Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint

Bemutatótermünk zárva tart augusztus 20-án, de még mindig rendelhetsz otthonról és élvezheted az ingyenes házhozszállítás előnyeit!

Ármészárlás Back to school

Átalakítja az online kereskedelmet az Alza: azonnali kiszolgálás raktárról, Youtuber-stúdió, online rendelhető Tesla!

Budapest, 2017. október 26. - Egy éven belül a TOP3 magyar webáruház közé kerülne a cég, új bemutatóterem nyílik. A cseh piacon egyeduralkodónak számító és a közép-európai e-kereskedelmet is meghatározó Alza a magyar piacon sosem látott újdonságokkal jelentkezik: 27-én nyíló új bemutatótermében beülhetünk a webshopból megrendelhető Tesla jövőautóba, kipróbálhatjuk a profi Youtuber-stúdiót, a hatalmas raktárkészletről pedig akár azonnal haza is vihetjük a kiválasztott termékeket. Az új showroom hazánkban eddig nem látott vásárlói élményt és világszínvonalú szolgáltatást nyújt.

Petr Bena, az Alza értékesítési és beszerzési igazgatója sajtótájékoztatóján arról beszélt: az Alza webáruházként 2014-től van jelen Magyarországon, 2016 óta termékei egy kisebb fióküzletben is átvehetők. 2017 őszén az Alza erőteljes magyarországi terjeszkedésbe kezdett: szeptember elején nagyszabású médiakampányt indított, most pedig egyedülálló szolgáltatásokat nyújtó bemutatótermet nyit a Róbert Károly körúton. Itt már nemcsak a rendelések személyes átvétele lehetséges, de hatalmas raktárkészletről választhatnak a vásárlók, a termékekre azonnali szállítás kérhető vagy ők maguk is rögtön hazavihetik a termékeket.

Hozzátette: a cég szerves és tudatos fejlesztésében rendkívül fontos szerep jut a magyar piacnak, ahol az Alza egy éven belül az ország három legnagyobb e-kereskedője közé kíván kerülni. Petr Bena szerint ennek kulcsa a vásárlók elégedettsége, ami a kiemelkedő felhasználói élményből és a szolgáltatások rendkívüli minőségéből fakad. Az Alza vevőorientáltsága és a régióban egyedülálló logisztikai adottságai képessé teszik arra, hogy a magyarországi piacon is megállja a helyét és a legjobbak közé tartozzon – mondta el.

Az Alza új, Róbert Károly körúti áruházát úgy alakították ki, hogy a vásárlás után azonnali raktárról történő kiszolgálás kényelme mellett maximális vásárlói élményt nyújtson. Az üzletbe látogató ügyfelek nemcsak a legújabb játékkonzolokkal ismerkedhetnek meg, de kipróbálhatják az amatőr youtuberek számára professzionális műsorkészítési lehetőségeket nyújtó stúdiót is. A látogatók beülhetnek a kiállított Tesla autóba is, amelyet az Alza online értékesít.

A bemutatóterem újraértelmezi a vásárló találkozását a termékkel, átformálja az internetes kereskedelemről kialakult képet.

Amit az Alza-ról tudni érdemes számokban:

1100 alkalmazott

Az Európai Unió 28 országában értékesít

Nettó 643,97 millió eurós árbevétel és

6 000 000 megrendelés 2016-ban

A vásárlók átlagéletkora 30 év, 77% férfi, 23% nő

Siket munkavállalókat támogató vállalat – „Quiet company“ 2016

140 000 termék, köztük az autógyártás jövője, a Tesla

Az Alza-sztori

Az 1994-ben alapított Alza az internetes kereskedelem egyik meghatározó trendteremtője, innovatív és megbízható szolgáltatásainak köszönhetően nemcsak Csehország piacvezető e-kereskedője, de Közép-Európa legnagyobb webáruházai közé tartozik. Az Alza az Európai Unió 28 országába szállít termékeket, miközben odahaza minden harmadik cseh polgár a vásárlójuk. Az Alza termékkínálata a legújabb műszaki cikkektől és játékoktól a kozmetikai termékeken át az online megvásárolható Tesla gépjárművekig terjed. A vásárlók 140000 termék közül választhatnak, amikért akár Bitcoinnal is fizethetnek. A fióküzletek szombaton és vasárnap is nyitva tartanak, megkezdődik a rendelések hétvégi kiszállítása, elidul az Alza StreetShops és Premium program. Megnyílik az első magyarországi bemutatóterem.
 

