Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint

Doprava zdarma právě teď! Nepropásněte šanci ušetřit na vánočních dárcích.

Múlt & Jelen

Termékkatalógus

A vállalatot 24 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. 

Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. 

Az Alza éves forgalma millió euróban kifejezve

Az Alza éves forgalma millió euróban kifejezve
2002200320042005200620072008200920102011201220132014201520162017
obrat9.8012.5628.1840.8656.6382.78129.54160.52225.78274.34304.50349.89417.69529643.97820
*nem auditált forgalom. Nem tartalmazza az Áfát.

Alza idővonal

  • 2017Elektromos autók online értékesítésének és a Bitcoin fizetési opció bevezetésének éve 
    • 2017-ben több mint 2,9 millió egyedi ügyfelet szolgáltunk ki
    • A Black Friday napi forgalma a cég történetében először meghaladta a 200 millió CZK-t
    • Megnyílt az első üzlet Csehországon és Szlovákián kívül, Budapesten
    • Több mint 7,9 millió megrendelés érkezett be, a rendelések közel 30%-a mobil alkalmazáson keresztül
    • Elektromos járművek online értékesítése (Tesla, BMW i3 vagy StreetScooter)
    • Az Alza elkezdett elektromos autókat használni az áru kiszállítására
    • Megnyílt Ostrava új regionális központja
    • Megnyílt az első bolt Ausztriában és az első bemutatóterem Magyarországon
    • Összesen 49 üzlet és 78 AlzaBox áll a vásárlók rendelkezésére Európa szerte
    • Több mint 1,2 millió ügyfélkérelem kezelése - 600 ezer hívás és közel 600 ezer írásos kérés
    • Bitcoin fizetési opció elindítása
    • Az Alza tárgyat indított az e-kereskedelemről a prágai Közgazdaság Tudományi Egyetemen (VŠE)
    • A cégnek több mint 1500 alkalmazottja van
    • Hét szegmens meghaladta az egy milliárd éves forgalmat
    • Prágában egy egyedülálló Smart Home kiállítás és egy professzionális fotó-videó stúdió jött létre
    • Az Alza elindítja a forradalmi Třetinka szolgáltatást
    • Több mint 40 nonprofit szervezet támogatása.
  • 2016A fejlesztések és rekordok éve
    • Megdőlt a forgalmi rekord – December 19-én a vásárlók több, mint 7,4 millió euró értékben vásároltak
    • 37 millió eurós forgalom egyetlen hét alatt – a történelmi rekord december közepén dőlt meg
    • Az első Csehországon és Szlovákián kívüli üzlet megnyitása - Budapesten 
    • Az Alza Awards harmadik évfolyama, az Év terméke 2016-ban a SONY PlayStation VR lett
    • Az upgrade program kiterjesztése további okostelefonokra, laptopokra és számítógépekre
    • Új, központi bemutatóterem Pozsonyban, ezzel az üzletek száma 51-re növekedett
    • Helló, Alzak vagyok! Az Alza.hu elindul a magyar vásárlók számára
    • Az Alza Venture befektetések második hulláma, körülbelül 7.4 millió euró start-upoknak
    • A partnerek számára egy új affiliate program került bemutatásra
    • Új és továbbfejlesztett szolgáltatások az Egyesült Királyságban, Németországban és Magyarországon
    • Továbbfejlesztett reklamációs szolgáltatások az Egyesült Királyságban – a visszutas logisztikai központ a Middlesex-i Hounslowba gyorsabb reklamációs ügyintézést biztosít
  • 2015Innováció a logisztikában, az értékesítési és szállítási hálózatokban
    • 529 millió eurós évi forgalom (Áfa nélkül számolva)
    • Az első Apple Store megnyitása Szlovákiában
    • Regular Cyber ​​Monday rendszeres hétfői kedvezmények
    • A legsikeresebb Black Friday az Alza történetében
    • Alza Premium klub megalakulása 
    • Alza Awards díjak
    • Alza Boxes önkiszolgáló termékdisztribúciós rendszer Csehországban
    • Új Sport termékkategória
    • Új elosztóközpont Szlovákiában, (Senec)
    • AlzaVenture program indítása, a program start-up vállalkozásokat támogat
    • Alza Boxes a KFC és Burger King éttermeiben
    • Új MAXI drogéria kategória megjelenése
    • Alza TechZone nyílik a játékrajongók és hi-tech rajongók számára 
    • A második Alza "Nyári Karácsony" esemény
    • A eshop kategória legmegbízhatóbb márka díj nyertese
    • Az Év Kereskedője Közép-Kelet-Európában díj második helyezettje
  • 2014Ügyfélszolgálat fejlesztése és a felelős vállalat
    • Az Alza 20. születésnapja és az Alza Flying Objects díj
    • 45 értékesítési fiók Csehországban és Szlovákiában, 3 új bemutatóterem megnyitása
    • Abszolút győzelem a 2014-es Év Boltja ár és minőség kategóriákban
    • A legjobb E-commerce Applications díja (Csehország)
    • 26 európai országban történő terjeszkedés
    • Az első Apple Store megnyitása Közép-Kelet-Európában
    • Izgalmas technológiai újítások a bemutatótermeinkben, pl.: Google Glass és Oculus Rift
    • Elektronikus média termékekre történő fókuszálás
    • A top 10 legcsodáltabb cseh vállalkozás közé kerültünk
    • AlzaExpress – gyors szállítási szolgáltatás saját céges flotta kialakítása
    • Alza Credit - a leggyorsabb és legbiztonságosabb módja az Alzán történő vásárlásnak
    • MasterCard Internet Marketer 2013 díj nyertese Csehországban, és Szlovákiában
    • A társadalmi felelősségvállalás fejlesztése, közösségi és civil projektekben történő részvétel
  • 2013Folyamatos innováció és 349.89 millió euró éves forgalom

    2013-ban megdőlt minden eddigi rekordunk. Több, mint 3 millió megrendelést dolgoztunk fel, és az éves forgalom meghaladta a 349 millió euró forgalmat. 300 reklám és marketing szakember értékelése szerint az Alza a legígéretesebb cseh márkává vált. A hivatalos rangsor szerint az Alza a második legsikeresebb cseh márka. 

    Az egész évet az innováció és a vásárlóink elégedettségének fejlesztése jellemezte. 

    • A logisztikai technológiák és a raktár fejlesztésébe 2 millió euró fejlesztési tőkét invesztált az Alza
    • Aznapi házhozszállítás Csehország területén, ha a megrendelés 11 óra előtt lett leadva. 
    • Az értékesítési fiókhálózat kibővítése, a 40 fióküzlet átadása
    • Az értékesítési fióküzletek bővítése Szlovákiában, és megduplázótt raktárkapacitás kialakítása Pozsonyban
    • "Alza érmék" - ügyfél jutalmazási rendszer
    • Modern QR kódok és új fizetési módok bevezetése, beleértve a PayPal szolgáltatást
    • Új online számítógép szervíz kialakítása
    • 7000 elektronikus és hangoskönyv
    • Az Alza mobil app fejlesztések Android és iOS rendszerekre
  • 2012304 millió euró forgalom

    Az egyik legsikeresebb év az Alza történetében, mivelhogy 304.5 millió eurós forgalmat bonyolítottunk le. Több, mint 2.5 millió megrendelést teljesítettünk, 250.000 notebookot, PC-t, tabletet adtunk el, és a az AlzaDrive szolgáltatásunk nagy népszerűségnek örvendhetett. Az AlzaDrive szolgáltatással a vásárló anélkül vásárolhat, hogy elhagyná az autóját. 

    Az értékesítés kiemelkedő eredmény ért el az IT termékek, televíziók, játékok és elektronikai termékek kategóriáiban. Ebben az évben több kategóriában nyert az Alza díjat, ezek közül kiemelve a MasterCard Merchant díjat.

    A beszállítókkal kialakult kiváló kapcsolat következtében lehetővé vált, hogy a vásárlóinknak a lehető legszélesebb termékskálát ajánljuk fel, beszéljünk tableketről, ultrabookról, TV készülékekről és sok egyéb várva várt termékről: Samsung Galaxy SIII, Windows 8, Diablo 3 és Apple iPad Mini.

    • 33 értékesítési fiókot nyitottunk meg
    • A kiemelt bemutatótermünk bővítése és modernizációja Prague 7 kerületben - Holešovice
    • AlzaDrive szolgáltatás
    • Az Év webshopja 2012 díj nyertese, Křišťálová Lupa 2012 díj nyertese, Mastercard Retailer 2012 díj nyertese
    • Éves forgalom: 305 millió euró
    • 2.5 millió megendelés
  • 201112 hónap, 12 új értékesítési fiók

    Az értékesítési hálózat bővítése következett be Csehországban és Szlovákiában, és Szlovákiában új központot nyitottunk. Ebben az évben 1,100m2 területű új bemutatótermet építettünk, ahol lehetővé vált az egyedülálló AlzaDrives szolgáltatás. 

