmutatást találsz a különböző márkájú készülékek kényelmes biztonsági mentéséhez.
-
A hivatalos márkaszervizből azt a visszajelzést kaptam, hogy az eszköz nem javítható, mit csináljak?
Kérjük, küldd el vagy hozd el a meghibásodott terméket. Miután leellenőriztük és megerősítettük a forgalmazó visszajelzését, küldünk egy jóváírási értesítést a termék árának visszafizetéséről.
Használati útmutatók
Nem találtad a választ? Olvasd el az órádhoz tartozó utasításokat. Megtanulhatsz mindent a bekapcsolástól kezdve a beállításon át a használat alapjaiig: