Kibontás félelmetes. A dizájn vicces, inkább az idősebb eleganciásoknak, mint a friss arcú csodabogaraknak, ami nekem megfelel. Minden gondosan becsomagolva és félig összeszerelve (hátsó kerék felhelyezve, gumiabroncsok felfújva a tetejére, csak távolítsa el a védő sárvédőket, tegye fel a kormányt, az első kereket, a nyeregcsövet és a pedálokat, és már mehet is. A mellékelt pedálok nem rosszak, de én a klasszikus Shimano 520-as fekete színű pedálokat vettem, és remekül illeszkednek. És most miért választottam a kerékpárt az első helyen. A 24 000 CZK-s árért senki más új kerékpárral még csak meg sem közelíti a Sava paramétereit. Karbon váz, Shimano Deore fékek, Shimano SLX felszerelés, RockShox Judy légvilla LO nélkül a kormányon, fix tengely elöl kidobóval, hátul Allen rúddal. A többi felszerelés lehet, hogy noname Kootu (kerekek, szár, nyeregcső, nyereg), de nem tűnik rossz minőségűnek. Ha azt mondod valakinek, hogy 40-et fizettél egy bicikliért, elhiszik neked. Én elhinném. Pedálok nélkül 12,4 kg voltam L méretben. Ha megnézi más gyártók adatait erre az árra, akkor legalább egy kilóval, de inkább 2 kilóval több, és gyakran rosszabb felszereléssel párosul. A többi dolgot a forgalom határozza meg. Lehet, hogy ez egy szilánk lesz, és néhány hónap vagy év múlva kitépem a hajam, de egyelőre inkább egy nagyszerű üzletnek tűnik.