Shop roku Slevy s AP+

Vélemények: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway

Termékkatalógus
Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway - Elektromos roller

Vélemények: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway

Érdekelnek a különböző vélemények, hozzászólások a(z) Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway témával kapcsolatban? Nálunk 26 felhasználó egyelőre 5 csillagból 5,0-t adott. Ezen az oldalon alább olvashatsz is más vásárlók tapasztalatairól a(z) Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway termékkel kapcsolatban. Örülni fogunk, ha a(z) Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway megvásárlása után te is írsz értékelést.
249 990 Ft
Szállításra kész > 5 db

Felhasználói vélemények

Vásárló, Budapestflag
Értékelve: 2023. 11. 17., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás
Még csak kb 300km-et mentem a rollerrel, de eddig tökéletes. Hegyen lakom, ezért fontos volt az erős motor. Ez 15km/h-val jön fel ott, ahol a D38E megállt. A hatótáv természetesen gyorsan fogy az emelkedőn, hiába van lefele út is, alig tölt vissza. Kipróbáltam a pro-t is, de semmivel nem volt a motorja erősebb. A kattogó rugózás pedig egyenesen idegesítő volt.
Az index profi rajta, nappal is jól látható. A hátsó lámpa szintén erős.
A hátsó motonak köszönhetően nagyon halk, a motorból jövő rezgések nem adódnak át a kormányra.
Az első lámpája lehetne erősebb.
0 ×Jelentés
Ivana, Praha 5 - Hlubočepyflag
Értékelve: 2023. 09. 30., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás
anyag
nagy hatótávolság
Ára
motorteljesítmény
0 ×Jelentés
Pavel, Brno 21flag
Értékelve: 2023. 08. 19., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás - árösszehasonlítóból származó értékelés
Összességében nagy meglepetés a körülbelül 12 ezer CZK-s árért. A robogó még egy meredekebb dombon is képes felhúzni a 90 kg-os súlyomat, ahol pl. A Sencor S70, annak ellenére, hogy ugyanolyan erős motorral rendelkezik, már leállt (talán ez a Sencor hátsó meghajtásának köszönhető, szemben az első meghajtással). A mobilalkalmazásban beállíthatja pl. a rekuperáció mértéke, a robogó kikapcsolás utáni reteszelése (a robogó ekkor aktívan fékez és csipog, hacsak az irányjelzők és a fék segítségével nem adunk meg egy tűt). A futófelület elég széles a kényelmes utazáshoz. Ami hiányzik, az a sebességtartó automatika, a robogó rendelkezik vele, de az EU-ban blokkolva van. A legnagyobb negatívum egyértelműen a kijelző, amely egyszerűen nem olvasható a napon, és nagyon érzékeny a karcolásokra. A fent említett Sencor kijelzője gond nélkül olvasható volt. A párosítással nem volt gondom, hagytam a robogót kb. 90 százalékig feltölteni, majd leállítottam a töltést, bekapcsoltam a robogót, rákerestem az alkalmazásban (itt már előre regisztráltam), és a keresés után a robogón lévő gomb segítségével párosítottam. Kipróbáltam a párosítás feloldását és újbóli párosítását, és nem volt probléma. Egy androidos telefonnal párosítottam. A robogó egyébként elsősorban közúton használható, de kisebb sebességgel könnyebb terepen is használható.
Jól néz ki.
Még 90 kg-os terheléssel is képes felhúzni egy tisztességes dombra (természetesen alacsonyabb sebességgel és sport üzemmódban).
Tisztességes akkumulátor-üzemidő
Használható alkalmazás mobilon
A robogó rögzítésének lehetősége egy csap segítségével
Széles és elég magas kormány egy 190 cm-es személy számára.
