Next Business Day szolgáltatás (NBD)

A Next Business Day nevű szolgáltatást a Dell biztosítja laptopjaikhoz. Hiba esetén a Dell csapata telefonon diagnosztizálja a problémát, majd ezt követően tesz javaslatot a következő lépésre.

A körülményektől függően, egy profi szervíztechnikus fog felkeresni a következő napon, hogy megoldja a problémát. Az NDB szolgáltatás előnye, hogy nem kell a csomagolással, és a csomag elküldésével bajlódni, és erre időt pazarolni.

Nyomtatás

30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
P-DC1-WEB15
30 év tapasztalat az e-kereskedelemben
3 millió megrendelés évente
a vásárlók 98% visszatérő
Több infó
Felhívunk és szakértői tanácsot adunk
06-1-701-1111
Kérdés a rendeléssel kapcsolatban
Kérdés a termék(ek)kel kapcsolatban
Kérjük, add meg a telefonszámodat:
Keress minket
Próbáld ki a sütijeinket Mi, az Alza.cz a.s., azonosítószám: 27082440, sütiket használunk a weboldal működőképességének biztosításához, és a beleegyezéseddel weboldalunk tartalmának személyre szabásához is. Az "Értem" gombra kattintva elfogadod a sütik használatát és a weboldal viselkedésével kapcsolatos adatok átadását a célzott hirdetések megjelenítésére a közösségi hálózatokon és más weboldalakon található hirdetési felületeken.
További információ Kevesebb információ
Alzak icon