Shop roku Akvizice ApF HU

Kijelzővédelem szolgáltatás általános feltételei

Kijelzővédelem - A szolgáltatás általános feltételei

 

I. A kifejezések meghatározása

„Kijelzővédelem“ szolgáltatás

A "Kijelzővédelem" szolgáltatás (a továbbiakban: "Szolgáltatás") abból áll, hogy az Eladó köteles a kijelző védelmét a Vevő által az Eladótól megvásárolt védőeszköz segítségével biztosítani.

 

„Védőeszköz“

Védőüveg vagy védőfólia az Eladó ajánlatának megfelelően, arra az árutípusra vonatkozóan, amelyhez a szolgáltatást igénybe kívánják venni.

Eladó

Alza.hu Kft. (székhely: 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 54-58.; cégjegyzékszám: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 01-09-286873; adószám: 25745849-2-41

Vevő

olyan természetes vagy jogi személy, aki termékeket vásárol vagy szolgáltatásokat vesz igénybe akár személyes felhasználás céljából, akár üzleti tevékenység folytatása céljából.

 

II. Szolgáltatás megvásárlása az áruval együtt

  • Minden Vevőnek lehetősége van megvásárolni a szolgáltatást olyan áruk megvásárlása során, amelyekre a szolgáltatás megvásárlásának lehetősége érvényes. Egy darab árucikkhez csak egy ilyen szolgáltatás vásárolható.
  • Azok az áruk, amelyekre a szolgáltatás megvásárlásának lehetősége vonatkozik, a szolgáltatás megvásárlásának lehetőségével vannak megjelölve a vásárlás során.
  • A szolgáltatás csak a megrendelés átvétele előtt vásárolható meg. A szolgáltatás utólagos megvásárlása nem lehetséges.
  • A Kijelzővédelem szolgáltatás ára mindig a vonatkozó áru részletei között szerepel a www.alza.hu oldalon.
  • A Vevő kifizeti a szolgáltatás árát azokkal a megvásárolt árukkal együtt, amelyekre a szolgáltatás vonatkozik.
  • A szolgáltatás külön szerepel a vásárlási bizonylaton.
  • Amennyiben a szolgáltatást olyan eszközre alkalmazzák, amelyen már van képernyővédő, akkor azt eltávolítják, és új védőeszköz kerül felhelyezésre.

 

III. Árucikkekkel együttesen megvásárolt szolgáltatás nyújtása

  • A Vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás nyújtása érdekében ki kell csomagolni a megvásárolt árut, amelyhez a szolgáltatás alkalmazása kapcsolódik, és beleegyezik abba, hogy az Eladó e célból kicsomagolja az árut. 
  • A Vevő tudomásul veszi, hogy a szolgáltatásnyújtás esetén további idő szükséges a megfelelő szolgáltatáshoz, és hogy a szolgáltatás megrendelése hatással lehet az áru kiszállítási határidejére.

 

IV. A szolgáltatás megvásárlása és a szolgáltatásnyújtás a bemutatóteremben

  • A szolgáltatás közvetlenül a bemutatóteremben is megvásárolható (a lehozott árukhoz vagy a megrendelés átvételét követően).
  • A bemutatóteremben történő szolgáltatásnyújtáshoz szükséges, hogy megvásárolja a saját védőeszközét az Eladótól, vagy az alkalmazás előtt megvásárolja azt a bemutatóteremben. A szolgáltatást csak az Eladótól vásárolt védőeszközzel biztosíthatjuk.

 

V. Élethosszig tartó garancia

  • A szolgáltatás első ízben történő nyújtására az eladó élethosszig tartó garanciát vállal, amely abban áll, hogy a Vevőnek joga van az alkalmazott védelmet kicseréltetni nem szándékos károsodás (leválás, amelyet nem a Vevő, hanem a védőeszköz gyártási hibája okoz) esetén.
  • Az élethosszig tartó garancia csak az első védőeszközre érvényes.

 

VI. Szolgáltatás reklamációja

  • A szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos panasz esetén fényképes dokumentációt kell benyújtani arról, hogy a szolgáltatás nem megfelelően került kivitelezésre. Ezután a panasz értékelésére kerül sor és a szolgáltatással kapcsolatos panasz elismerése esetén egy ugyanolyan típusú, új védőeszköz cseréje vagy jóváírás kiadása következik.
  • Ha a panasz egy új, azonos típusú védőeszköz alkalmazásával oldódik meg, az újonnan alkalmazott védőeszközre továbbra is érvényben marad az élethosszig tartó garancia.

 

VII. A szolgáltatásnyújtás kezdete és a Szolgáltatás megszüntetése

  • A szolgáltatást az árucikk Vevőnek történő átadása során nyújtják. Vevő – akkor is, ha fogyasztónak minősül – beleegyezik a szolgáltatásnyújtásba a szerződéstől való elállásra vonatkozó 14 napos határidő lejárta előtt, és tudomásul veszi, hogy ha él ezzel a jogával, akkor az árucikk kézbesítése után nem lesz jogosult a szolgáltatás árának visszatérítésére.
  • Abban az esetben, ha az Eladó nem képes a szolgáltatást a megadott határidőn belül nyújtani, az Eladó vállalja, hogy a szolgáltatás árának teljes eredeti összegében jóváírást bocsát ki.

 

Nyomtatás

30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
P-DC1-WEB15
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