Válaszd ki azt az elemet az oldalon, amelyet a hiba érint
Obrovský výprodej

Next Business Day szolgáltatás (NBD)

A Next Business Day nevű szolgáltatást a Dell biztosítja laptopjaikhoz. Hiba esetén a Dell csapata telefonon diagnosztizálja a problémát, majd ezt követően tesz javaslatot a következő lépésre.

A körülményektől függően, egy profi szervíztechnikus fog felkeresni a következő napon, hogy megoldja a problémát. Az NDB szolgáltatás előnye, hogy nem kell a csomagolással, és a csomag elküldésével bajlódni, és erre időt pazarolni.

0
Nyomtatás

25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Alza fiókom Bejelentkezés Szállítás és fizetés Rólunk
Szállítás ide:
WEB15
25 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérõ
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket