Hogyan vásárolj az Alza.hu-n?
Ez az egyszerű útmutató a vásárlással kapcsolatos minden szükséges információt tartalmazza.
A termék kiválasztása
A termékek kikeresésére több opció is kínálkozik, beírhatod a termék nevét, a gyártót vagy a termék típusát a webáruház keresőjébe, esetleg kereshetsz kategóriák szerint is a menüben.
Termék kosárba helyezése és rendelés
Miután a kosárba helyezted a kiválasztott termékeket, megjelenik a kiszállítás várható időpontja. Ezután kiválaszthatod majd a számodra legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot. Emellett a különböző szolgáltatásainkról is informálódhatsz.
Házhozszállítás
A rendelésed státuszáról rendszeresen információt küldünk, így nyomon követheted, merre jár a megrendelt termék. Ha az átvétel során bármilyen problémát, hibát észlelsz a terméken, jelezd a futárnak.
befejezése
Garancia
Ha a lehető leggyorsabban szeretnéd lebonyolítani a reklamációs ügyintézést, azt javasoljuk, hogy keresd fel az illetékes márkaszervizt vagy szervizközpontot, de természetesen mi is boldogan segítünk. Szakembereink bármilyen érvényes garanciával rendelkező termék javítását vállalják.
Egyéb
További fontos információ
Gyakran ismételt kérdések
- Szerviz
- Elektronikus tartalom
- Megrendelések
- Garancia
-
Honnan lehet tudni, hogy az adott termékhez melyik szolgáltatás tartozik?
A termék kosárba helyezése után a felkínált szolgáltatások automatikusan megjelennek.
-
Lehetséges a kiterjesztett garancia utólagos megvásárlása?
Nem, sajnos a kiterjesztett garancia utólag nem vásárolható meg.
-
Az Azonnali csere szolgáltatás utólag is megvásárolható?
Az Azonnali csere szolgáltatást nem lehet utólag megvásárolni.
-
Hogyan cserélik a terméket, ha az áru nincs raktáron?
Az üzletben a csere időtartama maximum három munkanap.
-
Hogyan járjak el a termék megrongálódása esetén?
A biztosítási ügyintézéshez kapcsolódó útmutatót itt találod.
-
Ha megrendelem az Első indítás szolgáltatást, ez befolyásolja a kiszállítási időt?
Amennyiben megrendelésedet az Első indítás szolgáltatással még aznap 12:00-ig leadod, a termék másnap kerül kiszállításra. 12:00 utáni rendelés esetén a kiszállítás a rendelést követő második vagy harmadik nap után történik.
-
Hogyan számoljátok a termékek iránt jelenleg érdeklődő vásárlók számát?
Az összes látogató számát mutatjuk, akik az adott napon 00:00-tól a látogatásodig megnézték a terméket.
-
Hogyan számoljátok az adott termékből a mai napon / a héten megvásárolt összes darabot?
A "mai napon megvásárolt" darab kiszámításához az elmúlt 14 napban eladott darabszámot 14-gyel osztjuk. Ennek megfelelően 2-vel osztjuk el a "héten megvásárolt" darabszám kiszámításához.
-
Melyik országból származnak a számítási adatok?
Az összes országból származó adatokat összeadjuk, ahol az Alza működik. Globális vállalatként igyekszünk a lehető legjobb áttekintést nyújtani ügyfeleinknek az általunk értékesített termékekről.
-
Hogyan kapom meg az elektronikus rendelésemet?
A megrendelés kifizetése után a terméket elküldjük az e-mail címedre.
-
Regisztrált vásárló kell legyek, hogy elektronikus terméket tudjak vásárolni?
Igen, regisztrált vásárlónak kell lenned.
-
Nem lehet letölteni az elektronikus terméket, mit tehetek?
Amennyiben megrendelésed kifizetésre került, de a licenc letöltése sikertelen volt, kérjük hívd fel az ügyfélszolgálatot a következő telefonszámon: 06 1 701 1111. A komplikációkért szíves elnézésedet kérjük.
-
A megvásárolt licenc nem megfelelő, vissza lehet küldeni?
Sajnos az elektromos termékek a vissza nem küldhető termékek közé tartoznak.
-
Hogyan tudom megnézni a megrendelésem állapotát?
A megrendelésed állapotát megtekintheted itt.
-
Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?
Nem szükséges, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni.
-
Honnan tudom, mikor vehetem át a rendelésem?
SMS üzenetben értesítünk, amikor az áru átvehető.
-
Nem tudom időben átvenni a megrendelésem, lehetséges a foglalás meghosszabbítása?
Igen, lehetséges a hosszabbítás, itt küldhetsz hosszabbítási kérelmet.
-
Mit jelent az adattörlő szolgáltatás és hol találom az adattörlő kódot?
A Magyar Kormány döntése alapján a kereskedők minden tartós adathordozó termék vásárlásakor kötelesek ingyenes adattörlő kódot biztosítani. Az ingyenes adattörlő kódot ide kattintva találod.
-
A megrendelt áru nem működik.
Küldd vissza a terméket 30 napon belül.
-
Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?
Igen, a megvásárlástól számított 30 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted az árut. Megérkezéskor azonban az árunak sértetlen állapotban kell lennie. Az áruvisszaküldéssel kapcsolatos részleteket az Általános Szerződési Feltételek IV. pontjában találod.
-
Hogyan nyújthatom be a reklamációs kérelmet?
Ha tőlünk rendelt terméked nem működik megfelelően, az alábbi módon reklamálhatod meg azt: először is, megbizonyosodhatsz róla, hogy a rendelt termék rendelkezik-e hivatalos magyarországi márkaszervizzel. A hivatalos szerviznél kezelt reklamációk általában gyorsabbak, mint az eladónál kezdeményezettek. Magyarországi képviselet hiányában, ill. ha reklamációdat az eladónál szeretnéd érvényesíteni, azt megteheted üzletünkben, valamint a reklamált terméket elküldheted címünkre is.
-
Hová küldhetem a reklamált árut?
Az árut a következő címre küldheted: Alza.hu - Reklamáció 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.
-
Mi mindent kell a reklamációhoz csatolnom?
A reklamációhoz szükséges: a reklamált termék az összes kiegészítővel és tartozékkal, a vásárlást igazoló dokumentum másolata és postai visszaküldés esetén a hiba leírását tartalmazó kísérőlevél.
-
A megrendelt termék egyik alkatrészével van probléma, szükséges magát a terméket is magammal vinnem?
Igen, különálló alkatrészekkel nem foglalkozunk, ezért kérjük, hogy a terméket is hozd magaddal.
-
Szükséges az eredeti csomagolás a reklamációhoz?
Nem szükséges az eredeti csomagolás, de praktikus lehet a termék szállításához.
-
Mennyi időbe telik a reklamációs folyamat?
A reklamációt a lehető legrövidebb időn belül bonyolítjuk le, a reklamációs folyamat feltételei alapján azonban legkésőbb az áru megérkezésétől számított 30 napon belül. Pontos időpontot sajnos nem tudunk közölni.
-
Lehetséges a reklamációs folyamat felgyorsítása?
A reklamáció azonnali rendezéséhez az Azonnali csere szolgáltatással kell rendelkezned. Egyéb esetekben a reklamáció felgyorsítása nem lehetséges.
-
Hozzátartozóm/ismerősöm is intézheti a reklamációt?
Igen, megadhatsz más személyt is kapcsolattartóként. A megbízás történhet telefonon keresztül vagy a Kapcsolati űrlap kitöltése révén. Ugyanakkor a megbízott személynek rendelkeznie kell a vásárlást igazoló dokumentummal.
Ha nem magánszemélyként vásárolsz, a jóváírási értesítést elküldjük a regisztráció során megadott személynek. -
Elvesznek majd az adatok az eszközről a javítás során?
Igen, nagy valószínűséggel elvesznek. Ha az eszköz javítható, a javítás után pl. a telefon gyári beállításai lesznek visszaállítva, annak érdekében, hogy az alkalmazások semmilyen negatív hatást sem okozzanak a készülék működésében.
-
A hivatalos márkaszervizből azt a visszajelzést kaptam, hogy az eszköz nem javítható, mit csináljak?
Kérjük, küldd el vagy hozd el a meghibásodott terméket. Miután leellenőriztük és megerősítettük a forgalmazó visszajelzését, küldünk egy jóváírási értesítést a termék árának visszafizetéséről.