Nagyszerű robogó az árért, a kivitelezés kiváló, és a robogó szilárdnak tűnik. Az első napom rajta szó szerint tűzpróba volt, bár akaratlanul nagy vihart fogtam ki, és féltem, hogy semmi sem fog történni a robogóval, azonban az eső és a fröccsenő víz elleni IPX5 lefedettségnek köszönhetően semmi sem történt, és a robogó továbbra is lovagol. Így esőben is ajánlom, nemcsak a vízállósága, hanem a TCS biztonsági funkciók miatt is. Egyszerűen fogalmazva, úgy működik, mint az ABS egy autóban, két fék van a robogón, egy mechanikus tárcsafék az első keréken és egy elektronikus a hátsó kerékben. És éppen esőben maximális fékezésnél (fékeket nyomva) meglepődtem, nem csak, hogy nem repülök át a kormányon, de a hátsó kerék a vízen a TCS-nek köszönhetően olyan jól működik, hogy elég rövid pályán sem estem el és fékeztem. Tehát a fékek a plafon fölé kerülnek. Távolság? Epikus (az árához képest). Én öltözött és hátizsákkal körülbelül 82-83kg. Tisztán Eco üzemmódban, sík terepen és néhány dombon, normál üzemmódra váltva (hegyi asszisztens), 9 km után az akkumulátor 15%-át használtam el. Tehát azt mondhatom, hogy 80 kg-mal és Eco üzemmódban, sík terepen határozottan lehetséges az állítólagos 50-55 km megtétele. Normál üzemmódban 40-45 körül van, sport üzemmódban pedig 35km+-. Mi a helyzet a teljesítmény, ez 400w névleges 800w teljesen elegendő. Én a 82 kg-os robogóval könnyedén fel tudok húzni bármilyen dombra. Meredekebb emelkedőkön azonban át kell kapcsolnom Normál/Sport üzemmódba, az Eko nem elég ehhez, de Normál/Sportban ez a robogó nem ismeri a dombokat. Természetesen ez a súlyától függ. A Comfort szerintem jobb középkategóriás, biztosan jobb, mint az olcsó teakupás robogók, de nincs első villás felfüggesztése. A kerekek cső nélküli önkorrekciós kerekek, kíváncsi vagyok, meddig tartanak ki. A nomád fejek szétrúgják a vesédet, de túl lehet élni, ha eco (vagy lassabban) motorozol. Mi a helyzet a sebességgel, 15km/h Eco, 20km/h Normal és 25km/h Sport sebességgel a törvény szerint. A robogó 32 km/órás sebességgel oldható ki, de őszintén szólva a 25 is éppen megfelelő. Nagy sebesség ezeken a gépeken jó felfüggesztéssel és jó úton/járdán van értelme, azt mondanám, hogy városban a 15-20 az optimális, de ez az én véleményem. Fények és irányjelzők! Bombasztikus dolog, a hátsó féklámpa akkor világít, amikor fékezel, egyébként ki van kapcsolva, de állandóan bekapcsolható, mint az autó lámpái. Van egy elülső látószögű égő is. A kormányon lévő irányjelzők pedig még nappali fényben is jól láthatóak, így amikor az úton haladva el kell fordulnia, jó, ha tudatja a mögöttünk haladó autóval. Pontosan ez az a funkció, amiről nem is tudtam, hogy egy robogón szeretnék használni. És végül, de nem utolsósorban, párosítás, ahogy itt mindenki írja, hogy problémás, nekem meglepő módon nem volt gondom vele, a második alkalommal, amikor párosítottam. Első alkalommal nem olvastam el az utasításokat: A D.I.D. Ideális esetben töltse fel a robogót 80+% -ra, töltse le az alkalmazást, hangolja be, kapcsolja be a BT-t a telefonban, a robogó kikapcsolva, de a töltőben, keresse meg a kerékpárt az alkalmazásban, és a kikapcsolt állapotból kapcsolja be a robogót, majd nyomja meg egyszer a gombot, bumm voila párosítva. Nos, én is így éreztem. Az alkalmazást látom az egyetlen mínusznak, de egyben plusznak is. A robogó aktiválása p******, de a világos vezérlés, a kilométeróra és a maximális sebesség beállítása, illetve az, hogy mennyire tölti fel az akkumulátort, számomra rendben van. Végeredmény = 5/5*