    Kibővítettük a termékkatalógust, még több elektronikai és nagy háztartási gépeket vettünk fel a webáruházunk értékesítési listájára, és ezeken belül még több hűtőszekrény, mosógép és szárító került bemutatásra és értékesítésre. A megrendelések volumene összesen 31%-al növekedett, így 2.4 millió megrendelést bonyolítottunk le, 274.34 millió euró értékben. Ebben az évben nyertük el a "Price Quality - Department Stores" díjat.

    • 6 cseh és 6 szlovák értékesítési fiók megnyitása
    • Az Év boltja díj nyertese a Minőség kategóriában
    • Éves megrendelések száma: 2.4 millió
    • Éves forgalom értéke: 274 millió euró
  • 2010Új logisztikai raktár Prágában

    2010 őszén jelentősen kibővítettük a raktár és logisztikai központunkat Prágában, és az értékesítési fiókok hálózatát a következő városokban: Jihlava, Zlín, Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Olomouc, Liberec és České Budějovice. Minden megyeszékhelyen nyitottunk egy outlet üzeltet. 

    • Logisztikai raktár építése Prágában
    • HP Partner of the Year és a legnagyobb HP viszonteladó díj nyertese
    • Křišťálová Lupa online üzlet kategória második helyezettje
    • Megrendelések száma 61%-al növekedett (1.9 millió megrendelés)
    • Az éves forgalom 34%-al növekedett, éselérte a 226 millió eurót
  • 2009Modern bemutatóterem és raktárbővítés

    Az évet a globális pénzügyi válság és recesszió jellemezte, de ettől függetlenül az első három hónapban 1 milliárd cseh korona értékben bonyolítottunk le forgalmat (~40 millió euró). A válság ellenére megerősítettük pozícióinkat az online értékesítési platformokon, különösen az elektronika és számítástechnológia kategóriákban. Kibővítettük a webáruház termékkatalógusát, sokkal változatosabb termékeket ajánlottunk a vásárlóink figyelmébe az elektornika és a játékok termékkategóriákban. 

    Elkezdtünk különleges rendezvényeket szervezni, ahol a környezetbarát magatartást promótáltuk, és ezzel párhuzamosan a vásárlóinkat is ennek a magatartásformának a gyakorlására buzdítottuk. Ennek eredményeként óriási kampányba kezdtünk, és a vásárlóink régi számítógépeit és elektronikai berendezéseit gyűjtöttük össze és hasznosítottuk újra. 

    A folyamatosan növekvő kereslet miatt, új 5,160 m2 -es raktárba és irodába költöztünk Prágában. Két új értékesítési fiókot nyitottunk Prágában, és továbbiakat Hradec Králové, Pilsen, és Ostrava városokban.

    Az év végére 270 alkalmazott dolgozott az Alza csapatában, 30.000 terméket számlált a termékkatalógusunk, és átlagosan 3 tétel szerepelt egy megrendelésben, ami percenként 4.421 cseh korona értékű vásárlást jelentett. 

    • Modern bemutatóterem megnyitása Prágában
    • 5 új értékesítési fiók megnyitása 
    • 5,160 m2 -es raktár
    • HP Partner of the Year és a legnagyobb HP viszonteladó díj nyertese
    • 1.4 millió megrendelés
    • 160.5 millió euró forgalom
    • A webáruházban 4 millió látogató havonta
  • 2008A piacvezető webshop és az Űrlény

    Ez év májusában újraterveztük az Alza.cz márkanevet, Szlovákiában elindítottuk az Alza.sk webáruházat, és új üzletet nyitottunk Brnóban. Csehországban az alkalmazottak száma kicsivel meghaladta a 200 főt. 

    Új hirdetési fórumokon jelentünk meg, és bemutattuk az Alza kabala-teremtményét az Alza Űrlényt, akit a vásárlóink Alzaknak neveztek el. Októberben megtartottuk az első hivatalos sajtótájékoztatónkat, ahol az Alza.cz vezetése bejelentette az elért üzleti eredményeit, és vázolta a jövőbeli célkitűzéseket. Az évet 129.5 millió euró forgalommal zártuk, ami 40%-os évenkénti növekedést jelentett eddig.

