Akvizice ApF HU Akvizice ApF HU

Rendelés törlése

Rendeltél tőlünk egy terméket, de valamilyen oknál fogva szeretnéd visszamondani a rendelésedet? Akár regisztrált felhasználó vagy, akár nem, a rendelésedet bármikor pár perc – vagy akár másodperc – alatt visszavonhatod az oldalunkon. Útmutatónkban részletes információt találhatsz arról, hogyan is csináld!

  1. Rendelés visszavonása - bejelentkezett felhasználó esetén
  2. Rendelés visszavonása - nem regisztrált felhasználó esetén
  3. Előre kifizetett rendelés visszavonása – mikor kapom vissza a pénzem?
  4. Kedvezményes kupon beváltásával véglegesített rendelés visszavonása
  5. Rendelés további módosítása
  6. Mi a teendő, ha a rendelés nem vonható vissza?

Rendelés visszavonása - bejelentkezett felhasználó esetén

A honlapunkon található ’Alza fiókom’ felhasználói fiók hatalmas előnye, hogy a rendkívül gyors visszamondás vagy módosítás érdekében átláthatóan listázza ki a rendeléseidet. Ha már rendelkezel felhasználói fiókkal, akkor jelentkezz be az email címed és a jelszavad segítségével itt

Amint bejelentkezel, automatikusan a Megrendelések oldalon fogod találni magad, ahol áttekintheted az összes tevékenységedet, és az eddigi rendeléseidet.

Keresd meg a törölni kívánt nyitott rendelést, kattints a Részletek gombra, majd válaszd a Rendelés visszavonása opciót.

A rendelésed ezáltal törlésre kerül, és ezt követően az ’Alza fiókom’ teljesített rendelések szekciójában tekinthető meg. Természetesen, az online kifizetéseket és a már teljesített kifizetéseket is visszatérítjük. Erről az előre kifizetett rendelésed Visszavonás szekciójában tudhatsz meg többet, ahogy például azt is, hogy mikor kapod vissza a pénzedet.

Rendelés visszavonása – nem regisztrált felhasználó esetén

Abban az esetben, ha a rendelést egy nem regisztrált felhasználó adta le, a visszavonáshoz elengedhetetlen a rendelési szám ismerete. A webshopunkban leadott rendelés végelegesítése érdekében rendelkezned kell aktív email címmel, amelyben ez a bizonyos rendelési szám, és a rendelés visszavonásához tartozó közvetlen link is megtalálható.

A megerősítő email tartalmazza a regisztrációs számot, a rendelés visszavonásához tartozó link pedig általában pár perccel a rendelés leadását követően érkezik meg. Ha megérkezett az email, kattints a Rendelés visszavonása linkre, amely átirányít a rendelés részleteit tartalmazó oldalra, ahol ismét válaszd a Rendelés visszavonása opciót.

Ezáltal a rendelés törlésre kerül, amelyet az Alca.cz oldalán ellenőrizhetsz le, ha a keresőmezőbe begépeled a rendelési számot. Az online teljesített fizetés, és a már kifizetett rendelések visszatérítéséről az ’Előre kifizetett rendelés visszavonása – mikor kapom vissza a pénzem?’ című bekezdésben olvashatsz.

i A rendelések e-mailben történő lemondására a regisztrált felhasználóknak is lehetőségük van, ám az ’Alza fiókom’ szekció sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít, és még megerősítő emailre sem lesz szükség.

Előre kifizetett rendelés visszavonása – mikor kapom vissza pénzem?

Az előre utalással vagy bankkártyával kifizetett rendelés visszavonása esetén gondoskodunk a pénzed visszatérítéséről. A rendelésed összegét igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt visszatéríteni. Erre általában 5 munkanapon belül sor kerül, ám legkésőbb a rendelés visszavonásától számított 14 napon belül számíthatsz rá. Bankkártyás fizetés esetén a visszatérítés a tranzakció napján történik. 

Kedvezményes kupon beváltásával véglegesített rendelés visszavonása 

Amennyiben a kedvezményes kupon beváltásával leadott rendelés visszavonásra kerül, a kupon érvényessége a rendelés törlésével együtt megszűnik. Így az a következő rendelés alkalmával már nem használható fel.

Additional Order Modification

Módosításra csak a rendelés feldolgozásáig van lehetőség, amely általában a rendelés véglegesítésétől számított 30 percen belül történik meg. Az ’Alza fiókom’ oldalon a Rendelés módosítása linken kiegészítheted a rendelésedet, illetve megváltoztathatod a fizetési módot, vagy a kiszállítási címet. A végrehajtott módosításokat a rendelés státuszán belül a rendelés részleteinél ellenőrizheted le. Amennyiben a rendelés már nem módosítható, javasoljuk a rendelés visszavonását, majd új rendelés leadását.

i Az áru visszaküldése 14 napon belül, indoklás nélkül
Előfordulhat, hogy már nincs lehetőség a rendelés visszavonására, ám ez nem jelent problémát. Bármely termék indoklás nélkül visszaküldhető az átvételtől számított 14 napon belül. Ebben az esetben a terméknek sértetlennek, és az eredeti csomagolásában kell visszaérkeznie. Tudj meg többet a termékek visszaküldéséről a ’Vásárlástól való elállás’ bekezdésből.

Mi a teendő, ha a rendelés nem vonható vissza?

Még az instrukciók elolvasása után is gondban vagy a rendelés visszavonásával kapcsolatban? Ne habozz felvenni velünk a kapcsolatot a +06 1 701 1111 számon, amelyen héfőtől vasárnapig 8.00 - 20.00 óra között a vásárlók rendelkezésére állunk, vagy töltsd ki kapcsolati űrlapunkat!

Nyomtatás

28 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
P-DC1-WEB05
28 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