Jól látható irányjelzők
Szörnyű kijelző, illetve. fedőüveg, gyakorlatilag láthatatlan a napfényben, a kijelző adatai, a fedőüveg is nagyon könnyen karcolódik
Hiányzik, ill. zárolt sebességtartó automatika
Az állvány hangos billentése és összecsukása
0 ×Jelentés
Martin, Praha 9flag
Értékelve: 2023. 08. 17., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás
Nagyszerű robogó az árért, a kivitelezés kiváló, és a robogó szilárdnak tűnik. Az első napom rajta szó szerint tűzpróba volt, bár akaratlanul nagy vihart fogtam ki, és féltem, hogy semmi sem fog történni a robogóval, azonban az eső és a fröccsenő víz elleni IPX5 lefedettségnek köszönhetően semmi sem történt, és a robogó továbbra is lovagol. Így esőben is ajánlom, nemcsak a vízállósága, hanem a TCS biztonsági funkciók miatt is. Egyszerűen fogalmazva, úgy működik, mint az ABS egy autóban, két fék van a robogón, egy mechanikus tárcsafék az első keréken és egy elektronikus a hátsó kerékben. És éppen esőben maximális fékezésnél (fékeket nyomva) meglepődtem, nem csak, hogy nem repülök át a kormányon, de a hátsó kerék a vízen a TCS-nek köszönhetően olyan jól működik, hogy elég rövid pályán sem estem el és fékeztem. Tehát a fékek a plafon fölé kerülnek. Távolság? Epikus (az árához képest). Én öltözött és hátizsákkal körülbelül 82-83kg. Tisztán Eco üzemmódban, sík terepen és néhány dombon, normál üzemmódra váltva (hegyi asszisztens), 9 km után az akkumulátor 15%-át használtam el. Tehát azt mondhatom, hogy 80 kg-mal és Eco üzemmódban, sík terepen határozottan lehetséges az állítólagos 50-55 km megtétele. Normál üzemmódban 40-45 körül van, sport üzemmódban pedig 35km+-. Mi a helyzet a teljesítmény, ez 400w névleges 800w teljesen elegendő. Én a 82 kg-os robogóval könnyedén fel tudok húzni bármilyen dombra. Meredekebb emelkedőkön azonban át kell kapcsolnom Normál/Sport üzemmódba, az Eko nem elég ehhez, de Normál/Sportban ez a robogó nem ismeri a dombokat. Természetesen ez a súlyától függ. A Comfort szerintem jobb középkategóriás, biztosan jobb, mint az olcsó teakupás robogók, de nincs első villás felfüggesztése. A kerekek cső nélküli önkorrekciós kerekek, kíváncsi vagyok, meddig tartanak ki. A nomád fejek szétrúgják a vesédet, de túl lehet élni, ha eco (vagy lassabban) motorozol. Mi a helyzet a sebességgel, 15km/h Eco, 20km/h Normal és 25km/h Sport sebességgel a törvény szerint. A robogó 32 km/órás sebességgel oldható ki, de őszintén szólva a 25 is éppen megfelelő. Nagy sebesség ezeken a gépeken jó felfüggesztéssel és jó úton/járdán van értelme, azt mondanám, hogy városban a 15-20 az optimális, de ez az én véleményem. Fények és irányjelzők! Bombasztikus dolog, a hátsó féklámpa akkor világít, amikor fékezel, egyébként ki van kapcsolva, de állandóan bekapcsolható, mint az autó lámpái. Van egy elülső látószögű égő is. A kormányon lévő irányjelzők pedig még nappali fényben is jól láthatóak, így amikor az úton haladva el kell fordulnia, jó, ha tudatja a mögöttünk haladó autóval. Pontosan ez az a funkció, amiről nem is tudtam, hogy egy robogón szeretnék használni. És végül, de nem utolsósorban, párosítás, ahogy itt mindenki írja, hogy problémás, nekem meglepő módon nem volt gondom vele, a második alkalommal, amikor párosítottam. Első alkalommal nem olvastam el az utasításokat: A D.I.D. Ideális esetben töltse fel a robogót 80+% -ra, töltse le az alkalmazást, hangolja be, kapcsolja be a BT-t a telefonban, a robogó kikapcsolva, de a töltőben, keresse meg a kerékpárt az alkalmazásban, és a kikapcsolt állapotból kapcsolja be a robogót, majd nyomja meg egyszer a gombot, bumm voila párosítva. Nos, én is így éreztem. Az alkalmazást látom az egyetlen mínusznak, de egyben plusznak is. A robogó aktiválása p******, de a világos vezérlés, a kilométeróra és a maximális sebesség beállítása, illetve az, hogy mennyire tölti fel az akkumulátort, számomra rendben van. Végeredmény = 5/5*
Megközelítés
Teljesítmény - nem ismer hegyeket
Ár/érték arány
A legjobb robogó ebben az árkategóriában
A robogó aktiválásához mobilalkalmazás szükséges
0 ×Jelentés
Obec Hrušky, Hruškyflag
Értékelve: 2023. 07. 27., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás - árösszehasonlítóból származó értékelés
A termék megfelelt az elvárásoknak, a sebesség megfelelő, többféle üzemmód, sebességkorlátozás nélkül húz még hegynek felfelé is.
