AD květen univerzal 0% splátky mobily, notebooky

Alza 2019: forgalom 29,3 milliárd CZK

Prága, 2020. janiár 27. - Az előzetes eredmények szerint az Alza.cz részvénytársaság 2019. évi nettó forgalma elérte a 29,3 milliárd cseh korona (1,14 milliárd EUR) értéket. A rekordév 12,3 millió megrendelést, több mint 37 millió eladott terméket hozott és az egyedi ügyfelek száma meghaladta a 4 milliót. A fizetések 56%-ához bankkártyát használtak, a webhelylátogatások 55%-a mobileszközökről történt. 2019-ben 7,5 millió ügyfél látogatta meg üzleteinket.

Az év legerősebb napján, 2019. december 16-án a cég 263 millió cseh korona értékű forgalmat bonyolított le. „A tavalyi év tele volt innovációval és beruházásokkal. A 2 100 alkalmazottnak köszönhetően a vállalat növekedést tudott elérni világszerte: Magyarország 69%-kal, Szlovákia 15,4%-kal, Csehország 15,5%-kal nőtt. A vállalati szegmens a teljes forgalom 30%-át tette ki, és ebben hatalmas lehetőséget látunk” - mondta Tomáš Havryluk, az Alza.cz alelnöke, hozzáadva: „Annak dacára, hogy az üzleti tevékenységre koncentráltunk, az alapvető emberi értékekről sem feledkeztünk meg és aktívan támogattuk a hátrányos helyzetű csoportokat segítő projekteket. Az év végén elindítottuk egyedi Souhvězdí pomoci nevű és menhelyeken élő állatokat segítő projektjeinket. 2019-ben összesen 80 szervezetet támogattunk.“

 

2019-ben néhány szegmens meghaladta a 2 milliárdos határt - laptopok, mobiltelefonok, háztartási kisgépek, háztartási nagygépek és tartozékok. A milliárdos szegmensek közzé a következők tartoztak: televízió, számítógépes alkatrészek és audio-video. 2019 3 legkeresettebb terméke: Alza.cz ajándékutalvány 500 CZK értékben (20 EUR, 5 000 Ft), Xiaomi Mi Band 4 fitnesz karkötő és MS Office 365 magánszemélyek számára.

 

A pénzügyi szolgáltatások iránti érdeklődés szintén folyamatosan növekszik. Az Egyharmad szolgáltatást (a megvásárolt terméket 3 hónapon belül törlesztik, kamat nélkül) kihasználó ügyfelek száma csaknem a háromszorosára nőtt az előző évhez viszonyítva. A megvásárolt áruk átlagos ára 11 000 CZK. Megnőtt az Alza NEO iránti érdeklődés is (eszközök kölcsönzése) - az ügyfelek 25%-át vállalatok képezik. Más szolgáltatások, például a termékbiztosítás vagy a kiterjesztett garancia egyszer olyan gyorsan nőnek, mint az egész Alza. Az ügyfelek 56%-a a kártyával való fizetést részesítette előnyben (28% online, 28% Alza értékesítési pontokon vagy AlzaBoxokon elhelyezett terminálokon keresztül). A kártyás fizetések népszerűsége a készpénz rovására növekszik, míg az utánvét folyamatosan népszerű.

 

2019-ben a cég új ügyfélszolgálati központot nyitott Třinecben, Prágában megnyitotta első, kizárólag mobiltelefonokra és kiegészítőkre koncentráló bemutatótermét, valamint 200-ra emelte az AlzaBox átvevőhelyek számát. Jelentősen megerősítette a vállalati ügyfelek, az iskolák és az állam számára szóló programokat, valamint kölcsönprogramjával támogatta a 3D nyomtatást az iskolákban. Az Alza az elsők közt vezette be Csehországban az Apple Pay-jel való fizetés lehetőségét és az Alza Invoice Financing beszállítóknak szánt innovatív pénzügyi szolgáltatást, valamint kibővítette az Egyharmados termékkínálatát is. Más szállítási lehetőségeket is besorolt - elindította saját AlzaExpres futárszolgálatát, Prágában kerékpáros futárokat alkalmazott, együttműködést kezdett a Liftag-tal és nekifutott a dropshipmentnek. Emellett beindult a házikedvenceknek szánt termékek értékesítése is.

 


A 2020-as évet 272 000 darabos termékkínálattal indítottuk. Ebben az évben a cég komoly beruházásokat tervez a szállítási szolgáltatásokba - többek között az AlzaExpres más városokban is elérhetővé válik és újabb AlzaBoxokkal bővül a hálózat. A belső rendszerek fejlesztésébe történő beruházások szintén jelentősek lesznek, ami IT szakemberek alkalmazásával is fog járni. A legújabb technológiák körében is jelentős mennyiségű újdonság és érdekesség várható.

 



Az Alza.cz bemutatása: 

Az Alza piacvezető és trendteremtő e-kereskedelmi cég, amit nemcsak a 2019-ben elért rekordmértékű 29,3 milliárd cseh koronás nettó forgalma bizonyít, hanem számos újítása is az online kereskedelem területén (egyedülálló önkiszolgáló „A jövő boltja” üzletek, saját AlzaExpres futárszolgálat, kriptovalutával történő fizetés és értékesítés a BTC és LTC fizető automatákban, elektromos autók és naperőművek online kínálata, újrahasznosítható REPETEBOX-ok tesztelése, egyedi szolgáltatások, mint az Egyharmad, Próbaidő, AlzaNEO, kurzus a Prágai Közgazdasági Egyetemen, AlzaPower és AlzaEco saját márkás termékek, terjeszkedés Magyarországra, Ausztriába és további országokba). Az Alza üzletei hétvégeken is nyitva tartanak, illetve folyamatos a termékek kiszállítása is. Az ügyfelek az önkiszolgáló AlzaBox átvevő pontok széles körű hálózatából vehetik át megrendeléseiket. A cég Alza Premium hűségprogramot is kínál vevőinek. Az Alza számos díjban részesült Csehországban - például A legmegbízhatóbb márka, Kristály nagyító, az Év MasterCard kereskedője és továbbiak. A vállalatot felelős magatartás jellemzi, tavaly 80 nonprofit szervezetet támogatott és elindította egyedi Souhvězdí pomoci és Alza Kuckó nevű CSR platformját. Az Alza legfontosabb eredményeiről itt tájékozódhat.

Nyomtatás

30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
P-DC1-WEB10
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Az Ön adatainak védelme fontos számunkra Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