    We won multiple awards, including the GE Money Multiservis Retailer of the year and HP Partner of the year, confirming us formally as the leader in the Czech notebook market.

    • Üzlet nyitása Brnóban
    • 200 alkalmazott
    • Az Alza kabala-teremtménye "Alzak" megszületett 
    • Új raktár komplexum 5,160 m2 -en
    • Az Év HP Partner díjat nyertük el
    • 129.5 millió euró forgalom
  • 2007Költözés és az Alza PayBox

    Ebben az évben a megnövekedett forgalom miatt tovább bővítettük az üzlethelyiségek területét 300 m2 és raktár területét 500 mterülettel. A termékkatalógus már 13.000 terméket tartalmazott, és az online rendelés leadási lehetőségen kívül, már a bemutatóteremben online terminálon keresztül is lehetségessé vált a rendelések leadása. 

    Az új Alza PayBoxes bevezetésével jelentősen felgyorsítottuk a vásárlási és átvételi folyamatokat. Automatizáltuk a termékek kiszállítását és kibővítettük a munkaidőt 08:00-tól 20:00-ig, a hét minden napján. 

    Ebben az évben a One World Festival támogatója voltunk. A marketing stratégiánk keretében óriásplakátokon, TV reklámokban, rádióban és magazinokban is folyamatosan meghirdettük az Alza webáruházat. 

    • Az Alza kibővített területen működik
    • 13.000 terméket tartalmazó katalógus
    • Az Alza Paybox debütálása
    • Nyitvatartási idő kiterjesztése
    • 130 alkalmazott
    • 82.78 millió euró forgalom
  • 2006Alzasoft-ból Alza.cz

    A foglalkozottak száma elérte a 80 főt, mivelhogy naponta több ezer megrendelést fogadtunk, és a termékkatalógus már 10.000 terméket foglalt magában. Egyszerűsítettük a raktárunk logisztikájának menetét, és teljesen elektronikus nyilvántartást vezettünk be ezzel is hatékonyabbá téve a szállítási szolgáltatásokat.

    A legfontosabb változás ebben az évben a névcsere volt, mert Alzasoft nevet Alzára rövidítettük le. A webáruházat több nyelven elérhetővé tettük.

    Ebben az évben együttműködtünk a People in Need és a Hands for Help szervezetekkel, hogy egy tábori kórházat szereljünk fel Pakisztánban. 

    • 80 alkalmazott
    • több, mint 10.000 termék
    • 56.6 millió euró forgalom
    • Rebranding eredményeként létrejött az Alza.cz
    • Új webáruház indult
  • 2005Új szolgáltatások és karitatív felelősség

    Ebben az évben tovább javítottuk a szolgáltatásainkat az egyre növekedő értékesítési volumennek köszönhetően. Tovább bővítettük a webáruház opcióit, és lehetővé tettük a bankkártyás fizetést, az ajándékutalvánnyal történő fizetést, és adat helyreállítási opciót. 

    Együttműködést kezdtünk a People in Need szervezettel, különböző alapítványokkal és árvaházakkal. Ebben az évben 1 millió cseh koronát fordítottunk karitatív célokra. 

    • A forgalom meghaladta az 1 milliárd cseh koronát (~40 millió euró)
    • Új szolgátatások
    • Jótékonysági szervezetekkel történő együttműködés
  • 2004Részvénytársaság alapítása Szlovákiában

    Január 1-től az Alza részvénytársaság formájában működött tovább. Jelentős belső átszervezésbe kezdtünk, ami a lehető legabszolútabb vásárlói elégedettség megvalósítására törekedett. A vásárló elégedettsége minden részlegünk számára a legfőbb célkitűzéssé vált. 

    A vásárlóink számára könnyen kezelhető és átlátható reklamáció-kezelési modult vezettük be a weboldalon, így a reklamáció és a garanciális problémák ügyintézi lehetősége felgyorsult, és a tájékoztatás naprakésszé vált. Ebben az évben kiterjesztettük termék-szolgáltatásainkat Szlovákia területére is. Egy új szállítmányozó bevonásával a szállítás díja csökkent és minősége tovább javult. Az előző évhez képest megdupláztuk a forgalmat. 