könnyű összeszerelés
gyors üzembe helyezés
minőségi kivitelezés
0 ×Jelentés
Alexej, Prahaflag
Értékelve: 2023. 07. 26., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás - árösszehasonlítóból származó értékelés
Elégséges vulykon
Prága Modřany - Smichov távolság 95kg tömeggel 40 km
Minőségi kivitelezés
Nehezebb, mint amilyennek látszik
Az első párosítás a telefonnal nehezebb volt.
0 ×Jelentés
David, Hoštka - Kochoviceflag
Értékelve: 2023. 07. 19., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás
Vettem a junioromnak egy e-bike-ot az izzóhoz, és 14 nap nyaralás után világossá vált, hogy a megfelelő párkapcsolati szórakozás keretében egyszerűen értelmetlen volt őt kerékpárral üldözni. Így találtam egy kompromisszumot a kilóimra (lassan lejön: -) ) és egy olyan ár, amely még mindig elviselhető az alkalmi szórakozásra a fiammal: -). Kicsomagolás, összeszerelés - könnyű 5 perc. utasítások nélkül (CZ utasítások voltak, de olyan kicsi és gyenge betűtípus (én fizettem volna 10Kč több a nyomtató toner, mert én voltam rajta a szemüveg, majd aktiválni - egy kicsit átkozott). Nos, az aktiválással, ahogy a hátrányoknál írtam, a probléma (nem az adatok és jelszavak megadásával, hanem a bluetooth-on keresztüli párosítással). A beszállítóknak és a gyártóknak ingyen adom az időmet, és tanácsokat adok az ügyfeleiknek: -D AJÁNLOM, először is, dugja be a colobrnd a töltőbe, és hagyja, hogy töltse fel 100% -ra (minden más haszontalan, időpocsékolás, az instabilabb és sok ideg - csak ne kapcsolja be, ne párosítsa), majd töltse le az ajánlott alkalmazást (QR a dobozon működött), az alkalmazás letöltése után, jelentkezzen be a meglévő fiókjával (hallgatólagosan kínál FB, Google, Twt, stb. ) - így nem kell e-maileket, beceneveket és jelszavakat kitöltenie), és máris regisztrált - rózsaszín: -), akkor felszólít, hogy keresse meg az eszközt (a kormányt) bluetooth-on keresztül (be kell lennie, még akkor is, ha idegesíti az óránkénti csipogás: -D) - és itt, ha nem sikerül rögtön, tartsd lenyomva és reset, indítsd újra a telefonod (bluetooth) - Ninebot - tel - Ninebot - - - talán 30-szor, mielőtt elkapja. Aztán, amikor végre megtalálta a Ninebotot, még mindig nem tudott párosítani a telefonnal, így ki kellett tartania, és javítani és javítani: -) Ha már párosítva van, kattintson a firmware frissítésekre, majd a bluetooth-ra (ahogy a telefon elkezdi letölteni a frissítéseket, ne nyúljon semmihez (sem a tel, sem a Ninebot; -), különben megszakad, és újra indul: -D. Nos, amikor ez megtörtént, a Ninebot aktiválódik, minden mod és beállítás felszabadul ( és ami a legfontosabb, abbahagyja a csipogást és a csipogást - egy ideig még mindig csengeni fog a fülében.: -D ) egy szuper robogót élvezhetsz egy szuper robogót az összes itt felsorolt előnyökkel a profik között jutalomért (nem irónia). 195cm vagyok, 130kg túlsúlyos, amit kerékpározással és gyaloglással veszek le; -) és mégis ez a kis gép húz engem, és tudunk kiabálni egymásnak a kicsivel, hogy megy, és fények és villogások .: -D (sík teljes 25km/h, dombok 8%-ig 15km/h, és emelkedők 10km/h-ig, időnkénti pattogással - a pattogás nagyon felpörgeti a motort és segít). Úgy vélem, hogy ha elérem a 115 kg-ot, akkor még az ECO modon is kényelmesen fogok utazni..; -) Tehát - végső soron - MEGELÉGEDÉS.