A cég története:

1994. Ales Zavoral megalapítja az Alzasoft céget.

1998. A vállalat megnyitja első fióküzletét.

2000. Elindul a webáruház első verziója.

2002. Az évvégi forgalom 302 millió cseh korona.

2005. Az éves forgalom átlépi az 1 milliárd cseh koronát.

2006. A vállalat Alza.cz néven működik tovább.

2007. Megérkezik az összetéveszthetetlen zöld űrlény, az Alza kabalafigurája.

2009. A webáruház 1 millió rendelést teljesít, alkalmazottainak száma: 270 fő.

2010. Automatizált logisztikai központ nyílik Prágában.

2011. A prágai flagship üzlet kibővítése és felújítása.

2012. Az Alza 450 embernek ad munkát, autós átvételi pont nyílik.

2013. A webáruház 3 millió rendelést kezel.

2014. Az Alza.cz huszadik, az Alza.sk tizedik születésnapját ünnepli, 26 EU-s ország felé nyitja meg kapuit.

2015. Befejeződik a szlovákiai elosztóközpont építése.

A magyarországi webáruházak piacáról

Az éves magyar összesített online kiskereskedelmi forgalom 2016-ban átlépte a bűvös 1 milliárd eurós értékhatárt. A 310 milliárd forintos online piac tavaly arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél. A teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 3,9%-a internetes értékesítésből származik. Míg a kiskereskedelem egésze 2016-ban hozzávetőleg 6%-kal bővült, az online piac 18%-kal tudta növelni bevételeit – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának 2017 februárjában közölt felméréséből.

Ugyanakkor a növekedés korlátai már látszanak, annak üteme folyamatosan csökken: míg 2014-ről 2015-re a TOP10 e-kereskedő esetében 73 %-os növekedésről beszélhettünk, addig 2015-ről 2016-ra ez az arány csupán 20% volt. A 10 legnagyobb webáruház 2016-ban a teljes forgalom 35 %-át realizálta, ennek értéke mintegy 110 milliárd forint volt.

Az Alza elkötelezett abban, hogy ügyfeleinek a legjobb termékeket kínálja és minden igény kielégítő szolgáltatást nyújtson: ez lesz a magyarországi üzleti siker kulcsa is. Az Alza célja, hogy rövid idő alatt a magyar online kereskedelem meghatározó szereplője legyen és egy év alatt a három legnagyobb e-kereskedő egyikéve váljon Magyarországon.

Az Alza.cz a.s. bemutatása

Az Alza egy piacvezető és trendteremtő cég, amit nemcsak a 2016-ban elért rekordszintű, nettó 644 millió eurós árbevétele, hanem az e-kereskedelem terén bevezetett számos újítása is jól mutat. Az Alza üzletei és áruszállítási szolgáltatásai a hét minden napján elérhetőek, de vásárlói a széles körben elterjedt önkiszolgáló AlzaBoxok egyikében is átvehetik a megrendelt termékeket. A cég kedvezményes Alza Premium klubtagságot kínál, AlzaVenture beruházási programján keresztül ígéretes új vállalkozásoknak segít az elindulásban. Holešovicé-n a játékok és a csúcstechnológia szerelmesei számára megnyílt az Alza TechZone és folyamatosan bővíti termékkínálatát. Az Alza Prágában és Pozsonyban Apple márkaboltot nyitott. Üzleti eredményei elismeréséül számos rangos díjat tudhat a magáénak, így például „A legmegbízhatóbb webshop” és sok más címet. A 2016-ban harmadszorra megrendezett Alza-díjprogram keretében a cég az év legjobbnak választott vállalatait és termékeit díjazta. Ide kattintva részletesen is megtekinthető a cég története és legfontosabb eredményei.

Média kapcsolat:

Patricie Šedivá, PR manager, szóvivő, Alza

Mobil: +420 603 400 140, E-mail: patricie.sediva@alza.cz    

Webáruház: www.alza.hu  

0
Nyomtatás

25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB5
25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, adja meg telefonszámát:
Hívjon