    • Részvénytársaság meglapítása
    • Terjeszkedés Szlovákiába
    • A raktár területe elérte ebben az évben: 1,600 m2
  • 2003Az árvíz utáni stabilizáció és konszolidáció

    A katasztrófális 2002-es árvíz után átdolgoztuk a belsős folyamatokat, beleértve a raktári logisztika menetét és a weboldal átfogó megoldásait. A forgalom ebben az évben elérte a fél milliárd cseh koronát. 

    • Az árvíz utáni stabilizáció
  • 2002Egy új üzlet és az a nevezetes árvíz

    A 2002-es nagy árvíz szintén hatással volt az üzletre, de a kiváló kollégáknak hála, az árvíz utáni 4. napon belül minden szolgáltatásunk visszaállt az eredeti ideális szintre. A vásárlóink kiválóan vették a szolgáltatásban beállt ideiglenes korlátozásokat, és rövidesen ezután már minden infrastruktúra rendeltetésének megfelelően működött. 

    A Karácsony ebben az évben sok új és elégedett vásárlót hozott az Alzának. A weboldal minősége sokat javult és további funkciókkal bővült, ekkortól került bevezetésre a termékhez kapcsolódó termék elérhetőségi útmutatója és a kiszállítási idő meghatározása, a megrendelés nyomonkövetésének online lehetősége.

  • 2001Szolgáltatások minőségének javítása

    Ebben az évben tovább növekedett az eladások száma, új kollégákkal bővült az Alza csapata, és további funkciókkal bővült a webáruház.

  • 2000Az első eShop indítása

    Bemutattuk a webáruház első verzióját, és új üzlethelyiségbe költöztünk Prágában. Ebben az évben szakemberek, döntéshozók és cégek is ügyfeleink lettek. 

  • 1999A leglátogatottabb honlap

    A cég továbbra is növekedik, és ezzel párhuzamosan bővült a weboldal termékkatalógusa és a raktárkészlet nagysága. Egy új szolgáltatást vezettünk be, ami szerint a megrendelt termékeket Csehország területén 24 órán belül ki tudtunk szállítani a vásárlóinknak. Ezzel a lépéssel az ország érdeklődőit meg tudtuk szólítani, és termékeinket és szolgáltatásainkat az érdeklődők részére kiajánlani. Az előző évekhez hasonlítva az átlagos évi forgalom megháromszorozódott. Bár a weboldalunk a www.alza.cz még viszonylag fiatal volt, ennek ellenére belekerült a top 5 leglátogatottabb weboldal közé. Az Alza által felkínált termékek gyors elérhetőségére és áraira a versenytársak is felfigyeltek. Ebben az évben kezdődött el a saját kereskedői hálózat kialakítása és ezen keresztül történő értékesítés. 

  • 1998Az első üzlet megnyitása Prágában

    A vásárlók igazán akkor fedezték fel az Alzát, amikor megnyitottuk az első üzletünket. Itt elsősorban a diákokra, az informatikai termékek iránt érdeklődőkre és azokra fókuszáltunk, akiket a vonzó árak és a termékek gyors elérhetősége motivált.

    Ettől az évtől bevezettük a vásárlóközpontú és rugalmas vevőszolgálatot. Ekkortól vált jellemzővé az Alza gyors növekedése, ami ezentúl minden évben jellemző volt a weboldalunkra. 

  • 1997Raktárról szállítunk

    Az akkor aktuális hirdetési anyagokban megjelente a raktárról történő azonnali átvétel lehetősége. Ez egy forradalmi megoldás volt, ami felkeltette a vásárlók érdeklődését. 

  • 1995 - 96Alzasoft diákok részére

    Az Alzasoft népszerűvé vált a diákok között. Csehország oktatási intézményeit és a cseh diákokat szólította meg az Alzasoft. Ez a potenciális célközönség a mai napig élvezi az Alza által nyújtott kedvezményeket.  

  • 1994Alza megalapítása

    A cég története 1994 november 29-én kezdődött, amikor Aleš Zavoral hivatalosan bejelentette a cég megalapítását az éppen alakuló cseh IT szektorban.

0
Nyomtatás
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB20

Miért vásárolj nálunk? Több, mint egymillió termék raktáron Több infó »
Az ön személyes asszisztense
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Új beszélgetés
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, adja meg telefonszámát:
Hívjon