Teljesen egyetértek Anonymus 13.7.23-ával, megismételném magam, a leírásban még írok valamit.
az én 130kg-on jól megy (a 2. programtól kezdve, az EKO nem elég a súlyomhoz) és még emelkedőn is (nagy emelkedőkön néhány hasznos pattogással).
Szörnyű termékaktiválás, ahol a család összes telefonjára telepítették az alkalmazást, és több tucat próbálkozásra próbáltak párosítani a bluetooth robogóval.
amíg nem párosítja és frissíti a firmware-t a bluetooth szoftverrel, csak ECO üzemmódban (ami 80kg felett nem fogja lenyűgözni Önt), egy szörnyű állandó csipogás kíséretében.
0 ×Jelentés
Anonim felhasználóflag
Értékelve: 2023. 07. 17., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás
Szép
Jól gyorsul
Hosszú hatótáv (sport módban is 40 km)
Az index nem biztos, hogy hátulról jól látható
0 ×Jelentés
Anonim felhasználóflag
Értékelve: 2023. 07. 13., változat: Ninebot KickScooter F2 Plus E by Segway
Hitelesített vásárlás
széles kormány, sokkal jobb egyensúlyt biztosít lovaglás közben
széles lábtámasz, ahová Bigfoot mancsai is beférnek.
minőségi feldolgozás - semmi sem nyikorog vagy csattan vezetés közben
csendes motor
erős fényszóró, nagyon intenzíven megvilágítja az U alakú területet a sötétben. Csak a tartomány lehetne hosszabb, a kúp pontosan behatárolt.
rögzíthető kampó a kormányon a hátizsák felakasztásához. De sem a kézikönyvben, sem a rajzokon nincs róla említés.
A kormányban van jelzőfény, és pokolian villog. nincs más robogó, amelyikben ez megvan, még 20 ezerért sem.
egy erős motor, amely könnyedén húzza a 100 kg-omat a hegyre. még egy 100 kg-os emberrel is felfelé megy.
a gumiabroncsok sokkal jobban elnyelik az ütéseket, mint a tömör műanyag kerekek. van bennük egy kis önjavító gél
teherbírása 120 kg
nincs sebességtartó automatika! Az ujját stabilan tartani a bukkanókon lehetetlen, és azt hiszem, elég káros a motorra, ha így rángatja azt.
alkalmazások és kézikönyvek angol és más nyelveken, angol nélkül
bonyolult aktiválás kicsomagolás után. Miután megadta az e-mail címét vagy tel. számmal és a küldött kóddal történő hitelesítéshez ki kell találni és be kell írni egy 8-16 karakterből álló saját jelszót.
Ebben a szakaszban az alkalmazás logikátlanul megjelenítette a "Region invalid" (régió érvénytelen) feliratot, ami nem kapcsolódik a jelszó létrehozásához, és nem tudtam továbblépni.
Egy másik mobillal kellett párosítanom, amely nem jelenítette meg ezt az üzenetet. Erről a jelentésről semmi sincs a világhálón.
gumiabroncsok. De nem gondolok rájuk mínuszként, amíg nem kapok egy defektet. Lássuk csak
0 ×Jelentés
P-DC1-WEB10
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